Ja, normale mensen slapen dan ook meestalquote:
Wat zit jij nou de Corrie uit te hangen met je Supermanlogo?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan Ridder Rob. Dat komt door jou.
Ja klopt. Zou je ook eens moeten proberen,quote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, normale mensen slapen dan ook meestal
Nee, ik zoek meestal een PI uit die past bij de post in kwestie.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou de Corrie uit te hangen met je Supermanlogo?
Ik ben niet normaalquote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, normale mensen slapen dan ook meestal
Ga ik zo maar eens doen danquote:Op maandag 26 januari 2015 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou je ook eens moeten proberen,
Als jullie kinderen krijgen, verwacht ik namen als Spuccielarium, Spuccie, Speculuccie, Spucularie, etc.quote:
quote:
Valt meequote:
Zo'n vaart zal het niet lopen. Ik gok dat de regering eerst met de EU gaat onderhandelen over (forse) beperking van de schulden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee
Ik hoop wel dat ik weer op tijd terug ben voor het nieuws dat Griekenland per direct uit de EU stapt, hoogstens eind van de middag dus
Ze hadden ook binnen een uur een nieuwe regering, ik houd alle opties openquote:Op maandag 26 januari 2015 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. Ik gok dat de regering eerst met de EU gaat onderhandelen over (forse) beperking van de schulden.
Slaap ze, trouwens.
quote:
Weltrusten dan maar weerquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je UI maar even een facelift gegeven.
[ afbeelding ]
Webschip danst eerder hierop:quote:Op maandag 26 januari 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
Lekker dansen met Henkletterschip,.
Weet je ook eens wat wij moeten doormaken als jij in één topic 4 keer je UI verandert.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu moet ik hier weer 2 weken aan wennen.
Best wel irritant.quote:
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij moeten doormaken als jij in één topic 4 keer je UI verandert.
Kennelijk houdt -ie van vlammetjes. Of hij is een pyromaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.
Ja is wel verdacht...ik ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk houdt -ie van vlammetjes. Of hij is een pyromaan.
Je bent zelf een UI.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.
Sportsok in de hand.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik ga maar eens een weekje, of twee, keihard aan mezelf werken.
Jij dacht, laat ik eens het allerlelijkste maken wat ik kan verzinnen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verveelde me, dus ik heb voor Specularium maar eens even een serie nieuwe UI's gemaakt...![]()
[ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]
Ik vind die laatste, met dat oranje en blauwe vuur eigenlijk best leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij dacht, laat ik eens het allerlelijkste maken wat ik kan verzinnen?
Zie je wel dat dat helemaal niet zo vloekt? #CREquote:Op maandag 26 januari 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind die laatste, met dat oranje en blauwe vuur eigenlijk best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |