quote:
Hebben jullie daarachter nog iets qua talent?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Jasper pas vertrekken als de strijd achter zijn positie gestreden is.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef JanCees het volgende:
Blunder? Fopduik (Als het een Ajacied was geweest, had ik een andere mening gehad)
Okquote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]Als Clasie nu ook nog weggaat speelt Feyenoord voor plaats 10
Dus, dan si het goed?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:24 schreef Bombvis het volgende:
Hij had aangekondigd dat hij veel zou laten doorgaan,
Welke kans dan. Kazim heeft nog meer kansen gehad dan het aantal kwalitatief goede posts van jou vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben vergeten welke spelers het waren, maar het ging omdie grote kans van Kazim.
Die grote kans. Die Cilessen pakte.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke kans dan. Kazim heeft nog meer kansen gehad dan het aantal kwalitatief goede posts van jou vandaag.
PSV was vandaag jaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef Vermecelli het volgende:
Een belgische wedstrijd boven PSV verkiezen___!
Onana schijnt de nieuwe god te zijn. Voor de rest is er niet veel soeps vind ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben jullie daarachter nog iets qua talent?
Maar in Nederland zien we dingen veel eerder als overtreding dan in het buitenland/Engeland. Dus is het nogal lastig wanneer wel te fluiten en wanneer niet. Hij zou veel laten doorgaan, dus gaat hij niet voor elke overtreding fluitenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus, dan si het goed?Als er een overtreding op je wordt begaan dan moet er gewoon afgefloten worden. Dat moet niet achterwege blijven omdat meneer heeft aangekondigd er de grote Wegereef-show van te gaan maken.
Dan hadden we Guardado niet gehad.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Defour had beter naar PSV kunnen gaan.
WELKE DAN VERDOMME.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grote kans. Die Cilessen pakte.
Je weet dondersgoed welke ik bedoel, bijdehand aapje.
Desalniettemin een debiele rode kaart.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg geel omdat er al gefloten was, Mulder
Guardado > Defour.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Dat heeft er ook niks mee te maken. We spelen in Nederland. Niet opeens vanaf deze wedstrijd in het buitenland/Engeland.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Bombvis het volgende:
Maar in Nederland zien we dingen veel eerder als overtreding dan in het buitenland/Engeland.
gelukkig niet gekomenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Defour, Guardado en Wijnaldum op het middenveld.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan hadden we Guardado niet gehad.
Als de samenvatting op youtube staat zal ik ze aanwijzenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WELKE DAN VERDOMME.
Kazim pest me met zijn grote aantal kansen.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, dat is dus de hele discussie die ze net hadden. Moeten we meer door laten gaan of alles affluitenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er ook niks mee te maken. We spelen in Nederland. Niet opeens vanaf deze wedstrijd in het buitenland/Engeland.
Ik zie uit naar een volkomen objectief verslag van jouw kant.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de samenvatting op youtube staat zal ik ze aanwijzen
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl als je hem zo hoort praten je zou zeggen dat dat absoluut niet nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |