Ja, Speculientje was aan het klooien met z'n telefoon.quote:
Hij stond er eerst niet. Maar ik zag 'm op tinypic.com bij de meest recent geüploade plaatjes staan. Toen dacht ik: ach, waarom ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:05 schreef Specularium het volgende:
Henk is erg trots op zijn Speculientje plaatje.
En dan moest ik dat weer eerst verzinnen.
Ik had gisteren een of andere download uitgezet omdat het niet via wifi ging.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, Speculientje was aan het klooien met z'n telefoon.
Succesquote:Op maandag 26 januari 2015 10:06 schreef Fylax het volgende:
Zometeen toets over Politiek maken. Spannendddd
Bel nu 0906 - SPECULARIUM en ontvang hete appjes.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had gisteren een of andere download uitgezet omdat het niet via wifi ging.
En toen werkte niks meer. Zelfs sms niet.
Gelukkig kunnen mijn fans nog wel gewoon bellen.
Appjes werken dus niet,quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bel nu 0906 - SPECULARIUM en ontvang hete appjes.
Zo weinig?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens even lopen tellen. Dit is inmiddels deel #623 van deze topicreeks.
Ik vind het anders best veel. Meer dan 186.000 posts (waaronder 3000 gifjes van Specularium en 1500 posts met de foto van Keith Bakker).quote:
Zo weinig?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
(waaronder 3000 gifjes van Specularium en 1500 posts met de foto van Keith Bakker).
Vind het maar weinig eigenlijk, de extra zure SC van POL zit al op 5600+quote:Op maandag 26 januari 2015 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het anders best veel. Meer dan 186.000 posts (waaronder 3000 gifjes van Specularium en 1500 posts met de foto van Keith Bakker).
Jullie hebben echt een hekel aan elkaar hequote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het maar weinig eigenlijk, de extra zure SC van POL zit al op 5600+
Die loopt al sinds 2003. En wordt bevolkt door mensen die daar over bijna alles discussiëren. Hier in NWS waaieren mensen uit naar de daadwerkelijke topics in het forum...quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het maar weinig eigenlijk, de extra zure SC van POL zit al op 5600+
Zoals het hoort.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die loopt al sinds 2003. En wordt bevolkt door mensen die daar over bijna alles discussiëren. Hier in NWS waaieren mensen uit naar de daadwerkelijke topics in het forum...
Voorschrift ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Maar Tem en Disana zijn leuke POL-ers. Dus dat compenseert een beetje.
NWS is sowieso al leuker dan POLquote:Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift ook.
Een verschil is ook dat vervelende POL-users in het POL-SC-topic rondhangen. In NWS blijven vervelende users (gelukkig) weg uit de SC.
Alsof je het daar niet stiekem om doet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef Elfletterig het volgende:
Maar genoeg over POL, voordat ik een reprimande krijg van Specsavers.
Nu niet gelijk zo zuur gaan doen johquote:
Ik hoef echt geen reprimande. En ook geen hete apps.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je het daar niet stiekem om doet.
Had je de muziektip in de lapo van het vorige deel nog wel meegekregen trouwens?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:32 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gewoon niet politiek onderlegd. Geen zin om me in te verdiepen ook.
Ja. Staat genoteerd!quote:Op maandag 26 januari 2015 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had je de muziektip in de lapo van het vorige deel nog wel meegekregen trouwens?
Het maakt niet uit...alles is kut en ik mag alleen maar meer belasting betalen.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit...alles is kut en ik mag alleen maar meer belasting betalen.
Heb jij ook last vanquote:
Ik ga zometeen op mijn schoolexamens heel positief doen over rechts en over links negatief doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit...alles is kut en ik mag alleen maar meer belasting betalen.
Klopt, betaal me blauw maar mensen pretenderen op FOK! dat ik rijk wordt van de toeslagen omdat ik kinderen heb. Mooie discussie is dat altijd.quote:
Ligt eraan wat je denkt te gaan verdienen in de toekomstquote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga zometeen op mijn schoolexamens heel positief doen over rechts en over links negatief doen.
Ja. Goed goudmijntje die kotersquote:Op maandag 26 januari 2015 10:j42 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, betaal me blauw maar mensen pretenderen op FOK! dat ik rijk wordt van de toeslagen omdat ik kinderen heb. Mooie discussie is dat altijd.
Oei... als dat maar goed gaat qua cijfer.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga zometeen op mijn schoolexamens heel positief doen over rechts en over links negatief doen.
quote:
Oh doe ik in de klas ook hoor, hij is blij met mij want ik ben de enige uit de klas die iets weet van politiek.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... als dat maar goed gaat qua cijfer.
Dan zal het wel loslopen. Maar de realiteit is wat complexer dan rechts is goed, links is slecht.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh doe ik in de klas ook hoor, hij is blij met mij want ik ben de enige uit de klas die iets weet van politiek.
Hoezo nog?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:53 schreef Uccie het volgende:
En ik ga deze week nog maximaal fok!-en onder werktijd. Omdat het nog kan
Het is allebei kut en hoe dan ook de schuld van Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2015 10:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zal het wel loslopen. Maar de realiteit is wat complexer dan rechts is goed, links is slecht.
Volgende week nieuwe baan.quote:
Dank je!!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allebei kut en hoe dan ook de schuld van Den Haag
Het is maandag, dan mag dit gewoon.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg. Excuus, ik pak even de knoet om mezelf af te ranselen.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die lui zijn echt internetlegendes geworden, tegen wil en dank
quote:Take That komt naar Ziggo Dome
Take That verzorgt op 7 oktober een optreden in de Amsterdamse Ziggo Dome. Dit heeft de band maandag op zijn officiële website bekendgemaakt.
"Het is vier jaar geleden dat we voor het laatst op tour zijn geweest. We kijken er echt naar uit om weer te toeren en niet alleen onze grootste hits van de afgelopen twintig jaar te spelen, maar ook een aantal nieuwe liedjes", aldus Take That.
Take That is een Britse muziekgroep die in de jaren negentig razend populair werd als boyband. De groep is bekend van nummers als Relight My Fire, Everything Changes en Back For Good. In 2005 maakte de band een comeback zonder bandlid Robbie Williams, vorig jaar verliet ook Jason Orange de groep. Take That bestaat daarom nog uit drie leden. Naast Gary Barlow zitten Mark Owen en Howard Donald bij de band.
De kaarten voor het concert in Ziggo Dome gaan op vrijdag 30 januari in de verkoop.
Ik zeg NWS SC meet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Er gaan hier trouwens mensen blij zijn
[..]
Hoe aanstekelijk is hun nieuwe liedje.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Er gaan hier trouwens mensen blij zijn
[..]
Ik zit nu te genieten, dat mag jij best weten.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe aanstekelijk is hun nieuwe liedje.
Dat weet ik toch! Uiteindelijk is iedereen te bekeren tot het boybandisme.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit nu te genieten, dat mag jij best weten.
Zit daar een Finn bij?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
Robbie Williams, met achtergrondzang van "The Two Neils". Beide Neils zijn frontman/zanger van een band. Raad er maar op los
Die Neil heb je ook nog ja. Maar die zingt hier niet op mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit daar een Finn bij?
Zit ik toevallig nu naar te luisteren.
Hun geheime agenda is duidelijk...quote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef LTVDK het volgende:
Moro Islamitisch Bevrijdingsfront (MILF)
Lekkere ongelukkige afkorting
1 goedquote:
Daar hebben meer mensen last van (en het is ook wel enigszins terecht).quote:Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef Uccie het volgende:
The Divine Comedy ken ik wel. Maar wist niet dat die kerel zo heet.
En bij jou moet ik sws altijd aan PSB denken.
Ik ook. Maar ik ben nu inmiddels wel boyband-Uccie.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van (en het is ook wel enigszins terecht).
Maar ik heb een brede muzieksmaak hoor
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben nu inmiddels wel boyband-Uccie.
En mijn voorkeur ligt wel bij commerciële muziek, dus prima.
Ja jij en Kally weten datquote:
Nou ik denk iedereen wel inmiddels!quote:
Dat doen ze toch altijd zo snel daar? (Of heb ik dat verkeerd onthouden van de vorige keer).quote:Op maandag 26 januari 2015 11:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat hebben die Grieken opeens haast trouwens, binnen een paar uur al een coalitie
Ken weinig landen die binnen een uurtje even een nieuwe regering fixenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doen ze toch altijd zo snel daar? (Of heb ik dat verkeerd onthouden van de vorige keer).
Jammer dat Fylax er niet meer is. Die weet dat vast.
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik denk iedereen wel inmiddels!
Wanneer is de volgende show?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi zo. Weten jullie wat je voor me kan aanvragen.
Ik wil op zich vrijdag of zaterdag wel draaien. Maar ik moet even kijken of mijn laptop dat haalt. Aangezien ik de werkende adapter moet inleveren. Wisselen is geen optie want dan laadt mijn accu helemaal niet meer.quote:
Bedankt Jaap.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk jongens, ik ben 4e geworden bij de Miss Universe verkiezingen![]()
2014 - YASMIN
[ afbeelding ]
Ik had je al gefeliciteerdquote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk jongens, ik ben 4e geworden bij de Miss Universe verkiezingen![]()
2014 - YASMIN
[ afbeelding ]
quote:
Bedankt voor de support Elf!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
Doe eens even een beetje aardig tegen Yasmin, siphoofden.
Ridder Henk, dames en heren.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
Doe eens even een beetje aardig tegen Yasmin, siphoofden.
quote:
Ja, normale mensen slapen dan ook meestalquote:
Wat zit jij nou de Corrie uit te hangen met je Supermanlogo?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan Ridder Rob. Dat komt door jou.
Ja klopt. Zou je ook eens moeten proberen,quote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, normale mensen slapen dan ook meestal
Nee, ik zoek meestal een PI uit die past bij de post in kwestie.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou de Corrie uit te hangen met je Supermanlogo?
Ik ben niet normaalquote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, normale mensen slapen dan ook meestal
Ga ik zo maar eens doen danquote:Op maandag 26 januari 2015 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou je ook eens moeten proberen,
Als jullie kinderen krijgen, verwacht ik namen als Spuccielarium, Spuccie, Speculuccie, Spucularie, etc.quote:
quote:
Valt meequote:
Zo'n vaart zal het niet lopen. Ik gok dat de regering eerst met de EU gaat onderhandelen over (forse) beperking van de schulden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee
Ik hoop wel dat ik weer op tijd terug ben voor het nieuws dat Griekenland per direct uit de EU stapt, hoogstens eind van de middag dus
Ze hadden ook binnen een uur een nieuwe regering, ik houd alle opties openquote:Op maandag 26 januari 2015 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. Ik gok dat de regering eerst met de EU gaat onderhandelen over (forse) beperking van de schulden.
Slaap ze, trouwens.
quote:
Weltrusten dan maar weerquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je UI maar even een facelift gegeven.
[ afbeelding ]
Webschip danst eerder hierop:quote:Op maandag 26 januari 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
Lekker dansen met Henkletterschip,.
Weet je ook eens wat wij moeten doormaken als jij in één topic 4 keer je UI verandert.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu moet ik hier weer 2 weken aan wennen.
Best wel irritant.quote:
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij moeten doormaken als jij in één topic 4 keer je UI verandert.
Kennelijk houdt -ie van vlammetjes. Of hij is een pyromaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.
Ja is wel verdacht...ik ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk houdt -ie van vlammetjes. Of hij is een pyromaan.
Je bent zelf een UI.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.
Sportsok in de hand.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik ga maar eens een weekje, of twee, keihard aan mezelf werken.
Jij dacht, laat ik eens het allerlelijkste maken wat ik kan verzinnen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verveelde me, dus ik heb voor Specularium maar eens even een serie nieuwe UI's gemaakt...![]()
[ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]
Ik vind die laatste, met dat oranje en blauwe vuur eigenlijk best leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij dacht, laat ik eens het allerlelijkste maken wat ik kan verzinnen?
Zie je wel dat dat helemaal niet zo vloekt? #CREquote:Op maandag 26 januari 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind die laatste, met dat oranje en blauwe vuur eigenlijk best leuk.
Weet ik niet, ben daar zelf ook nog niet helemaal aan gewend.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar hoe moet dat dan met die vrolijke buien van je?
Die zijn ironisch bedoeld.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar hoe moet dat dan met die vrolijke buien van je?
Ik vermoed ook een soort addertje onder het gras. Gewoon om ons te misleiden.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn ironisch bedoeld.
Jezus Elf, dit is echt gewoon kutquote:
Klöpt.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus Elf, dit is echt gewoon kut
Qua niveau ligt dit nog hoger:
Alweer wakker?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus Elf, dit is echt gewoon kut
Qua niveau ligt dit nog hoger:
quote:
Valt me nu pas op eigenlijk dat de slechteriken in dat spel Kremlings heten, niet bepaald een ondoorzichtige verwijzingquote:
Kun je tenminste op tijd naar bed vandaagquote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Heb mijn dienst van vanavond aan iemand anders kunnen geven
Precies. Anders was ik pas 0330 klaar...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tenminste op tijd naar bed vandaag
Echt, wie zit er dan nog rond zo'n tijd daar op een maandag?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Anders was ik pas 0330 klaar...
Genoeg :pquote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt, wie zit er dan nog rond zo'n tijd daar op een maandag?
Op het zuiden na lijkt heel dat continent wel in oorlog te zijnquote:Op maandag 26 januari 2015 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Geen idee of jullie dit interessant vinden:
https://news.vice.com/vid(...)ampaign=relatedvideo
Over de situatie in de Centraal Afrikaanse Republiek.
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Geen idee of jullie dit interessant vinden:
https://news.vice.com/vid(...)ampaign=relatedvideo
Over de situatie in de Centraal Afrikaanse Republiek.
http://nos.nl/artikel/201(...)erlandse-aanval.htmlquote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op het zuiden na lijkt heel dat continent wel in oorlog te zijnMalinese militairen gedood in hinderlaag
Het is daar gewoon een puinhoopquote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)erlandse-aanval.html
Ja die docu die ik net poste was het al lastig om ze uit elkaar te houden. En dan infiltreren ze ook nog in andere groepen voor het verrassingseffectquote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar gewoon een puinhoopIk heb ook het idee dat er elke dag weer een nieuwe groepering ergens in Afrika de aandacht probeert te trekken, begin al die namen door elkaar te halen ondertussen
Omdat ze allemaal zwart zijn zeker?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die docu die ik net poste was het al lastig om ze uit elkaar te houden.
Ja ze lijken allemaal op elkaar. Echt super irritant.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal zwart zijn zeker?
En dan heeft ook nog eens elke groepering weer tig splintergroeperingen die dan weer verbonden zijn met andere groeperingen. Doe gewoon niet zo moeilijk johquote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die docu die ik net poste was het al lastig om ze uit elkaar te houden. En dan infiltreren ze ook nog in andere groepen voor het verrassingseffect
Nja dat is daar dan weer niet het gevalquote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heeft ook nog eens elke groepering weer tig splintergroeperingen die dan weer verbonden zijn met andere groeperingen. Doe gewoon niet zo moeilijk joh
Daar heb ik laatst een paar stukken uit gezien, bizar al die lege gebouwen en straten. Alsof ze heel het land voor je afsluiten als toerist en je alleen de mooie dingen laten zienquote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat is daar dan weer niet het geval![]()
Kijk nu Vice in Noord Korea![]()
https://news.vice.com/video/when-vice-met-kim-jong-un
Zit nu op minuut 16 pas en het is echt fucking bizarquote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een paar stukken uit gezien, bizar al die lege gebouwen en straten. Alsof ze heel het land voor je afsluiten als toerist en je alleen de mooie dingen laten zien.
Ik heb even snel doorgespoeld, ga em zo even helemaal kijkenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zit nu op minuut 16 pas en het is echt fucking bizar
Bij die computerklas toch ? gahaha fucking droog datquote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb even snel doorgespoeld, ga em zo even helemaal kijkenLijken wel ambtenaren, beetje naar het scherm staren
Zo, nu helemaal gekekenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij die computerklas toch ? gahaha fucking droog dat
Hehe das wel toevallig:pquote:Op maandag 26 januari 2015 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, nu helemaal gekekenEcht een bizarre documentaire, vooral ook die kolossale gebouwen vol met marmer
Toevallig trouwens, ben klaar met kijken en opeens staat dit bericht op de FP: Drents Museum geeft kijkje in Noord-Korea
Oeh, dat is met Simon Ostrovskyquote:Op maandag 26 januari 2015 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehe das wel toevallig:p
Kijk nu dit. Moet je ff aflevering 1 kiezen.Ook super vreemd
Aan wie is die vraag gericht?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaan jullie aan elkaars pener zitten?
De laatste aflevering met mobster Fish is echt te droog :pquote:Op maandag 26 januari 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, dat is met Simon OstrovskyDie vent had echt goede verslaggeving tijdens de annexatie van de Krim
Heeft Fatima een pener dan? Ze heeft wel een slang...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan Fatima en LKTVD natuurlijk.
53 minuten, heb je ook een samenvatting in 10 seconden?quote:
Iets met mensenvlees.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
53 minuten, heb je ook een samenvatting in 10 seconden?
Check vanaf 32:06quote:Op maandag 26 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
53 minuten, heb je ook een samenvatting in 10 seconden?
Fish is een baasquote:Op maandag 26 januari 2015 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De laatste aflevering met mobster Fish is echt te droog :p
Als ik jou was zou ik vandaag inderdaad koken, je weet maar nooit wat ze door de bezorgbami gooienquote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vice maakt wel freaky dingen. Nu over een Japanse kannibaal.... En ik moet nog koken
Ik wilde net vragen of ze al gemeet hebben. Ga het toch doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaan jullie aan elkaars pener zitten?
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vice maakt wel freaky dingen. Nu over een Japanse kannibaal.... En ik moet nog koken
Hebben jullie nou al gemeet en freaky dingen gemaakt enzo...quote:Op maandag 26 januari 2015 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vandaag inderdaad koken, je weet maar nooit wat ze door de bezorgbami gooien
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou al gemeet en freaky dingen gemaakt enzo...
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ze al gemeet hebben. Ga het toch doen.
Goeie vraag.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je met freaky dingen maken ?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Opeens geen fantasie meer?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met freaky dingen maken ?
Ze zijn een beetje zuur vandaag, zal aan het weer liggenquote:
Valt best tegen... Ik zie jullie hier best vaak bezig...toch...of nietquote:Op maandag 26 januari 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad. Jij blijkbaar wel?
Nee ben een heel fantasieloos persoon.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Valt best tegen... Ik zie jullie hier best vaak bezig...toch...of niet
En je zei iets met freaky... 1+1=...
Bovendien lijken jullie wel aangetrokken tot elkaar... Als ik de enige ben die dat is opgevallen, mag je best spreken van fantasie als je wilt.
Maar heb je echt totaal geen fantasie
Moest ze weer lachen?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooh ja... Mijn vriendin kijkt naar iets...
Sinds ik weet dat ze geen niqaab draagt en varkensvlees eet is de liefde wel bekoeldquote:Op maandag 26 januari 2015 19:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Valt best tegen... Ik zie jullie hier best vaak bezig...toch...of niet
En je zei iets met freaky... 1+1=...
Bovendien lijken jullie wel aangetrokken tot elkaar... Als ik de enige ben die dat is opgevallen, mag je best spreken van fantasie als je wilt.
Maar heb je echt totaal geen fantasie
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ze geen niqaab draagt en varkensvlees eet is de liefde wel bekoeld
Echt? Dus afgelopen weekend betekende niks?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ze geen niqaab draagt en varkensvlees eet is de liefde wel bekoeld
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ik verveel me de tyfus, dames en heren.
Rook je nog?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ik verveel me de tyfus, dames en heren.
Volgens mij rookt iedereen hier zo'n beetjequote:
Team Opzij niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij rookt iedereen hier zo'n beetje
Behalve Elf, Uccie, Njos en...vergeet ik nog iemand?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij rookt iedereen hier zo'n beetje
Elf duwt wel dagelijks een sigaar in zijn anus.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve Elf, Uccie, Njos en...vergeet ik nog iemand?
Best zeldzaam, dat de rokers hier in de meerderheid zijnquote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve Elf, Uccie, Njos en...vergeet ik nog iemand?
Hij zei laatste dat hij x aantal jaar geleden gestopt was.quote:
Jij dus ook een roker?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best zeldzaam, dat de rokers hier in de meerderheid zijn
quote:
Hij heeft ook een gezin met kleintjes enzo...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zei laatste dat hij x aantal jaar geleden gestopt was.
Dat is in de GGZ vaak zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best zeldzaam, dat de rokers hier in de meerderheid zijn
Maar begeleider, u rookt toch ook.quote:
Arnie rookt alleen jointjes, daarom zit hij ook steeds in die pyschose met zijn Friends gifjes.quote:
Nee man. Die dingen zijn smerig.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat rook jij? Zeker van die smerige kretek die je honderd meter verder nog ruikt?
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arnie rookt alleen jointjes, daarom zit hij ook steeds in die pyschose met zijn Friends gifjes.
Vorige week ofzo was je nog stronken, aap.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:02 schreef anonymoussie het volgende:
Ik denk dat het dit weekend weer tijd is voor joints.
Vorige week?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige week ofzo was je nog stronken, aap.
.
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie Yasmina zegt moet ook Yasminb zeggen.
.
..
...
....
Oke oke, ik ga zelf wel weg...
Ik zou blijven, dit is precies de matigheid die we nodig hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie Yasmina zegt moet ook Yasminb zeggen.
.
..
...
....
Oke oke, ik ga zelf wel weg...
Ahahahahahahaquote:
Die reetquote:
quote:Speciaal voor Ziggo klanten: exclusieve pre-sale Take That
Beste heer LTVDK,
Vanmorgen is bekendgemaakt dat Take That op 7 oktober 2015 naar de Ziggo Dome komt. Gary Barlow, Mark Owen en Howard Donald staan bekend om hun spectaculaire live shows. En jij kunt erbij zijn! Speciaal voor Ziggo klanten bieden wij namelijk een exclusieve pre-sale aan.
Bestel als eerste je tickets via Club Ziggo
Wil jij zeker zijn van een plaats? Bestel dan als eerste tickets! De exclusieve pre-sale voor Ziggo klanten start op woensdag 28 januari om 9.00 uur. Vrijdag 30 januari gaan de tickets voor Take That voor de rest van Nederland in de verkoop.
Mis de spectaculaire show van Take That niet. Wees er woensdag snel bij want er is een beperkt aantal tickets beschikbaar voor deze pre-sale en op = op!
Omdat ik het nieuws vanochtend hier al postte jaquote:
Volgens mij heb ik dit vorige week ook al gepost toen het nog helemaal niet bekend was.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik het nieuws vanochtend hier al postte ja
Ok, hij bent de überhipster... Specuhipsterquote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit vorige week ook al gepost toen het nog helemaal niet bekend was.
Ik ga alleen nooit naar Starbucks.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, hij bent de überhipster... Specuhipster
Ik wel, knotje in mijn haar en alles.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga alleen nooit naar Starbucks.
Vette shitquote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen mensen veel dommer zijn dan dit ?
Verstandig, jij drinkt dus wel gewoon graag koffie ipv melkprut met een kansloos smaakjequote:Op maandag 26 januari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga alleen nooit naar Starbucks.
Ja, ik heb niet zo'n zin om te plassen uit mijn kont.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verstandig, jij drinkt dus wel gewoon graag koffie ipv melkprut met een kansloos smaakje
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit vorige week ook al gepost toen het nog helemaal niet bekend was.
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Die signature hot chocolate is trouwens wel super goed bij starbucks.
Wel met caramel he.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Die signature hot chocolate is trouwens wel super goed bij starbucks.
Toch wel 1 iemand hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.
Ik verwacht er zo'n 250quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Morgen komen ze rellen in Den Haag
https://www.facebook.com/events/744588628965738/
Jezus wat kansloos, daar moet ik eigenlijk bij zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Morgen komen ze rellen in Den Haag
https://www.facebook.com/events/744588628965738/
Ik heb daar nooit koffie gedronken. Alleen chocolademelk. Ook overpriced en zo, maar wel lekker.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pleintje ja, ik had het kunnen weten.
Met zijn hipsterlans.
Hij is trouwens lekkerder zonder melk.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit koffie gedronken. Alleen chocolademelk. Ook overpriced en zo, maar wel lekker.
Chocolademelk zonder melkquote:Op maandag 26 januari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is trouwens lekkerder zonder melk.
Wut, hoe dan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is trouwens lekkerder zonder melk.
Er gaat heet water bij en melk. Maar je kan em ook alleen met heet water drinken. Dan is de smaak sterker. Het basisproduct is een poeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |