Zelfs het elftal van 2005, dat twee seconden van Champions League winst was, won ook niet in Breda.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardig
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardig
Maar toen was NAC volgens mij niet een elftal vol downiesquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelfs het elftal van 2005, dat twee seconden van Champions League winst was, won ook niet in Breda.
Nee, Feyenoord niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.
Ja, dat was onze tegenstander vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.
Anouar Diba en Ronnie Stam zijn net zo matig als Kenny v/d Weg tbh.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar toen was NAC volgens mij niet een elftal vol downies
Feyenoord tegen het ADO van Kolkkaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord niet.
Toch worden ze nooit kampioen.
Hahaha.
Feyenoord heeft wel meer angstgegnersquote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord tegen het ADO van Kolkka
En ik vind AZ wel een angstgegner voor Feyenoord.
Zoals?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel meer angstgegners![]()
Het Twente van N'Kufo (met gips om de arm) was een angstgegner voor zowel Ajax als Feyenoord. Genot.quote:
Ado hebben we het ook bijna altijd lastig mee, Heerenveen idem dito, zowel uit als thuisquote:
Ook voor PSV.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het Twente van N'Kufo (met gips om de arm) was een angstgegner voor zowel Ajax als Feyenoord. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |