Kwaliteitswijziging.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
TT iets aangepast.
Vroeger was alles beter.
Ik moet die film nog steeds een keer zien maar nooit zin in.quote:
Elflettering moest naar een saaie (spoed)vergadering en is net weer thuis.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
Waar is Henkletteraap eigenlijk?
Hij heeft nog een mening over roken.
Vertel daar eens iets meer over.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elflettering moest naar een saaie (spoed)vergadering en is net weer thuis.
Hij is wel geinig, maar niet geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet die film nog steeds een keer zien maar nooit zin in.
Ja, daarom duurde het ook zo lang. Anders waren we binnen een kwartier klaar, nu duurde het twee uur.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
Zit jij in zo'n vergadering ook iedereen lastig te vallen met splitsquotes?
Weet je vriendin dit?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik hou wel van die oude wonderwoman. Weet ze wel hoor.
Zonder jointjes heb je veel meer fantasie.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij weer met je associaties en waanbeelden. En dan ben ik degene die jointjes rook.
Users?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
De interesse van anoniempje voor users die er niet zijn is wel overweldigend zo
En ik heb al bijna geen fantasie.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder jointjes heb je veel meer fantasie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |