Daar heb ik laatst een paar stukken uit gezien, bizar al die lege gebouwen en straten. Alsof ze heel het land voor je afsluiten als toerist en je alleen de mooie dingen laten zienquote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat is daar dan weer niet het geval![]()
Kijk nu Vice in Noord Korea![]()
https://news.vice.com/video/when-vice-met-kim-jong-un
Zit nu op minuut 16 pas en het is echt fucking bizarquote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een paar stukken uit gezien, bizar al die lege gebouwen en straten. Alsof ze heel het land voor je afsluiten als toerist en je alleen de mooie dingen laten zien.
Ik heb even snel doorgespoeld, ga em zo even helemaal kijkenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zit nu op minuut 16 pas en het is echt fucking bizar
Bij die computerklas toch ? gahaha fucking droog datquote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb even snel doorgespoeld, ga em zo even helemaal kijkenLijken wel ambtenaren, beetje naar het scherm staren
Zo, nu helemaal gekekenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij die computerklas toch ? gahaha fucking droog dat
Hehe das wel toevallig:pquote:Op maandag 26 januari 2015 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, nu helemaal gekekenEcht een bizarre documentaire, vooral ook die kolossale gebouwen vol met marmer
Toevallig trouwens, ben klaar met kijken en opeens staat dit bericht op de FP: Drents Museum geeft kijkje in Noord-Korea
Oeh, dat is met Simon Ostrovskyquote:Op maandag 26 januari 2015 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehe das wel toevallig:p
Kijk nu dit. Moet je ff aflevering 1 kiezen.Ook super vreemd
Aan wie is die vraag gericht?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaan jullie aan elkaars pener zitten?
De laatste aflevering met mobster Fish is echt te droog :pquote:Op maandag 26 januari 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, dat is met Simon OstrovskyDie vent had echt goede verslaggeving tijdens de annexatie van de Krim
Heeft Fatima een pener dan? Ze heeft wel een slang...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan Fatima en LKTVD natuurlijk.
53 minuten, heb je ook een samenvatting in 10 seconden?quote:
Iets met mensenvlees.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
53 minuten, heb je ook een samenvatting in 10 seconden?
Check vanaf 32:06quote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
53 minuten, heb je ook een samenvatting in 10 seconden?
Fish is een baasquote:Op maandag 26 januari 2015 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De laatste aflevering met mobster Fish is echt te droog :p
Als ik jou was zou ik vandaag inderdaad koken, je weet maar nooit wat ze door de bezorgbami gooienquote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vice maakt wel freaky dingen. Nu over een Japanse kannibaal.... En ik moet nog koken
Ik wilde net vragen of ze al gemeet hebben. Ga het toch doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaan jullie aan elkaars pener zitten?
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vice maakt wel freaky dingen. Nu over een Japanse kannibaal.... En ik moet nog koken
Hebben jullie nou al gemeet en freaky dingen gemaakt enzo...quote:Op maandag 26 januari 2015 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vandaag inderdaad koken, je weet maar nooit wat ze door de bezorgbami gooien
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou al gemeet en freaky dingen gemaakt enzo...
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ze al gemeet hebben. Ga het toch doen.
Goeie vraag.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou al gemeet en freaky dingen gemaakt enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |