Zijn bronnen te over te vinden dat de indianen daar hun vruchten halen uit de natuur, jij jou mening ik de mijne en google maar ff. Ben vanavond niet bezig om constant jou te overtuigen van mijn bevindingen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef bladwijzer het volgende:
Die gids op de telemetro video zei dat er aan die kant van de berg geen fruitbomen groeien.
Alleen langs het eerste gedeelte van het pianista pad waar nog huisjes staan.
Misschien dat indianen die in dat gebied wonen wel fruitbomen bij hun huis hebben geplant maar als ze die gevonden hebben hadden ze ook hulp kunnen vragen.
Ik denk dat herkenbaar fruit er niet was in dat gebied.
Voor de indianen herkenbaar als eetbaar wil niet zeggen voor de meiden ook herkenbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn bronnen te over te vinden dat de indianen daar hun vruchten halen uit de natuur, jij jou mening ik de mijne en google maar ff. Ben vanavond niet bezig om constant jou te overtuigen van mijn bevindingen...
bedankt voor je belerende advies, -edit-quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:24 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Voor de indianen herkenbaar als eetbaar wil niet zeggen voor de meiden ook herkenbaar.
Het is toch anders als je in het gebied opgegroeid bent en alles weet van de natuur om je heen.
Als je geen discussie wil wat doe je dan op een forum? Maak een eigen website en zet de reactie mogelijkheid uit dan, of alleen aan voor ja knikkers
Kort lontje?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Nogmaals
[..]
bedankt voor je belerende advies,
Je weet helemaal niet wat jij in die situatie gedaan zou hebben. Niet jij speciaal, het geldt voor iedereen die daar van alles over verkondigt. Niet wat je denkt in je veilige huis bepaalt wat je dan en daar gedaan zou hebben, maar kanten van jezelf die je niet kent, samen met omstandigheden die je nooit hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Juist, dan gooi je die rugzak toch vol met bladeren/houtjes en ander brandbaar spul, zodra het flink begint te regenen. Die ene telefoon was toch na een aantal dagen leeg? Ik had hem uit elkaar gesloopt om te kijken of ik iets zou kunnen gebruiken,
Die cameralens krijg je er niet uit. Geeft niet, er is toch geen vuur mee te maken. En met een zonnebril al evenmin.quote:klein lensje ofzo om maar een flinke rook te kunnen maken. Idem met die zonnebrillen en juist als ze niet meer konden lopen door een ongeluk.
Alles? Alles wat in de tas zat.quote:Nee, alles zat nog netjes in de tas.
Wie zegt dat?quote:Daarnaast heeft toch iedereen wel eens een survival programma/film gezien, als was het maar Expeditie Robison of Cast Away. Hut bouwen/vuur maken, ze waren toch intelligent?
O ja, net als bij brand: de avond van tevoren alles nooduitgangen en blusmiddelen goed controleren.quote:Aansteker mee, altijd handig.
Zie boven. Of nee, ga eerst na of passief handelen wel bestaat.quote:Ze hebben hierin lijkt het zo passief gehandeld.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is altijd moeilijk conclusies trekken op basis van wat mensen niet doen en in dit geval met een incomplete dataset,
[.....]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ze ze niet als tools gebruikt lijken te hebben, vind ik vager. Dat passieve waar je het over had, inderdaad.
Vooruit danquote:
Je heb gelijk, ik gebruik de woorden: ik zou, vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:38 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat jij in die situatie gedaan zou hebben. Niet jij speciaal, het geldt voor iedereen die daar van alles over verkondigt. Niet wat je denkt in je veilige huis bepaalt wat je dan en daar gedaan zou hebben, maar kanten van jezelf die je niet kent, samen met omstandigheden die je nooit hebt meegemaakt.
Zou jij als deelnemer aan een experiment, puur omdat de proefleider het zegt, een mede-vrijwilliger 380 volt door z'n donder jagen? Nee, zegt vrijwel iedereen. Nee, en hooguit een paar procent zou het wel doen, zeiden alle geraadpleegde deskundigen (psychologen, psychiaters). Ja, doet een kwart tot twee derde.
Voor een boel mensen hier zou het een goed idee zijn om eens in hun bijdragen te turven hoe vaak daar "ik zou" staat (of "ik zou nooit"), mbt acties van Kris en Lisanne, of juist wat ze niet gedaan hebben. Een steekproef is handiger, want wie dat deze maand vaak zegt, deed dat een half jaar geleden ook al. Gewoon even eerlijk zijn, hoe vaak je hier jezelf, en dan jezelf in fantasie, als maatstaf neemt, voor wat "logisch" is.
[..]
Die cameralens krijg je er niet uit. Geeft niet, er is toch geen vuur mee te maken. En met een zonnebril al evenmin.
[..]
Alles? Alles wat in de tas zat.
[..]
Wie zegt dat?
[..]
O ja, net als bij brand: de avond van tevoren alles nooduitgangen en blusmiddelen goed controleren.
[..]
Zie boven. Of nee, ga eerst na of passief handelen wel bestaat.
Dat zouden Kris en Lisanne misschien ook. Zeggen dat ze dat gedaan zouden hebben, als ze in dit topic postten, maar dan met anderen als overleden hoofdpersonen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou een spiegel kapot maken en een constructie maken zodat het licht via 3 scherven gebundeld op een hoopje klein gemaakt houtschaafsel zou vallen op het warmste moment van de dag. Zou niet weten of het zou werken maar ik zou het wel gaat proberen. Al helemaal als ik gestrand zou zijn door een gebroken been, moet je wel zon hebben natuurlijk.
LOL, dus het is misschien wel kapotgemaakt, om precies dàt te doen wat jij achteraf gedaan zou hebben?quote:Dit is voor ons geneuzel maar misschien dat bekenden van K&L nu wel denken van ja, zo'n tutmuts was het wel en ze had altijd een spiegeltje bij. En he, spiegeltje niet teruggevonden.
Wat, nog meer naar Discovery kijken i.p.v. naar Panama afreizen?quote:En ja ze keek graag naar discovery, dus dat had ze moeten kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof je op je woord.quote:Spiegltje wel teruggevonden, waarom heeft ze dit niet gedaan? Ik ben ervan overtuigd dat bekenden van K&L hier meelezen, en door soms in onze ogen nutteloze discussies hun profijt kunnen halen.
[ Bericht 23% gewijzigd door JustinCase op 29-01-2015 01:44:08 ]
Ja, ik trek toch geen conclusies. Ik stel iets voor en reageer daarop.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:59 schreef JustinCase het volgende:
[..]
[..]
Dat zouden Kris en Lisanne misschien ook. Zeggen dat ze dat gedaan zouden hebben, als ze in dit topic postten, maar dan met anderen als overleden hoofdpersonen.
[..]
LOL, dus het is misschien wel kapotgemaakt, om precies dàt te doen wat jij achteraf gedaan zou hebben?
[..]
Wat, nog meer naar Discovery kijken i.p.v. naar Panama afreizen?vooruit nog een: ik zou daar nooit alleen gaan wandelen in een korte broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik geloof je op je woord.
dquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:
Zo FC Groningen naar de halve finale. Ole Ole
Meiden hebben na 13.54 uur geen foto's meer gemaakt maar in de 3 uur daarvoor 30.
Meiden zijn vermoord en de telefoonactiviteiten zijn achteraf gedaan.
Kan mn dochter van 14 zelfs met haar IPhone 4
Resten zijn geplaatst en de foto's zijn achteraf gemaakt. 508 mist en Perico heeft meerdere keren laten zien hoe eenvoudig met de camera gesjoemeld kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sluitend? Hooguit niet evident met zichzelf of vaststaande feiten in tegenspraak. Als dat sluitend is bij jou, dan is tovenarij als verklaring ook sluitend.quote:dus niks precies in de nacht van Sinaproc (tenzij deze schijnheiligerd deel uitmaakte van het zoekteam)
Voor een verder sluitend scenario verwijs ik jullie graag naar mn scenario.Goed ideequote:Ik ga een biertje drinken!!![]()
Dank je ootje voor het welkom.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vooruit dan:
Welkom Bladwijzer!
ik zag in je profiel dat je nieuw bent op het fok forum.
Allereerst bedankt voor je wijze adviezen hier vanavond, heb je de hele topic reeks doorgelezen of kom je hier vanavond voor het eerst?
Ik ben heel benieuwd naar jouw mening over hetgeen K&L overkomen is, wat denk jij?
Heb je al een hypothese en wil je die hier delen?
Je kunt natuurlijk ook een website openen, maar verleden week is hier een poging gedaan en deze is binnen 20 uur na vriendelijk verzoek van NvP weer uit de lucht gehaald. Dat had je misschien al gelezen.
met vriendelijk groet,
Ootje
Hier is een keer foto 542 geplaatst door Tony B of 11en30 waarop het silhouet van Kris te zien zou zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iets anders: Misschien zijn er 'blote' foto's gemaakt en zijn die wel bekend bij de instanties maar niet bij de rest van de wereld.
Gelukkig zien sommige hier de gekte nog, van wat er zoal wordt bedacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een snel overlijden is toch helemaal niet logisch (meer)?
Wie heeft die nachtfoto's dan gemaakt?
• een criminele partij die de dames heeft omgebracht (dan wel laten omkomen) en die schiet precies die nacht "een paar" nepfoto's (gedurende 2,5 uur!) en stopt alles na 11 april netjes in de rugzak en laat die ergens achter
• SINAPROC (ja, het wordt steeds gekker hier) die de meiden dood gevonden zou hebben (ik heb een hoop commentaar op die lui, maar niet dat ze mensen voor dood achterlaten...) en nepfoto's gaat lopen maken, midden in de nacht?
• ... wie?
Stellen dat die foto's niet door Kris en/of Lisanne zijn gemaakt, lijkt me bar onlogisch.
Criminelen die ze na die nacht gevonden hebben, kun je moeilijk uitsluiten, maar "al in de eerste dagen" vermoord, daar lijken de feiten niet op te wijzen...
Bron?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef gynaika het volgende:
[..]
De nachtfoto’s zijn niet door de dames gemaakt. Dus door derden. Maar door wie, dat is uiteraard de vraag.
Maar Physsic heeft deze weer geopend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vooruit dan:
Welkom Bladwijzer!
ik zag in je profiel dat je nieuw bent op het fok forum.
Allereerst bedankt voor je wijze adviezen hier vanavond, heb je de hele topic reeks doorgelezen of kom je hier vanavond voor het eerst?
Ik ben heel benieuwd naar jouw mening over hetgeen K&L overkomen is, wat denk jij?
Heb je al een hypothese en wil je die hier delen?
Je kunt natuurlijk ook een website openen, maar verleden week is hier een poging gedaan en deze is binnen 20 uur na vriendelijk verzoek van NvP weer uit de lucht gehaald. Dat had je misschien al gelezen.
met vriendelijk groet,
Ootje
Nou, voor deze ene keer dan: ik zou nooit een BH uittrekken in de jungle.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
o ja, nog zo een:
De sokken, die hadden ze wel nog aan. (schoen Kris)
Ze hadden blote armen, dan trek je de sokken toch open en doe je die om je armen 's nachts tegen de kou. En wanneer je gewond bent, gebruik ze die toch als eerste om de wond mee te stelpen?
Ze hadden de sok gevonden in de schoen, dus nog aan. Broek wel uit, bh wel uit. En een sok houden ze aan.
Draag jij vrouwenkleding Justin? Dacht dat jij een man was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nou, voor deze ene keer dan: ik zou nooit een BH uittrekken in de jungle.
Concludeer je dat ergens uit? Zo ja uit wat, en hoe volgt het daaruit? Of vind je het alleen maar "logisch"?quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Draag jij vrouwenkleding Justin?
Dat ben ik inderdaad.quote:Dacht dat jij een man was.
Neem er nog één. Welterustenquote:Maar goed het is 2015, moet kunnen. "Justina" vind ik ook wel wat hebben.
Ja, ik zag het. Dolle boel daar: 0 posts, en 3 accounts. Waarvan 1 admin, 1 moderator, en 1 andere user die mij een BNW'er in hart en nieren lijkt. Maar die toch probeert haar account op te zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Maar Physsic heeft deze weer geopend.
http://allevragenopeenrij.freeforums.net/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |