Bedankt hoor, maar president word ik niet. Karina neemt heel FOK! stukje bij beetje over.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]hahahahahaha hilarisch dit
Elfcabaretier 4 president
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt dat je geen concurrentie wilt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bescherm je gewoon graag tegen hosselaars
Nu komt Specsavers met zijn grammar-nazi-plaatje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen concurrentie wilt?
Oh ... waar zit de fout?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu komt Specsavers met zijn grammar-nazi-plaatje.
Thnx! Heb het snel aangepast.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedoelt... - gauw, verander het snel!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen concurrentie wilt?
Specunazi. Het wordt steeds erger, de bijnamen die die jongen krijgt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie moeten die quote aanpassen. Anders ziet Specunazi de fout.
Arg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specunazi. Het wordt steeds erger, de bijnamen die die jongen krijgt.
Het is trouwens quote...![]()
En terechtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Mocht hij nu met het plaatje komen zal ik het zonder tegenstribbeling accepteren.
Hij lijkt hier niet te zijn. Ik denk dat -ie de NWS-mod aan het uithangen is, of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Mocht hij nu met het plaatje komen zal ik het zonder tegenstribbeling accepteren.
Slim plan Elfgeniaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij lijkt hier niet te zijn. Ik denk dat -ie de NWS-mod aan het uithangen is, of zo.
Als we snel doorbaggeren, leest -ie het niet eens meer terug.
Wat heb vandaag gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm, geen idee, eerlijk gezegd
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specunazi. Het wordt steeds erger, de bijnamen die die jongen krijgt.
Vanochtend even wat kleine werk-dingetjes en wat administratieve dingen. Vanmiddag even de stad in geweest. Onder meer de cd van Charlie Winston gekocht.quote:
Henkletterig biedt zichzelf graag aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Straks moet ik getroost worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |