Doet me een klein beetje denken aan dit pareltje;quote:Op maandag 26 januari 2015 18:17 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik vind dit clipje dus best aandoenlijk:
Ja, in de clip dezelfde foutheidsgraad.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Doet me een klein beetje denken aan dit pareltje;
Mijn eerste vriendinnetje luisterde alleen maar Tokio Hotel. Grote Duitse vlag boven haar bed ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik luisterde vroeger ook dit![]()
(En toch vind ik het nog steeds niet lelijk, dat is misschien het ergste.)
Duitse vlag?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje luisterde alleen maar Tokio Hotel. Grote Duitse vlag boven haar bed ook.
Ja dat snap ik, maar een Duitse vlag is dan wel heel enthousiast.quote:
Mwah, zo erg lijkt dat toch niet op elkaar?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:49 schreef sperzieboontjes het volgende:
In hoeverre is het de bedoeling dat dit op elkaar lijkt?
eens. ik ga ook niet proberen te bedenken wat, van wat ik goed vind, anderen niet goed vinden.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
Nee. Er is geen enkele artiest die ik leuk vind waar ik me voor schaam. Heb wel wat beters te doen.
Ja, alleen schaam ik me er niet voor aangezien ik Creep als eerste kendequote:Op maandag 26 januari 2015 19:02 schreef DO2 het volgende:
Maar er zijn toch wel artiesten waarvan je het werk doorgaans compleet ruk vindt, maar waarbij je toch moet toegeven dat je dat ene nummertje stiekem heel erg leuk vindt? Dat is in mijn optiek een guilty pleasure.
Ranja's guilty pleasure zou bijvoorbeeld Creep van Radiohead kunnen zijn,.
Dus jullie eigen invulling boeit nietquote:Something, such as a film, television programme, or piece of music, that one enjoys despite feeling that it is not generally held in high regard
'Something' geeft wel wat ruimte voor interpretatie.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef Tchock het volgende:
Lekker soebatten over wat een guilty pleasure is. Oxford dictionary zegt heel duidelijk:
[..]
Dus jullie eigen invulling boeit niet
Het is in elk geval niet "dat ene leuke liedje van een artiest die ik verder niet graag hoor", DO2.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef DO2 het volgende:
...despite feeling that it is not generally held in high regard... Daar kan je ook nog alle kanten mee op.
en wie is 'one' en wie bepaalt 'generally'?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Something' geeft wel wat ruimte voor interpretatie.
"one" is men (oftewel degene die het something waardeert) en de generally bepaalt diegene zelf.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef ranja het volgende:
[..]
en wie is 'one' en wie bepaalt 'generally'?
maar men is toch meervoud dus hoe kan one nou men zijnquote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
"one" is men (oftewel degene die het something waardeert) en de generally bepaalt diegene zelf.
Nee, maar met mijn benadering ben je tenminste van al dat gezeik af. En ga jij ms ook eens een nummertje posten.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet "dat ene leuke liedje van een artiest die ik verder niet graag hoor", DO2.
als je je er guilty over voelt welquote:Op maandag 26 januari 2015 19:30 schreef sperzieboontjes het volgende:
Is roken ook een guilty pleasure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |