En ze isquote:Op maandag 26 januari 2015 17:37 schreef Maxerazzi het volgende:
Oh, en die plaat van Natalie Prass is echt ontzettend leuk. Ik zie dat ze 29 januari in de kleine zaal van Paradiso speelt. Ik kan zelf helaas niet, maar dat lijkt me echt een ontzettend toffe gig om bij te wonen.
Zeker een leuk plaatje. Wel al uit 2010. Kennelijk toen toch door veel mensen over het hoofd gezien, maar mooi als ze dankzij haar laatste album nu wat (her)ontdekt wordt.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:32 schreef Moody het volgende:
Tenslotte nog een album voor soul/folk liefhebbers:
http://www.musicmeter.nl/album/197687
Prachtige stem.....
Marco Borsato.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook guilty pleasures?
Ojee, dat klinkt wel heel erg haha. Over welke liedjes gaat het?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Marco Borsato.
En Gers Pardoel
Ja dus![]()
Nee. Er is geen enkele artiest die ik leuk vind waar ik me voor schaam. Heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
Dit is gewoon voorzichtig die discussie over de definitie van guilty pleasure beginnenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er is geen enkele artiest die ik leuk vind waar ik me voor schaam. Heb wel wat beters te doen.
Deze 5 blijven het goed doen bij mij:quote:Op maandag 26 januari 2015 17:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
Abel!quote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
[quote]Op maandag 26 januari 2015 18:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Deze 5 blijven het goed doen bij mij:
- De schaamte is bijna ondraaglijk.
Dat vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:11 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Abel!Dan denk ik dat deze er ook bij hoort.
Ik vind dit clipje dus best aandoenlijk:quote:Op maandag 26 januari 2015 18:14 schreef richolio het volgende:
Ik heb best wel wat guilty pleasures, maar dit moet toch wel een van de ergste zijn
Ik vond het vroeger heeeel leuk. Ik heb een tijd gehad dat dat het enige liedje was dat ik luisterde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |