WELKE DAN VERDOMME.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grote kans. Die Cilessen pakte.
Je weet dondersgoed welke ik bedoel, bijdehand aapje.
Desalniettemin een debiele rode kaart.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg geel omdat er al gefloten was, Mulder
Guardado > Defour.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Defour had beter naar PSV kunnen gaan.
Dat heeft er ook niks mee te maken. We spelen in Nederland. Niet opeens vanaf deze wedstrijd in het buitenland/Engeland.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Bombvis het volgende:
Maar in Nederland zien we dingen veel eerder als overtreding dan in het buitenland/Engeland.
gelukkig niet gekomenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Defour, Guardado en Wijnaldum op het middenveld.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan hadden we Guardado niet gehad.
Als de samenvatting op youtube staat zal ik ze aanwijzenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WELKE DAN VERDOMME.
Kazim pest me met zijn grote aantal kansen.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, dat is dus de hele discussie die ze net hadden. Moeten we meer door laten gaan of alles affluitenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er ook niks mee te maken. We spelen in Nederland. Niet opeens vanaf deze wedstrijd in het buitenland/Engeland.
Ik zie uit naar een volkomen objectief verslag van jouw kant.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de samenvatting op youtube staat zal ik ze aanwijzen
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl als je hem zo hoort praten je zou zeggen dat dat absoluut niet nodig is.
hij kan zo meeballen bij Barcaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl als je hem zo hoort praten je zou zeggen dat dat absoluut niet nodig is.
Ja, leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |