In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
do normal manquote:Op zondag 25 januari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
KIJK NAAR DE RANGLIJST VIESDIKKE PAD
En dat voor zo'n ontiegelijke zaad-TT.quote:
Jasper of Jesper?quote:
En dus gaat die zich als een mongool gedragen? Mkequote:Op zondag 25 januari 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
komt door dat rode pak van de keeper dat werkt als een rode lap op een stier
Awhquote:Op zondag 25 januari 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen vertoont hetzelfde gedrag als GGMM. Soms legendarische posts,
Verstandig.quote:
nou nou nouquote:
Ben jij nieuw, toevallig?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:19 schreef koosfransoos het volgende:
Wat een kneus is die Cillessen. Typisch joodje.
Ik vind dit wel vermaeckelijck.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer gaan ze het eens over de koploper hebben?
Okay Stijn. Wanneer gaat Jasper naar een grotere club?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik moet even eerlijk bij mezelf nagaan. Wanneer heeft Cillessen voor het laatst in de Eredivisie een dusdanig cruciale blunder gemaakt die bepalend was voor het verdere verloop van de wedstrijd? Zoveel dramatische dingen kan ik me echt niet herinneren van hem.
Onbelangrijkquote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Tegen SCC maakte hij een blunder maar die werd ongedaan gemaakt door de rest. Daarna ook niet echt meer.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik moet even eerlijk bij mezelf nagaan. Wanneer heeft Cillessen voor het laatst in de Eredivisie een dusdanig cruciale blunder gemaakt die bepalend was voor het verdere verloop van de wedstrijd? Zoveel dramatische dingen kan ik me echt niet herinneren van hem.
Die koploper speelt geen mooi veldspel. Oprotten met die club. Uit dat licht, weg ermee.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
In het veld ookquote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Bombvis het volgende:
Willem leeft nog een beetje in het verleden, Kazim doet vrij weinig meer hoor. Veel minder dan eerste maanden
GGMM gaat nu een calimeroplaatje postenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Waar slaat deze willekeurige post op?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Okay Stijn. Wanneer gaat Jasper naar een grotere club?
Je doet nu te hard je best om je PSV-lidmaatschap te verbergen.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die koploper speelt geen mooi veldspel. Oprotten met die club. Uit dat licht, weg ermee.
Minder dan het was ja, loopt minder te kankeren op medespelers en alles eromheen. Doet het nog wel, maar veel minder dan eerstquote:
Gewoon een vraag.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat deze willekeurige post op?
Nee, had 2 keer moeten affluiten en deed dat niet waaruit een kans voor Feyenoord ontstond.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar kut aan? Juist genieten.
Ik ben in een relativerende bui vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je doet nu te hard je best om je PSV-lidmaatschap te verbergen.
Heeft van Geel fantastisch gedaan. Groetjes Marcel B.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Minder dan het was ja, loopt minder te kankeren op medespelers en alles eromheen. Doet het nog wel, maar veel minder dan eerst
Typisch korfballers.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben in een relativerende bui vandaag.
En had het ook aangekondigd, dus ik snapte het probleem al helemaal al nietquote:
Graag namen en rugnummers. Ik vind dat Ajax fysiek gewoon te kort komt (dat komt ook grotendeels door het matige loopwerk van het middenveld).quote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, had 2 keer moeten affluiten en deed dat niet waaruit een kans voor Feyenoord ontstond.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En had het ook aangekondigd, dus ik snapte het probleem al helemaal al niet
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
Boëtius gaat liggen.
Depay had dit niet gedaan.
Inderdaad, Depay had 50 meter daarvoor al op de grond gelegenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef GGMM het volgende:
Boëtius gaat liggen.
Depay had dit niet gedaan.
Wie dacht ook al weer dat Boëtius beter was dan Depay?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef Vermecelli het volgende:
Boetius weer met z'n fopduik. Triest spelertje
Doe ff normaal manquote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:Dit kan niet jongens.
Dost wilde niet, L de Jong niet, die gozert uit Napoli wilde wel maar werd tegengehouden door Benitez, geld is nog steeds vrij beperkt. Tja, het is niet alles maar ach, alles beter dan Te Vredequote:Op zondag 25 januari 2015 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft van Geel fantastisch gedaan. Groetjes Marcel B.
Wacht maar tot Fischer weer gaat spelenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie dacht ook al weer dat Boëtius beter was dan Depay?
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dost wilde niet, L de Jong niet, die gozert uit Napoli wilde wel maar werd tegengehouden door Benitez, geld is nog steeds vrij beperkt. Tja, het is niet alles maar ach, alles beter dan Te Vrede
Middelmaat.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wacht maar tot Fischer weer gaat spelen
Hij had aangekondigd dat hij veel zou laten doorgaan, Engels wilde fluiten etc. Veel commentaar tijdens de wedstrijd dat hij veel door liet gaan, te weinig kaarten gaf etc. Was niet echt gericht op jou hoor, meer op de wedstrijd en publiek/commentators in het algemeenquote:
quote:
Hebben jullie daarachter nog iets qua talent?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Jasper pas vertrekken als de strijd achter zijn positie gestreden is.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef JanCees het volgende:
Blunder? Fopduik (Als het een Ajacied was geweest, had ik een andere mening gehad)
Okquote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]Als Clasie nu ook nog weggaat speelt Feyenoord voor plaats 10
Dus, dan si het goed?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Bombvis het volgende:
Hij had aangekondigd dat hij veel zou laten doorgaan,
Welke kans dan. Kazim heeft nog meer kansen gehad dan het aantal kwalitatief goede posts van jou vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben vergeten welke spelers het waren, maar het ging omdie grote kans van Kazim.
Die grote kans. Die Cilessen pakte.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke kans dan. Kazim heeft nog meer kansen gehad dan het aantal kwalitatief goede posts van jou vandaag.
PSV was vandaag jaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef Vermecelli het volgende:
Een belgische wedstrijd boven PSV verkiezen___!
Onana schijnt de nieuwe god te zijn. Voor de rest is er niet veel soeps vind ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben jullie daarachter nog iets qua talent?
Maar in Nederland zien we dingen veel eerder als overtreding dan in het buitenland/Engeland. Dus is het nogal lastig wanneer wel te fluiten en wanneer niet. Hij zou veel laten doorgaan, dus gaat hij niet voor elke overtreding fluitenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus, dan si het goed?Als er een overtreding op je wordt begaan dan moet er gewoon afgefloten worden. Dat moet niet achterwege blijven omdat meneer heeft aangekondigd er de grote Wegereef-show van te gaan maken.
Dan hadden we Guardado niet gehad.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Defour had beter naar PSV kunnen gaan.
WELKE DAN VERDOMME.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grote kans. Die Cilessen pakte.
Je weet dondersgoed welke ik bedoel, bijdehand aapje.
Desalniettemin een debiele rode kaart.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg geel omdat er al gefloten was, Mulder
Guardado > Defour.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Dat heeft er ook niks mee te maken. We spelen in Nederland. Niet opeens vanaf deze wedstrijd in het buitenland/Engeland.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Bombvis het volgende:
Maar in Nederland zien we dingen veel eerder als overtreding dan in het buitenland/Engeland.
gelukkig niet gekomenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Defour, Guardado en Wijnaldum op het middenveld.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan hadden we Guardado niet gehad.
Als de samenvatting op youtube staat zal ik ze aanwijzenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WELKE DAN VERDOMME.
Kazim pest me met zijn grote aantal kansen.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, dat is dus de hele discussie die ze net hadden. Moeten we meer door laten gaan of alles affluitenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er ook niks mee te maken. We spelen in Nederland. Niet opeens vanaf deze wedstrijd in het buitenland/Engeland.
Ik zie uit naar een volkomen objectief verslag van jouw kant.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de samenvatting op youtube staat zal ik ze aanwijzen
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl als je hem zo hoort praten je zou zeggen dat dat absoluut niet nodig is.
hij kan zo meeballen bij Barcaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl als je hem zo hoort praten je zou zeggen dat dat absoluut niet nodig is.
Ja, leukquote:
*vindtquote:Op zondag 25 januari 2015 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Giel Beelen vind dat niet leuk een bierdouche
Giel Beelen zouden ze gewoon in de maas moeten flikkerenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Giel Beelen vind dat niet leuk een bierdouche
Waarom niet in de Amstel?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giel Beelen zouden ze gewoon in de maas moeten flikkeren
Wat is er mis met de waal?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giel Beelen zouden ze gewoon in de maas moeten flikkeren
Niet online volgens mijquote:Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schuif deze kans door naar Caland.
Hoe speelt Westbrook?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk op ABC. LeBron heeft 30, KD 22.
Goede upload van meneer de Beer.quote:
Dat vind ik nou echt een verrassing.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Sjaak Swart zegt dat Ajax kampioen gaat worden
Hm, daar kan ik niet zo veel meequote:Op zondag 25 januari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
De Amstel ligt al vol met woonboten
HAHAHAHAHAHAHAAquote:Op zondag 25 januari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Philip Cocu is een goede coach, jongens.
Baasjequote:Op zondag 25 januari 2015 23:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Chuckt zichzelf weer mooi naar 20 points (6/20 shooting).
Veertien. Podver.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:34 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord doet dat wel ja
Maar die staan dan ook 14 punten achter
Komt omdat we geen spits hebben #bestuurtegendemuur #vangeeloutquote:Op zondag 25 januari 2015 23:34 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord doet dat wel ja
Maar die staan dan ook 14 punten achter
Te Vrede for president.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt omdat we geen spits hebben #bestuurtegendemuur #vangeelout
Straks een fittie met Mulder en bam bam bam! Bloedneus alles jonguh!quote:Op zondag 25 januari 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen bloed uit zijn neusgaten stromen.
quote:
Alles aan jou is fake gewoon, zelfs je lach!quote:Op zondag 25 januari 2015 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
its realquote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles aan jou is fake gewoon, zelfs je lach!
Ajax moet nog naar Heerenveen, Zwolle, Utrecht en Eindhoven.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar moet PSV ook nog heen. Ajax wordt kampioen.
Gudelj > Hoedt.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoedt had ik best graag bij PSV gewild.
Compleet andere positie.quote:
Goede vergelijkingquote:
PSV naar Alkmaar, Rotterdam, Breda, Enschede, Deventer.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Heerenveen, Zwolle, Utrecht en Eindhoven.
Die hebben het dik voor mekaar, van de hoedt tot de randquote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoedt had ik best graag bij PSV gewild.
Breda/Enschede in dat rijtjequote:Op zondag 25 januari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV naar Alkmaar, Rotterdam, Breda, Enschede, Deventer.
Deventer in dit rijtje noemenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
nou nou angst en beven in Bredaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom op, Eddy, GAE zie ik niet stuntenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardigquote:
Zelfs het elftal van 2005, dat twee seconden van Champions League winst was, won ook niet in Breda.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardig
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardig
Maar toen was NAC volgens mij niet een elftal vol downiesquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelfs het elftal van 2005, dat twee seconden van Champions League winst was, won ook niet in Breda.
Nee, Feyenoord niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.
Ja, dat was onze tegenstander vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.
Anouar Diba en Ronnie Stam zijn net zo matig als Kenny v/d Weg tbh.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar toen was NAC volgens mij niet een elftal vol downies
Feyenoord tegen het ADO van Kolkkaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord niet.
Toch worden ze nooit kampioen.
Hahaha.
Feyenoord heeft wel meer angstgegnersquote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord tegen het ADO van Kolkka
En ik vind AZ wel een angstgegner voor Feyenoord.
Zoals?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel meer angstgegners![]()
Het Twente van N'Kufo (met gips om de arm) was een angstgegner voor zowel Ajax als Feyenoord. Genot.quote:
Ado hebben we het ook bijna altijd lastig mee, Heerenveen idem dito, zowel uit als thuisquote:
Ook voor PSV.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het Twente van N'Kufo (met gips om de arm) was een angstgegner voor zowel Ajax als Feyenoord. Genot.
Heerenveen was ook een team wat ik overwoog te noemen ja. PSV heeft het daar ook traditioneel lastig tegen.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ado hebben we het ook bijna altijd lastig mee, Heerenveen idem dito, zowel uit als thuis
Peter Boszquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, frisse tafel morgen
Co Adriaanse
Peter Bosz
Pierre van Hooijdonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |