Kwaliteitswijziging.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
TT iets aangepast.
Vroeger was alles beter.
Ik moet die film nog steeds een keer zien maar nooit zin in.quote:
Elflettering moest naar een saaie (spoed)vergadering en is net weer thuis.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
Waar is Henkletteraap eigenlijk?
Hij heeft nog een mening over roken.
Vertel daar eens iets meer over.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elflettering moest naar een saaie (spoed)vergadering en is net weer thuis.
Hij is wel geinig, maar niet geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet die film nog steeds een keer zien maar nooit zin in.
Ja, daarom duurde het ook zo lang. Anders waren we binnen een kwartier klaar, nu duurde het twee uur.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
Zit jij in zo'n vergadering ook iedereen lastig te vallen met splitsquotes?
Weet je vriendin dit?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik hou wel van die oude wonderwoman. Weet ze wel hoor.
Zonder jointjes heb je veel meer fantasie.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij weer met je associaties en waanbeelden. En dan ben ik degene die jointjes rook.
Users?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
De interesse van anoniempje voor users die er niet zijn is wel overweldigend zo
En ik heb al bijna geen fantasie.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder jointjes heb je veel meer fantasie.
quote:
Kwaliteit, gelukkig was de broek uit.quote:
Ik wist wel dat jij dit kon waarderen, Tim ook welquote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwaliteit, gelukkig was de broek uit.
Jij bent meer van het origineel natuurlijkquote:
Dus Jeroen kon dit niet zelf verzinnen?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent meer van het origineel natuurlijk
(geen idee waarom ik dit weet eigenlijk)
Het is een Nederlandstalige artiest, had je iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus Jeroen kon dit niet zelf verzinnen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Wat een prachtig plaatje dit, hoe hij zoekend in het leven staat.
[ afbeelding ]
Het is dat ik te lui ben om photoshop op te starten, anders was daar een rijdende trein in gekomenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Wat een prachtig plaatje dit, hoe hij zoekend in het leven staat.
[ afbeelding ]
Dit ook gewoon direct op kunnen zoeken is best wel baas.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent meer van het origineel natuurlijk
(geen idee waarom ik dit weet eigenlijk)
Mja..quote:Op maandag 26 januari 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Nederlandstalige artiest, had je iets anders verwacht dan?
Was een keer een topic over in MUZ geloof ik, kan het niet meer terugvindenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ook gewoon direct op kunnen zoeken is best wel baas.
Haha.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Hier hoort hij het echte gewicht van Yasmin.
[ afbeelding ]
Geen topic.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen nou in Den Haag gaan doen en hoeveel mensen komen. Is er ergens een topic over Break the system dat jullie weten?
Gevonden, dacht dat er meer in stond:quote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ook gewoon direct op kunnen zoeken is best wel baas.
Jij bent morgen gewoon onze live reporter ter plaatsequote:Op maandag 26 januari 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen nou in Den Haag gaan doen en hoeveel mensen komen. Is er ergens een topic over Break the system dat jullie weten?
Hoezo ik? Jij zit nu bij de frontpage redactiequote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent morgen gewoon onze live reporter ter plaatse
Ja, ik woon niet in Den Haag hequote:Op maandag 26 januari 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo ik? Jij zit nu bij de frontpage redactie
En mij wil je wel naar dat drassige grasveld vol hippies sturen...quote:Op maandag 26 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in.
Ja sorry, ik ga zo wel wegquote:
Ja. Je hebt dan vast het meest gelezen artikel op de frontpage ooit.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En mij wil je wel naar dat drassige grasveld vol hippies sturen...
Hij blijft op veilige afstand.. Heb je het wel gelezen?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan!!!!!!
WKN / Reusachtige planetoïde scheert langs de aarde
Ja, maar hij is wel heul dichtbijquote:Op maandag 26 januari 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij blijft op veilige afstand.. Heb je het wel gelezen?
Dan komt het niet erg dichtbij.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij blijft op veilige afstand.. Heb je het wel gelezen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, kom ik nooit meer terug.
Dan blijf ik ook, want dat vind jij niet leukquote:Op maandag 26 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want dat vind jij niet leuk.
Jeeeeeee je blijft.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want dat vind jij niet leuk.
Jij mag gewoon blijven, kan geen genoeg krijgen van die spetterpoep aan youtubes.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook, want dat vind jij niet leuk.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook, want dat vind jij niet leuk.
Ik lul me overal uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Nu zit hij in een lastige positie.
* LTVDK gooit random YT aids neerquote:Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij mag gewoon blijven, kan geen genoeg krijgen van die spetterpoep aan youtubes.
Mja...quote:
Oh. Wat dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik had relletje vannacht hier op fok
Doe maar rustig aan, dan ga ik weer ff aan het werk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet helemaal over nagedacht.
Oh echt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel klaar hoor.
Topic is opgeruimd, afgelopen.
Kon ik wel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo kon je er niet van slapen?
quote:
Ja potverdikkeme!!!! Ik wil het niet eens meer weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik had relletje vannacht hier op fok
Ik was niet te lui. Dit is het resultaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dat ik te lui ben om photoshop op te starten, anders was daar een rijdende trein in gekomen
Een POL-café-topic dat na 275 posts "vol" is... Daar is een modje even flink actief geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel klaar hoor.
Topic is opgeruimd, afgelopen.
Iets niet zien of meemaken is wat anders dan het missen....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:12 schreef anonymoussie het volgende:
Het is te merken dat ik niet vaak in POL kom. Ik heb weer iets gemist zie ik.
Ja en nog wel zonder alcohol.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... Heb je doorgehaald of zo?
Nou Henk, ik vond dit gewoon leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was niet te lui. Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou Henk, ik vond dit gewoon leuk.
Stickertje in je schrift.
Ik kan alleen geen t-shirt bestellen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef Elfletterig het volgende:
De FOK! Shop werkt weer. En ik heb intussen al 47 notes.
Eigenlijk moeten er NWS-slowchat T-shirts komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen t-shirt bestellen volgens mij.
Ik heb er al bijna 2x zoveel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef Elfletterig het volgende:
De FOK! Shop werkt weer. En ik heb intussen al 47 notes.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er NWS-slowchat T-shirts komen.
0 notes is wel een beetje saai he?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:55 schreef Uccie het volgende:
Oh je moet notes kopen...dan snap ik waarom ik er geen heb.
Ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets niet zien of meemaken is wat anders dan het missen....
In de tijd dat ik mod was, kon ik ze lezen. Sindsdien wil ik geld toe om ze nog te moeten lezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Flauw dat je moet betalen voor je notes.
Je kunt ook een abo nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Flauw dat je moet betalen voor je notes.
Maar je kan ook positieve notes krijgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de tijd dat ik mod was, kon ik ze lezen. Sindsdien wil ik geld toe om ze nog te moeten lezen.
Waarom zou ik een abo willen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook een abo nemen.
Opgelost, ban.
Ik krijg in NWS-SC altijd reclame over hoe je een winterdepressie te lijf moet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen vervelende reclame meer over hoe je je snor moet harsen bijvoorbeeld.
Vind die reclames altijd juist super handig. Soms goede deals over permanent laseren..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen vervelende reclame meer over hoe je je snor moet harsen bijvoorbeeld.
Om FOK! te steunen? Omdat je wilt pimpen met een paar sterretjes naast je naam, alsof je meer dan 30 landstitels hebt behaald?quote:
Natte winterwortel in je hol zeker?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik krijg in NWS-SC altijd reclame over hoe je een winterdepressie te lijf moet.
Waarom heb jij geen abo dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om FOK! te steunen? Omdat je wilt pimpen met een paar sterretjes naast je naam, alsof je meer dan 30 landstitels hebt behaald?
Nah je kan pas bij 'full' je notes lezen...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit noodzakelijk gevonden. Ik stoor me ook niet zo snel aan reclame.
Of als je mod bent. Krijg je andermans notes er gratis bij. En je mag ze ook nog eens plaatsen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah je kan pas bij 'full' je notes lezen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef YokiKater het volgende:
Jeejjj @ FOK!shopWe kunnen weer pimpen. Wie wil er PIMP zijn?
Ben je nu ineens pimp of was je dat al?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef YokiKater het volgende:
Ja zoveel kwaliteit heb ik niet als user.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dan moet je eerst een kwaliteitsuser zijn.
Kijk maar naar Corrie bijvoorbeeld.
Dat was ik al, en nu de FOKshop werkt kan ik weer PIMPabo's uitdelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nu ineens pimp of was je dat al?
Als cadeau?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was ik al, en nu de FOKshop werkt kan ik weer PIMPabo's uitdelen.
Ik doe gewoon 1 keer per maand een 12daags PIMP abo cadeau aan iemand. Omdat ik dat leuk vind.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? Je moet er dan toch maandelijks voor betalen?
Gahah wat schattig !quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe gewoon 1 keer per maand een 12daags PIMP abo cadeau aan iemand. Omdat ik dat leuk vind.
Dat heb ik een tijd niet kunnen doen omdat die functie stuk was.
Ik heb nu een full maar een pimp is ook leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was ik al, en nu de FOKshop werkt kan ik weer PIMPabo's uitdelen.
Jawel, iedereen die hier regelmatig post moet PIMP zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wtf... Dat had helemaal niet gehoeven man.
4,50 in je holquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor 4,50 vertel ik wat er is gebeurd.
Dank je wel. Heb gelijk mijn notes bekeken:Pquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, iedereen die hier regelmatig post moet PIMP zijn.
Ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:22 schreef YokiKater het volgende:
Jij bent volgende keer aan de beurt, ik had het je al eens beloofd geloof ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Ik probeerde Yasmin al te pimpen, maar dat lukte niet...
En moet je ze scheren?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dank je wel. Heb gelijk mijn notes bekeken:P
Je kan in het ABO subforum, je notes zien, een iets grotere UI, meer plaatjes in je FoBO (pics please!) en je hebt geen reclame meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar wat kan ik nu extra dan? Al die headerrotatie opties snap ik niks van.
Okquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent volgende keer aan de beurt, ik had het je al eens beloofd geloof ik.
Dames gaan voor weetje, en het is een ultieme hossel. Het is heel romantisch om een meisje een PIMPabo te geven op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dames gaan voor weetje, en het is een ultieme hossel. Het is heel romantisch om een meisje een PIMPabo te geven op FOK!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dames gaan voor weetje, en het is een ultieme hossel. Het is heel romantisch om een meisje een PIMPabo te geven op FOK!
# echte hosselaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sttt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:59 schreef YokiKater het volgende:
Het werkt echt, ik krijg nu allemaal hete DM's.
Hahaha! Awesome! PIMP IT BABY!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu pimp.
Je bent pimp vriend![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha! Awesome! PIMP IT BABY!!!
[ afbeelding ]
YEEEEAAAAAAAHHHH!!!
Het ABO-subforum? Nooit geweten dat dat bestond. Wat doen mensen daar? Praten over abonnementen? Schelden op users zonder abo?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan in het ABO subforum, je notes zien, een iets grotere UI, meer plaatjes in je FoBO (pics please!) en je hebt geen reclame meer.
Las net dat wat daar wordt besproken geheim moet blijvenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ABO-subforum? Nooit geweten dat dat bestond. Wat doen mensen daar? Praten over abonnementen? Schelden op users zonder abo?
Dat heb ik dus met het NSR-subforum. Mag ik ook niet over uit de school klappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las net dat wat daar wordt besproken geheim moet blijven
Gewoon een besloten gedeelte waar mensen gezellig zitten te praten, of meets organiseren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ABO-subforum? Nooit geweten dat dat bestond. Wat doen mensen daar? Praten over abonnementen? Schelden op users zonder abo?
Oké dan...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon een besloten gedeelte waar mensen gezellig zitten te praten, of meets organiseren.
Ik vind het nog meevallen qua aantal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar 500![]()
http://www.omroepwest.nl/(...)den-haag-politie-hou
Ruige jongen ik zegquote:Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Oh wat leuk dat wist ik ook niet eens, kan ik daar dan ook terecht?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuig dat je er bent...quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb er al 200 volgens mij. Trots!
[ afbeelding ]
Pics voor bewijs.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef Peunage het volgende:
Es wie spiek zit ik ik chocomelk te drinken bij Starbucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Dit krijg ik te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet het nu weer wel jaquote:
Ik geef gewoon altijd Fatima de schuld van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet het nu weer wel jamaar zie spoiler hierboven, dat kreeg ik in het replyvenster te zien.
Gewoon helemaal niemand die hapt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met het NSR-subforum. Mag ik ook niet over uit de school klappen.
En terecht, is nu ook al uit de hoogte aan het doen met d'r pimp-accountquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geef gewoon altijd Fatima de schuld van dat soort dingen.
Niemand weet waar je het over hebt, dus iedereen laat je lekker forever alone in een hoekje zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niemand die hapt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En terecht, is nu ook al uit de hoogte aan het doen met d'r pimp-account
Met je sterretjes en je ondertitelquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die sterretjes heb ik gehad. Jaloers kreng.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
Trouble in paradisekalifaat, ik merk het alweer.
Moet je uitleggen wat NSR is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Te veel mensen met sterallures hier
NWS Slowchat Roddelforum. Maar ja, mijn grapje is nu toch al mislukt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je uitleggen wat NSR is.
Misschien hapt er dan iemand.
En al die liefde die ik breng dan, is dat niks meer waardquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tot nu toe is hij een stuk succesvoller dan dat jij bent
Niet als je zo jaloers bent neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En al die liefde die ik breng dan, is dat niks meer waard
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS Slowchat Roddelforum. Maar ja, mijn grapje is nu toch al mislukt.
Ik bescherm je gewoon graag tegen hosselaarsquote:
Bedankt hoor, maar president word ik niet. Karina neemt heel FOK! stukje bij beetje over.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]hahahahahaha hilarisch dit
Elfcabaretier 4 president
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt dat je geen concurrentie wilt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bescherm je gewoon graag tegen hosselaars
Nu komt Specsavers met zijn grammar-nazi-plaatje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen concurrentie wilt?
Oh ... waar zit de fout?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu komt Specsavers met zijn grammar-nazi-plaatje.
Thnx! Heb het snel aangepast.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedoelt... - gauw, verander het snel!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen concurrentie wilt?
Specunazi. Het wordt steeds erger, de bijnamen die die jongen krijgt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie moeten die quote aanpassen. Anders ziet Specunazi de fout.
Arg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specunazi. Het wordt steeds erger, de bijnamen die die jongen krijgt.
Het is trouwens quote...![]()
En terechtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Mocht hij nu met het plaatje komen zal ik het zonder tegenstribbeling accepteren.
Hij lijkt hier niet te zijn. Ik denk dat -ie de NWS-mod aan het uithangen is, of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Mocht hij nu met het plaatje komen zal ik het zonder tegenstribbeling accepteren.
Slim plan Elfgeniaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij lijkt hier niet te zijn. Ik denk dat -ie de NWS-mod aan het uithangen is, of zo.
Als we snel doorbaggeren, leest -ie het niet eens meer terug.
Wat heb vandaag gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm, geen idee, eerlijk gezegd
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specunazi. Het wordt steeds erger, de bijnamen die die jongen krijgt.
Vanochtend even wat kleine werk-dingetjes en wat administratieve dingen. Vanmiddag even de stad in geweest. Onder meer de cd van Charlie Winston gekocht.quote:
Henkletterig biedt zichzelf graag aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Straks moet ik getroost worden.
Cd's kopen,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanochtend even wat kleine werk-dingetjes en wat administratieve dingen. Vanmiddag even de stad in geweest. Onder meer de cd van Charlie Winston gekocht.
Je hebt vandaag alleen nog maar in dit topic gepost.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Straks moet ik getroost worden.
Ik kies liever een ander.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Henkletterig biedt zichzelf graag aan.
Charlie Winston zegt mij niks. Zo maar ff opzoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanochtend even wat kleine werk-dingetjes en wat administratieve dingen. Vanmiddag even de stad in geweest. Onder meer de cd van Charlie Winston gekocht.
Echt niet. Jullie zijn komisch duo, dus ik verwacht dat jij een schouder hebt waarop Specsavers kan uithuilen als het moet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Henkletterig biedt zichzelf graag aan.
Zullen we het anders hebben over jouw zinsopbouw en spellingquote:
Oh ja er mist wat. Nja Elf begreep me. Dus liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het anders hebben over jouw zinsopbouw en spelling
Ja, klöptquote:
Van wat je kan zien wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt vandaag alleen nog maar in dit topic gepost.
Elf begrijpt het tenminstequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, klöptSommige muziek vind ik dusdanig goed dat ik graag een tastbaar product wil. Iets dat ik in de auto kan afspelen, enzovoort.
Niet alles op een usbstick zetten,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, klöptSommige muziek vind ik dusdanig goed dat ik graag een tastbaar product wil. Iets dat ik in de auto kan afspelen, enzovoort.
In ABO post ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah OK... Verder natuurlijk in FC-NWS en ABO.
Zie hier: MUZ / Charlie Winston #1: Curio Cityquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Charlie Winston zegt mij niks. Zo maar ff opzoeken.
Klinkt wel chillquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie hier: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
Of, als je Spotify hebt: http://open.spotify.com/album/7mnLe11sEI6GBtFdfEciyO
NWS SC meet zeg ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben fan geworden door zijn vorige album. In mei treedt hij op in Amsterdam (waar ik heen ga).
Niet echt mijn muziek, wel toffe coverquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie hier: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
Of, als je Spotify hebt: http://open.spotify.com/album/7mnLe11sEI6GBtFdfEciyO
Echt nietquote:
Dat dacht ik al wel, aangezien je een vuige PvdA'er bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt nietAl kan ik jullie natuurlijk niet verbieden om naar het concert te gaan. Ik ben te herkennen aan een bolhoed en een rode roos.
Ik heb net een kaartje gekocht. Je kan mij herkennen aan een burqa met een rode roosquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt nietAl kan ik jullie natuurlijk niet verbieden om naar het concert te gaan. Ik ben te herkennen aan een bolhoed en een rode roos.
Ik heb ook net geen kaartje gekocht, ik ben te herkennen aan mijn niet bestaande aanwezigheidquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net een kaartje gekocht. Je kan mij herkennen aan een burqa met een rode roos
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook net geen kaartje gekocht, ik ben te herkennen aan mijn niet bestaande aanwezigheid
Ik las rode doos.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net een kaartje gekocht. Je kan mij herkennen aan een burqa met een rode roos
Ik zal erop letten. Niet stiekem je broer of je tante sturen hè?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahaha dat is wel een goedequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal erop letten. Niet stiekem je broer of je tante sturen hè?
Gatver, ben je je pis weer aan het opwarmenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig maakt thee die geen thee is
Nee, het is nieuw spul van PickWick. Iets met Fruit Sensation of zo. Het zit ook gewoon in een theezakje, maar het bevat geen thee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gatver, ben je je pis weer aan het opwarmen
Zwarte bes/kers is wel lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is nieuw spul van PickWick. Iets met Fruit Sensation of zo. Het zit ook gewoon in een theezakje, maar het bevat geen thee.
Edit: Fruit Fusion heet het.
Hippiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zwarte bes/kers is wel lekker.
Krijg je paarse thee van. /nohomo
Ik heb iets met aardbei, geloof ik. Het ziet er in elk geval rood uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zwarte bes/kers is wel lekker.
Krijg je paarse thee van. /nohomo
Gewoon een soort siroop (in poedervorm?) dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is nieuw spul van PickWick. Iets met Fruit Sensation of zo. Het zit ook gewoon in een theezakje, maar het bevat geen thee.
Edit: Fruit Fusion heet het.
Warme ranjaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort siroop (in poedervorm?) dan?
Kom alleen maar van die hipsterblogs tegen als ik er op zoekquote:
Ik heb het niet gekocht omdat ik hipster ben. Ik heb ook geen ranzige, schurftige baard.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom alleen maar van die hipsterblogs tegen als ik er op zoek
Technisch gezien is het met vruchtenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekocht omdat ik hipster ben. Ik heb ook geen ranzige, schurftige baard.
Ik dacht vruchtenthee te kopen.
Muntthee ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
Rooibosthee is ook geen thee.
Alleen niemand geeft een neuk.
Ik drink bijna altijd munttheequote:
Daar is grindr toch voor?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik drink bijna nooit thee, eigenlijk. Soms als ik het koud heb en warm wil worden.
Wodka werkt dan beterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik drink bijna nooit thee, eigenlijk. Soms als ik het koud heb en warm wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |