Dank je!!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allebei kut en hoe dan ook de schuld van Den Haag
Het is maandag, dan mag dit gewoon.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg. Excuus, ik pak even de knoet om mezelf af te ranselen.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die lui zijn echt internetlegendes geworden, tegen wil en dank
quote:Take That komt naar Ziggo Dome
Take That verzorgt op 7 oktober een optreden in de Amsterdamse Ziggo Dome. Dit heeft de band maandag op zijn officiële website bekendgemaakt.
"Het is vier jaar geleden dat we voor het laatst op tour zijn geweest. We kijken er echt naar uit om weer te toeren en niet alleen onze grootste hits van de afgelopen twintig jaar te spelen, maar ook een aantal nieuwe liedjes", aldus Take That.
Take That is een Britse muziekgroep die in de jaren negentig razend populair werd als boyband. De groep is bekend van nummers als Relight My Fire, Everything Changes en Back For Good. In 2005 maakte de band een comeback zonder bandlid Robbie Williams, vorig jaar verliet ook Jason Orange de groep. Take That bestaat daarom nog uit drie leden. Naast Gary Barlow zitten Mark Owen en Howard Donald bij de band.
De kaarten voor het concert in Ziggo Dome gaan op vrijdag 30 januari in de verkoop.
Ik zeg NWS SC meet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Er gaan hier trouwens mensen blij zijn
[..]
Hoe aanstekelijk is hun nieuwe liedje.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:02 schreef LTVDK het volgende:
Er gaan hier trouwens mensen blij zijn
[..]
Ik zit nu te genieten, dat mag jij best weten.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe aanstekelijk is hun nieuwe liedje.
Dat weet ik toch! Uiteindelijk is iedereen te bekeren tot het boybandisme.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit nu te genieten, dat mag jij best weten.
Zit daar een Finn bij?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
Robbie Williams, met achtergrondzang van "The Two Neils". Beide Neils zijn frontman/zanger van een band. Raad er maar op los
Die Neil heb je ook nog ja. Maar die zingt hier niet op mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit daar een Finn bij?
Zit ik toevallig nu naar te luisteren.
Hun geheime agenda is duidelijk...quote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef LTVDK het volgende:
Moro Islamitisch Bevrijdingsfront (MILF)
Lekkere ongelukkige afkorting
1 goedquote:
Daar hebben meer mensen last van (en het is ook wel enigszins terecht).quote:Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef Uccie het volgende:
The Divine Comedy ken ik wel. Maar wist niet dat die kerel zo heet.
En bij jou moet ik sws altijd aan PSB denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |