Nou ze haalde niet snel genoeg inquote:Op maandag 26 januari 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Och zelfs als je vrij normale rijstijl hanteert heb je ze regelmatig op je bumper hangen, moet je als volwassene wel boven kunnen staan.
Mevrouw tokkie zal ook wel (terecht) als schuldige worden aangewezen trouwens al weet ik nou niet precies wat dat andere wijf gedaan heeft.
Maar ook (totaal onnodig) geremd dus blijkbaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nou dat ze niet snel genoeg inhaalde
Dat was omdat die tokkie ging kleven anders deed ze het niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ook (totaal onnodig) geremd dus blijkbaar.
Ja boeiend, evengoed onwenselijk gedrag natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat was omdat die tokkie ging kleven anders deed ze het niet.
Klopt.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja boeiend, evengoed onwenselijk gedrag natuurlijk.
Beide partijen hebben schuld in de ruzie.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Klopt.
We zijn het dus eens dat de aanstichter van dit alles de tokkie is.
quote:Op maandag 26 januari 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Beide partijen hebben schuld in de ruzie.
Ben wel benieuwd hoe dat wijf de macht over het stuur is kwijtgeraakt volgens mij kan ze echt niet rijden, wilde ze een schijnbeweging maken of zo?
Dat ze naar rechts uit week en de controle verloor maar niet waarom ze uitweek.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]![]()
Dat staat toch in het nieuwsbericht
Gewoon allebei. Idioot figuur.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Meteen rijbewijs afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je een rijbewijs niet waard.
Of:
Meteen kinderen afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je kinderen niet waard.
Ook dan niet. Dan geef je maar een groot licht signaal ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:29 schreef Carlos93 het volgende:
Helaas wat weinig details om een goede conclusie te trekken. Als het zo'n trage inhaler is, die slechts 100 rijd waar je 130 mag, dan kan ik nog wel snappen dat je gaat bumperkleven. Anders is er geen goed excuus.
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook dan niet. Dan geef je maar een groot licht signaal ofzo.
Wat is dat nou weer voor onzin? Als je de maximumsnelheid rijdt, hoezo hinder je dan ander verkeer?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel een irritante grafgewoonte trouwens. Je hindert het andere verkeer door onnodig lang te doen over het inhalen, alleen omdat je te lui bent om even je voet op het gaspedaal te zetten. Haal dan gewoon lekker niet in, die twee kilometer verschil brengen je echt niet sneller thuis.
Die conclusie vind ik veel te ver gaan op basis van dit bericht. Sowieso ben ik er niet direct zeker van dat de kinderen zaten in de auto van de bumperklever.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:40 schreef Richestorags het volgende:
Als je dat soort capriolen uithaalt met de kids achterin offer je ze toch al op in feite?
Als er een vrachtauto ingehaald wordt, ok... maar je hebt ook van die figuren die links blijven rijden en dan is een signaal natuurlijk prima. Niet dat het helpt, want de Nederlandse automobilist gaat dan in het merendeel van de gevallen trager rijden en absoluut niet aan de kant... wie denk je immers wel dat je bent dat je iemand verzoekt om zich aan de geldende wet- en regelgeving te houden.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef Schunckelstar het volgende:
kansloos, seinen dat je er langs wil, je hebt maar gewoon geduld.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die conclusie vind ik veel te ver gaan op basis van dit bericht. Sowieso ben ik er niet direct zeker van dat de kinderen zaten in de auto van de bumperklever.
Daarnaast is ontzetting uit de ouderlijke macht een zeer zware maatregel en dat doe je niet op basis van zo'n incident. Dat nog afgezien van het feit dat er toch vaak twee ouders zijn en als die ook nog samenleven... wat wil je dan?
Kijk, dat beiden zich kennelijk misdragen hebben in het verkeer op zodanige wijze en met zodanig gevolg dat ze beter even een tijdje kunnen gaan fietsen, lopen of met het OV... dat lijkt mij een conclusie die wel gerechtvaardigd is uitgaande van een kloppende berichtgeving. Maar verder: nee.
Nee, dat staat er niet:quote:Op maandag 26 januari 2015 10:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]![]()
Dat staat er toch gewoon duidelijk in? De tokkie met de alfa ook wel de bumperklever is dat.
Preciesquote:Op maandag 26 januari 2015 10:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als er een vrachtauto ingehaald wordt, ok... maar je hebt ook van die figuren die links blijven rijden en dan is een signaal natuurlijk prima. Niet dat het helpt, want de Nederlandse automobilist gaat dan in het merendeel van de gevallen trager rijden en absoluut niet aan de kant... wie denk je immers wel dat je bent dat je iemand verzoekt om zich aan de geldende wet- en regelgeving te houden.
Hier lijkt het wel zo te zijn:quote:Op maandag 26 januari 2015 10:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet:
Ze verloor daarbij de macht over het stuur en beide auto’s raakten van de weg. De Alfa Romeo lag op zijn kop in de sloot. De vijf inzittenden, onder wie twee kinderen, konden er zelf uit komen.
Beide auto's raakten van de weg, waarbij de Alfa op zijn kop in de sloot beland was. Nergens staat dat de vijf inzittenden allemaal uit de Alfa kwamen, al lijkt dat bij eerste lezing wellicht, maar dat is meer het niveau van de kranten in NL...
http://www.bndestem.nl/re(...)oeuvre-1.4730871?22=quote:Auto's belanden in de sloot bij Etten-Leur na verkeersruzie bij inhaalmanoeuvre
ETTEN-LEUR - Ter hoogte van de afslag Vosdonk bij Etten-Leur is zondagmiddag rond 12.45 uur op de A58 in de richting van Roosendaal een ernstig ongeluk gebeurd. Daar ging een verkeersruzie tijdens het rijden aan vooraf.
Twee auto's belandden in de sloot naast de snelweg. Meerdere ambulances en brandweer werden opgeroepen om hulp te verlenen.
Inhaalmanoeuvre
Aanleiding was irritatie tijdens een inhaalmanoeuvre. Een 29-jarige vrouw uit Breda reed op de linkerbaan van de A58 en was bezig om een vrachtauto in te halen. Een 37-jarige automobiliste uit Hoeven sloot er achteraan. Zij vervoerde in haar auto nog vier andere personen.
Bumperkleven
Het ging haar kennelijk niet snel genoeg, want ze ging bumperkleven op haar voorganger. Die liet zich ook niet onbetuigd en tikte even het rempedaal aan. Over en weer volgden drukke gebaren vanwege de onderlinge irritatie. Na de inhaalmanoeuvre ging de vrouw naar rechts. Toen de ander wagen voorbijkwam, maakte de 37-jarige automobiliste van de wagen een kleine stuurbeweging naar rechts.
Ze verloor daarbij de macht over het stuur en beide auto's raakten van de weg. De auto van de bumperkleefster belandde op zijn kop in de sloot. Iedereen kon uit de voertuigen komen.
Proces-verbaal
De vijf inzittenden (37, 59, 15, 8, 4 jaar) gingen met ambulances naar het ziekenhuis voor medisch onderzoek. Uiterlijk leken de verwondingen mee te vallen. De politie maakte proces-verbaal op tegen de veroorzaakster van het ongeluk.
Beide auto’s zijn door een bergingsbedrijf uit de sloot getakeld.
Begrijp ik je verkeerd of ben je nu trots op wangedrag in het verkeer in de vorm van onnodig links rijden en daarbij anderen opzettelijk te irriteren?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:50 schreef Schunckelstar het volgende:
Precieszoals ik, en dqn nog vriendelijk zwaaien als je ze er uiteindelijk voorbij laat
Ja, dat is idd een duidelijker bericht.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hier lijkt het wel zo te zijn:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)oeuvre-1.4730871?22=
Je zult het wel weer verkeerd begrijpen, geeft verder niksquote:Op maandag 26 januari 2015 11:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Begrijp ik je verkeerd of ben je nu trots op wangedrag in het verkeer in de vorm van onnodig links rijden en daarbij anderen opzettelijk te irriteren?
Je zou ook gewoon normaal antwoord kunnen geven op mijn vraag.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:35 schreef Schunckelstar het volgende:
Je zult het wel weer verkeerd begrijpen, geeft verder niks
Dit inderdaad.quote:
Dus ik had wel gelijk. Was alleen vergeten waar ik het gelezen hadquote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een duidelijker bericht.
Journalisten... Het zou toch fijn zijn als die leren duidelijk te schrijven...
Als het zo'n 100km/h rijder is op een 130km/h weg dan rot die slome maar gewoon op.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kansloos, seinen dat je er langs wil, je hebt maar gewoon geduld.
Als ik wat zuiniger wil rijden is dat mijn keuze.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Als het zo'n 100km/h rijder is op een 130km/h weg dan rot die slome maar gewoon op.
Dat ja. "Volwassen" mensen die hun emoties niet onder controle hebben en dan gevaarlijk gaan doen uit woedequote:Op zondag 25 januari 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Meteen rijbewijs afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je een rijbewijs niet waard.
Er is geen minimumsnelheid op Nederlandse snelwegen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef Carlos93 het volgende:
Als het zo'n 100km/h rijder is op een 130km/h weg dan rot die slome maar gewoon op.
Fijn, zitten die frusties op het fietspad...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja. "Volwassen" mensen die hun emoties niet onder controle hebben en dan gevaarlijk gaan doen uit woedeGewoon lekker fietsen voortaan.
Gewoon zo'n aso-cursus en niet meer de weg op.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef ems. het volgende:
Dat ja. "Volwassen" mensen die hun emoties niet onder controle hebben en dan gevaarlijk gaan doen uit woedeGewoon lekker fietsen voortaan.
Dit dus (eerst eventjes heel kort, een halve seconde ofzo).quote:Op zondag 25 januari 2015 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom gewoon mistachterlicht aanzetten.
Wie slaat er dan ook af in een 30km zone?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:24 schreef Heremeteit het volgende:
Laatst had ik in een 30km zone een bumperklever. En dan ook nog schrikken als ik rem om af te slaan, wat een inzicht.
Ik werd bang buiten en moest asap terug naar mijn zolderkamertjequote:Op maandag 26 januari 2015 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie slaat er dan ook af in een 30km zone?
Is 93 je geboortejaar of je IQ?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Neu. De voorste is een linksklever en de achterste is een bumperklever. Beiden strafbaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:51 schreef manny het volgende:
Bij bumperklevers wordt toch wel erg gekeken naar de achterste auto, je zou ook zeggen dat de voorste auto te dicht op de voorbumper van de achterste blijft rijden.
Bovenstaande gaat uiteraard alleen op indien de rechterbaan vrij is (in het geval van het nieuwsbericht lag het dus wel aan de achterste), maar bij onnodig linksrijden is de voorste eigenlijk de bumperklever
Dat doe ik als er een bumperklever achter me zit. Gas minderen en weer iets gas geven, paar keer herhalen als de bumperklever irritant blijft kleven. Blijft zo'n figuur bumperkleven dan ga ik langzamer rijden zodat het veiliger wordt, kunnen ze ook makkelijker inhalen.quote:
Die mistlichten voor aan, inderdaad. Dat is schijnbaar enorm stoer oidquote:Op maandag 26 januari 2015 21:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik word ook zo moe van die opgefokte figuren.
Koplampen uit, mistlampen aan (dat is een nieuwe trend?) en als een complete debiel jezelf om 07.30 's ochtends over de snelweg laten vliegen.
Dat zou je kunnen zeggen, ja. We hebben echter met z'n allen afgesproken dat de achterste afstand moet houden.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:51 schreef manny het volgende:
Bij bumperklevers wordt toch wel erg gekeken naar de achterste auto, je zou ook zeggen dat de voorste auto te dicht op de voorbumper van de achterste blijft rijden.
Ja dan snap ik het.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat doe ik als er een bumperklever achter me zit. Gas minderen en weer iets gas geven, paar keer herhalen als de bumperklever irritant blijft kleven. Blijft zo'n figuur bumperkleven dan ga ik langzamer rijden zodat het veiliger wordt, kunnen ze ook makkelijker inhalen.
Ik vind niet bumperkleven een beter alternatief.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef DS4 het volgende:
Wat dacht je eens van gewoon niet vertragen?
Geen andere auto's op de weg is nog beter, maar ja...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind niet bumperkleven een beter alternatief.
Ervaren bumperklevers schrikken daar niet van. Gewoon de snelheid van de auto in de gaten houden.quote:
Ze zijn meestal met andere dingen bezig dan autorijden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:12 schreef Heremeteit het volgende:
Waarom rijden mensen niet gewoon op constante snelheid?
Ben je dan een kutmongool, zegquote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ervaren bumperklevers schrikken daar niet van. Gewoon de snelheid van de auto in de gaten houden.
Ja. Zelf zou ik niet afremmen als er een bumperklever achter mij zit, ik zou wel overdreven voorzichtig rijden aangezien ik op dat moment weet dat ik niet stevig kan remmen. Dus bij elk kruispunt al ver van tevoren uitbollen zodat ik volledig tot stilstand kan komen voor het kruispunt (of wat voor potentieel gevaarlijke situatie dan ook zoals bij een zebrapad) zonder stevig te hoeven remmen.quote:
Je zal wel moeten, die bumperklever maakt het immers onmogelijk om op een normale manier te remmen. Ik ga echt niet speculeren dat die bumperklever zijn auto net zo goed remt als die van mij en dat hij snel genoeg reageert.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef DS4 het volgende:
Wat dacht je eens van gewoon niet vertragen?
Wel met licht aan hoop ik? Anders rijd ik je zo overhoop omdat mijn ramen beslagen zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Vandaag een dagje door de regen gefietst. Ik was bijna de hele dag zeiknat. Gelukkig heb ik dit forum om me door zo'n dag te slepen. Mensen in een overdekte en verwarmde stoel hebben het eigenlijk veel zwaarder, soms is er namelijk iemand die ze 5 seconden vertraagt.
Nee joh geen probleem. Zou nog beter zijn als die bumperklever in die alfa was overledenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is het heel erg fout dat ik het mooi vind dat het zo is afgelopen bij deze twee 'dames'?
Ik heb liever dat ze enkel zelf het slachtoffer worden dan dat er anderen bij betrokken zijn. Bij mensen die als een idioot in het verkeer rijden hoop ik stiekem dat ze een keer in een sloot terecht komen of tegen een boom oprijden en dat het dan relatief goed afloopt (geen ernstige onherstelbare schade) zodat de schrik er goed in zit. Als zoiets niet gebeurt dan gaat vroeg of laat een andere verkeersdeelnemer die wel normaal doet het slachtoffer van hen worden.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neu. De voorste is een linksklever en de achterste is een bumperklever. Beiden strafbaar.
Bumperkleven is sowieso kansloos. Het is niet dat die automobilist voor je opeens harder gaat rijden. En veel tijd win je er ook niet mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind niet bumperkleven een beter alternatief.
Misschien moet je lezen waar ik op reageerde.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:17 schreef Jiang153 het volgende:
![]()
Die was gewoon bezig met een inhaalmanoeuvre hoor![]()
Er is geen slecht weer, alleen slechte kleding. Eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Vandaag een dagje door de regen gefietst. Ik was bijna de hele dag zeiknat. Gelukkig heb ik dit forum om me door zo'n dag te slepen. Mensen in een overdekte en verwarmde stoel hebben het eigenlijk veel zwaarder, soms is er namelijk iemand die ze 5 seconden vertraagt.
Moet ze maar voldoende afstand houden.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Goeie. En dan denkt diegene dat je vol op de rem gaat, gaat zelf vol op de rem en/of wijkt uit en verliest mogelijk controle over het voertuig in de reactie. Denk toch eens na. Rij gewoon lekker stoïcijns door, geef desnoods even gas bij, voeg terug en maak je niet druk. Of geef vol gas als je een oude diesel hebt en graag een statement wil maken. Maar ga geen gevaarlijke dingen uithalen om een statement te maken of om toekomstige gevaarlijke dingen te voorkomen.
Er zijn wel automobilisten die dat doen hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, ga je ook bumperkleven achter een inhalende vrachtwagen?
Altijd leuk hè, automobilisten die niet rekening houden met de fietser, niet alleen niet eventjes wachten als het kan (als het geen gevaar oplevert) wanneer jij graag wil oversteken door de regen maar ook nog eens door een plas heen rijden met 50 km/u.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Is het je wel eens opgevallen dat mensen dit in rijen bij kassa's ook doen? Hoe langer de rij hoe dichter de persoon achter je op je gaat staan. "Two things are infinite, as far as we know – the universe and human stupidity."quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bumperkleven is sowieso kansloos. Het is niet dat die automobilist voor je opeens harder gaat rijden. En veel tijd win je er ook niet mee.
Jij bent niet vaardig in het interpreteren van teksten. Dit was geen 'gejank', het was een oproep om wat rekening met elkaar te houden. Ik weet dat het voor sommige mensen lastig is.quote:
Wat is je punt nu?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Altijd leuk hè, automobilisten die niet rekening houden met de fietser, niet alleen niet eventjes wachten als het kan (als het geen gevaar oplevert) wanneer jij graag wil oversteken door de regen maar ook nog eens door een plas heen rijden met 50 km/u.
Als ze zelf wat vaker zouden fietsen...
Het is te merken dat jij je hoofdzakelijk op een luie manier verplaatst.quote:
Ik zeg altijd 'als je geen geld hebt, moet je geen auto rijden'.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij je hoofdzakelijk op een luie manier verplaatst.
Heb jij ooit een paraplu vastgehad terwijl je 20 km/u fietst? Met welk praktisch probleem zal ik beginnen? De onmogelijkheid om dat ding stabiel te houden, het fietsen met 1 hand terwijl het verkeer chaotisch is (met regen snel het geval) of het belemmerde zicht?
Ah jij bent zo'n rijdende hindernis die inhaalt met precies 120 km/h volgens 'de cruise' omdat er voor je iemand reed met 119,9 km/h en je anders 'de cruise' niet kunt aanhouden.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik rij op de cruise. Dus als ik inhaal hou ik snelheid. Als een ander dan gaat kleven tikken we de cc een tandje terug... Dat het inhalen nog langer duurt dus. En dat kan heeeeel lang hoor }:)
En jij bent zo een opgefokte rijder die niet kan hebben dat hij 20 seconden vertraging oploopt. Nee, daar kun je trots op zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:39 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ah jij bent zo'n rijdende hindernis die inhaalt met precies 120 km/h volgens 'de cruise' omdat er voor je iemand reed met 119,9 km/h en je anders 'de cruise' niet kunt aanhouden.
Typisch om daar trots op te zijn.
Ik zie vooral weer bevestigd dat heel veel hollanders 0,0 verkeersinzicht hebben en dat koppelen aan de overtuiging dat ze heel geweldig rijden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En jij bent zo een opgefokte rijder die niet kan hebben dat hij 20 seconden vertraging oploopt. Nee, daar kun je trots op zijn
In elk land heeft de grote meerderheid van de mensen weinig verkeersinzicht en denkt iedereen die auto rijdt dat hij geweldig kan rijden maar misschien is het bij Nederlanders wel nog erger geworden omdat ons verkeersbeleid ervoor zorgt dat mensen niet meer zelf nadenken. Dit merk ik trouwens ook elke keer als ik op bepaalde kruispunten wil oversteken. Ik heb er maar genoegen mee genomen dat je daar veiliger door rood oversteekt dan door groen (tijdens de fase dat er geen incompatibel verkeer is) omdat de helft van de automobilisten te dom is om te begrijpen dat fietsers die rechts naast hem rechtdoor willen oversteken tegelijkertijd groen hebben met die automobilisten die daar naar rechts af mogen slaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie vooral weer bevestigd dat heel veel hollanders 0,0 verkeersinzicht hebben en dat koppelen aan de overtuiging dat ze heel geweldig rijden...
Ergens snap ik ook wel dat we in NL op heel veel plaatsen aanmerkelijk langzamer dienen te rijden dan in omringende landen.
Daarom hoort ze gewoon normaal te doen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja echt vet jammer dat die twee kinderen achterin niet mama onthoofd in de auto hebben zien liggen.
helemaal mee eens, niks is irritanter dan volgevreten automobilisten die de auto pakken om 100 meter verderop een pakje shag te halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Altijd leuk hè, automobilisten die niet rekening houden met de fietser, niet alleen niet eventjes wachten als het kan (als het geen gevaar oplevert) wanneer jij graag wil oversteken door de regen maar ook nog eens door een plas heen rijden met 50 km/u.
Als ze zelf wat vaker zouden fietsen...
Ik maak me zelden druk in het verkeer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En jij bent zo een opgefokte rijder die niet kan hebben dat hij 20 seconden vertraging oploopt. Nee, daar kun je trots op zijn
Wat is dan het probleem met mensen die gewoon relaxed rijden op cruise control?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik maak me zelden druk in het verkeer.
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel een irritante grafgewoonte trouwens. Je hindert het andere verkeer door onnodig lang te doen over het inhalen, alleen omdat je te lui bent om even je voet op het gaspedaal te zetten. Haal dan gewoon lekker niet in, die twee kilometer verschil brengen je echt niet sneller thuis.
Dat heb ik vrij helder uiteen gezet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem met mensen die gewoon relaxed rijden op cruise control?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |