Wat bedoel je met freaky dingen maken ?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou al gemeet en freaky dingen gemaakt enzo...
Opeens geen fantasie meer?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met freaky dingen maken ?
Ze zijn een beetje zuur vandaag, zal aan het weer liggenquote:
Valt best tegen... Ik zie jullie hier best vaak bezig...toch...of nietquote:Op maandag 26 januari 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad. Jij blijkbaar wel?
Nee ben een heel fantasieloos persoon.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Valt best tegen... Ik zie jullie hier best vaak bezig...toch...of niet
En je zei iets met freaky... 1+1=...
Bovendien lijken jullie wel aangetrokken tot elkaar... Als ik de enige ben die dat is opgevallen, mag je best spreken van fantasie als je wilt.
Maar heb je echt totaal geen fantasie
Moest ze weer lachen?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooh ja... Mijn vriendin kijkt naar iets...
Sinds ik weet dat ze geen niqaab draagt en varkensvlees eet is de liefde wel bekoeldquote:Op maandag 26 januari 2015 19:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Valt best tegen... Ik zie jullie hier best vaak bezig...toch...of niet
En je zei iets met freaky... 1+1=...
Bovendien lijken jullie wel aangetrokken tot elkaar... Als ik de enige ben die dat is opgevallen, mag je best spreken van fantasie als je wilt.
Maar heb je echt totaal geen fantasie
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ze geen niqaab draagt en varkensvlees eet is de liefde wel bekoeld
Echt? Dus afgelopen weekend betekende niks?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ze geen niqaab draagt en varkensvlees eet is de liefde wel bekoeld
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ik verveel me de tyfus, dames en heren.
Rook je nog?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ik verveel me de tyfus, dames en heren.
Volgens mij rookt iedereen hier zo'n beetjequote:
Team Opzij niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij rookt iedereen hier zo'n beetje
Behalve Elf, Uccie, Njos en...vergeet ik nog iemand?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij rookt iedereen hier zo'n beetje
Elf duwt wel dagelijks een sigaar in zijn anus.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve Elf, Uccie, Njos en...vergeet ik nog iemand?
Best zeldzaam, dat de rokers hier in de meerderheid zijnquote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve Elf, Uccie, Njos en...vergeet ik nog iemand?
Hij zei laatste dat hij x aantal jaar geleden gestopt was.quote:
Jij dus ook een roker?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best zeldzaam, dat de rokers hier in de meerderheid zijn
quote:
Hij heeft ook een gezin met kleintjes enzo...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zei laatste dat hij x aantal jaar geleden gestopt was.
Dat is in de GGZ vaak zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best zeldzaam, dat de rokers hier in de meerderheid zijn
Maar begeleider, u rookt toch ook.quote:
Arnie rookt alleen jointjes, daarom zit hij ook steeds in die pyschose met zijn Friends gifjes.quote:
Nee man. Die dingen zijn smerig.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat rook jij? Zeker van die smerige kretek die je honderd meter verder nog ruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |