In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
do normal manquote:Op zondag 25 januari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
KIJK NAAR DE RANGLIJST VIESDIKKE PAD
En dat voor zo'n ontiegelijke zaad-TT.quote:
Jasper of Jesper?quote:
En dus gaat die zich als een mongool gedragen? Mkequote:Op zondag 25 januari 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
komt door dat rode pak van de keeper dat werkt als een rode lap op een stier
Awhquote:Op zondag 25 januari 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen vertoont hetzelfde gedrag als GGMM. Soms legendarische posts,
Verstandig.quote:
nou nou nouquote:
Ben jij nieuw, toevallig?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:19 schreef koosfransoos het volgende:
Wat een kneus is die Cillessen. Typisch joodje.
Ik vind dit wel vermaeckelijck.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer gaan ze het eens over de koploper hebben?
Okay Stijn. Wanneer gaat Jasper naar een grotere club?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik moet even eerlijk bij mezelf nagaan. Wanneer heeft Cillessen voor het laatst in de Eredivisie een dusdanig cruciale blunder gemaakt die bepalend was voor het verdere verloop van de wedstrijd? Zoveel dramatische dingen kan ik me echt niet herinneren van hem.
Onbelangrijkquote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Tegen SCC maakte hij een blunder maar die werd ongedaan gemaakt door de rest. Daarna ook niet echt meer.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik moet even eerlijk bij mezelf nagaan. Wanneer heeft Cillessen voor het laatst in de Eredivisie een dusdanig cruciale blunder gemaakt die bepalend was voor het verdere verloop van de wedstrijd? Zoveel dramatische dingen kan ik me echt niet herinneren van hem.
Die koploper speelt geen mooi veldspel. Oprotten met die club. Uit dat licht, weg ermee.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |