Kom op, Eddy, GAE zie ik niet stuntenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV naar Alkmaar, Rotterdam, Breda, Enschede, Deventer.
Dan ben je ook niet kampioenswaardigquote:
Zelfs het elftal van 2005, dat twee seconden van Champions League winst was, won ook niet in Breda.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardig
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet kampioenswaardig
Maar toen was NAC volgens mij niet een elftal vol downiesquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelfs het elftal van 2005, dat twee seconden van Champions League winst was, won ook niet in Breda.
Nee, Feyenoord niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.
Ja, dat was onze tegenstander vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NAC is gewoon een angstgegner. Utrecht is dat voor Ajax en zo zou Feyenoord ook wel een tegenstander hebben.
Anouar Diba en Ronnie Stam zijn net zo matig als Kenny v/d Weg tbh.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar toen was NAC volgens mij niet een elftal vol downies
Feyenoord tegen het ADO van Kolkkaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord niet.
Toch worden ze nooit kampioen.
Hahaha.
Feyenoord heeft wel meer angstgegnersquote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord tegen het ADO van Kolkka
En ik vind AZ wel een angstgegner voor Feyenoord.
Zoals?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel meer angstgegners![]()
Het Twente van N'Kufo (met gips om de arm) was een angstgegner voor zowel Ajax als Feyenoord. Genot.quote:
Ado hebben we het ook bijna altijd lastig mee, Heerenveen idem dito, zowel uit als thuisquote:
Ook voor PSV.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het Twente van N'Kufo (met gips om de arm) was een angstgegner voor zowel Ajax als Feyenoord. Genot.
Heerenveen was ook een team wat ik overwoog te noemen ja. PSV heeft het daar ook traditioneel lastig tegen.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ado hebben we het ook bijna altijd lastig mee, Heerenveen idem dito, zowel uit als thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |