quote:Op maandag 26 januari 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je UI maar even een facelift gegeven.
[ afbeelding ]
Webschip danst eerder hierop:quote:Op maandag 26 januari 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
Lekker dansen met Henkletterschip,.
Weet je ook eens wat wij moeten doormaken als jij in één topic 4 keer je UI verandert.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu moet ik hier weer 2 weken aan wennen.
Best wel irritant.quote:
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij moeten doormaken als jij in één topic 4 keer je UI verandert.
Kennelijk houdt -ie van vlammetjes. Of hij is een pyromaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.
Ja is wel verdacht...ik ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk houdt -ie van vlammetjes. Of hij is een pyromaan.
Je bent zelf een UI.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies...en dan ook nog van die nare UIs.
Sportsok in de hand.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik ga maar eens een weekje, of twee, keihard aan mezelf werken.
Jij dacht, laat ik eens het allerlelijkste maken wat ik kan verzinnen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verveelde me, dus ik heb voor Specularium maar eens even een serie nieuwe UI's gemaakt...![]()
[ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]... [ afbeelding ]
Ik vind die laatste, met dat oranje en blauwe vuur eigenlijk best leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij dacht, laat ik eens het allerlelijkste maken wat ik kan verzinnen?
Zie je wel dat dat helemaal niet zo vloekt? #CREquote:Op maandag 26 januari 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind die laatste, met dat oranje en blauwe vuur eigenlijk best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |