Cd's kopen,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanochtend even wat kleine werk-dingetjes en wat administratieve dingen. Vanmiddag even de stad in geweest. Onder meer de cd van Charlie Winston gekocht.
Je hebt vandaag alleen nog maar in dit topic gepost.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Straks moet ik getroost worden.
Ik kies liever een ander.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Henkletterig biedt zichzelf graag aan.
Charlie Winston zegt mij niks. Zo maar ff opzoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanochtend even wat kleine werk-dingetjes en wat administratieve dingen. Vanmiddag even de stad in geweest. Onder meer de cd van Charlie Winston gekocht.
Echt niet. Jullie zijn komisch duo, dus ik verwacht dat jij een schouder hebt waarop Specsavers kan uithuilen als het moet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Henkletterig biedt zichzelf graag aan.
Zullen we het anders hebben over jouw zinsopbouw en spellingquote:
Oh ja er mist wat. Nja Elf begreep me. Dus liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het anders hebben over jouw zinsopbouw en spelling
Ja, klöptquote:
Van wat je kan zien wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt vandaag alleen nog maar in dit topic gepost.
Elf begrijpt het tenminstequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, klöptSommige muziek vind ik dusdanig goed dat ik graag een tastbaar product wil. Iets dat ik in de auto kan afspelen, enzovoort.
Niet alles op een usbstick zetten,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, klöptSommige muziek vind ik dusdanig goed dat ik graag een tastbaar product wil. Iets dat ik in de auto kan afspelen, enzovoort.
In ABO post ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah OK... Verder natuurlijk in FC-NWS en ABO.
Zie hier: MUZ / Charlie Winston #1: Curio Cityquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Charlie Winston zegt mij niks. Zo maar ff opzoeken.
Klinkt wel chillquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie hier: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
Of, als je Spotify hebt: http://open.spotify.com/album/7mnLe11sEI6GBtFdfEciyO
NWS SC meet zeg ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben fan geworden door zijn vorige album. In mei treedt hij op in Amsterdam (waar ik heen ga).
Niet echt mijn muziek, wel toffe coverquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie hier: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
Of, als je Spotify hebt: http://open.spotify.com/album/7mnLe11sEI6GBtFdfEciyO
Echt nietquote:
Dat dacht ik al wel, aangezien je een vuige PvdA'er bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt nietAl kan ik jullie natuurlijk niet verbieden om naar het concert te gaan. Ik ben te herkennen aan een bolhoed en een rode roos.
Ik heb net een kaartje gekocht. Je kan mij herkennen aan een burqa met een rode roosquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt nietAl kan ik jullie natuurlijk niet verbieden om naar het concert te gaan. Ik ben te herkennen aan een bolhoed en een rode roos.
Ik heb ook net geen kaartje gekocht, ik ben te herkennen aan mijn niet bestaande aanwezigheidquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net een kaartje gekocht. Je kan mij herkennen aan een burqa met een rode roos
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook net geen kaartje gekocht, ik ben te herkennen aan mijn niet bestaande aanwezigheid
Ik las rode doos.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net een kaartje gekocht. Je kan mij herkennen aan een burqa met een rode roos
Ik zal erop letten. Niet stiekem je broer of je tante sturen hč?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |