Ik ook. Maar ik ben nu inmiddels wel boyband-Uccie.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van (en het is ook wel enigszins terecht).
Maar ik heb een brede muzieksmaak hoor
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben nu inmiddels wel boyband-Uccie.
En mijn voorkeur ligt wel bij commerciële muziek, dus prima.
Ja jij en Kally weten datquote:
Nou ik denk iedereen wel inmiddels!quote:
Dat doen ze toch altijd zo snel daar? (Of heb ik dat verkeerd onthouden van de vorige keer).quote:Op maandag 26 januari 2015 11:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat hebben die Grieken opeens haast trouwens, binnen een paar uur al een coalitie
Ken weinig landen die binnen een uurtje even een nieuwe regering fixenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doen ze toch altijd zo snel daar? (Of heb ik dat verkeerd onthouden van de vorige keer).
Jammer dat Fylax er niet meer is. Die weet dat vast.
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik denk iedereen wel inmiddels!
Wanneer is de volgende show?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi zo. Weten jullie wat je voor me kan aanvragen.
Ik wil op zich vrijdag of zaterdag wel draaien. Maar ik moet even kijken of mijn laptop dat haalt. Aangezien ik de werkende adapter moet inleveren. Wisselen is geen optie want dan laadt mijn accu helemaal niet meer.quote:
Bedankt Jaap.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk jongens, ik ben 4e geworden bij de Miss Universe verkiezingen![]()
2014 - YASMIN
[ afbeelding ]
Ik had je al gefeliciteerdquote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk jongens, ik ben 4e geworden bij de Miss Universe verkiezingen![]()
2014 - YASMIN
[ afbeelding ]
quote:
Bedankt voor de support Elf!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
Doe eens even een beetje aardig tegen Yasmin, siphoofden.
Ridder Henk, dames en heren.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
Doe eens even een beetje aardig tegen Yasmin, siphoofden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |