So true!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Van aardappelen eten krijg je teelbalschurft.
Ik las op internet dat je oogkanker krijgt van Lambiekje's postst.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Van aardappelen eten krijg je teelbalschurft.
Net zo nietszeggen als de posts van Lambiekje maar aangezien je geen bronnen hoeft te noemen en nergens op hoeft in te gaan zie ik niet in waarom ik dit niet zou mogen posten
Dan hebben mensen niet genoeg 1:googol-verdunningen van aardappelzetmeelkanker in hun ogen gedruppeld. Eigen schuld dat je dan kanker krijgtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik las op internet dat je oogkanker krijgt van Lambiekje's postst.![]()
Edit: hij doet het natuurlijk vanwege financieel gewin want zijn familie zit in de oogkankervaccinaties.
Bron
ik geloof dat je ook een soort bord voor je kop wil hebben, al dan niet provocerendquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
Maar als discussie toch niet van toepassing hoeft te zijn, dan is ontopic reageren dus ook niet noodzakelijk.
Dus, wanneer heb jij voor het laatst aardappelen gegeten?
het is niet tegen de policy een mening te hebben, zolang die maar binnen diezelfde policy valtquote:Dan vraag je je af waarom je als mod daar niets aan doet dan.
Niks. Komt gewoon van hemzelf af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ah ok, het is dus een discussieforum, maar in plaats van degenen die elke discussie platslaan aan te pakken ("want het hebben van een mening is toegestaan") richt je je pijlen op hen die van de inhoud zijn, die je en passant nog even beschuldigt van "een bord voor je kop hebben".
Hoeveel krijgt FOK van Lambiekje betaald om de policy op die wijze te verdedigen?
Discussieforum, laat me niet lachen...
Je mag feedback posten op het feedback topic, dan krijg je daar te horen dat je een mail mag schrijven.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ah ok, het is dus een discussieforum, maar in plaats van degenen die elke discussie platslaan aan te pakken ("want het hebben van een mening is toegestaan") richt je je pijlen op hen die van de inhoud zijn, die je en passant nog even beschuldigt van "een bord voor je kop hebben".
Hoeveel krijgt FOK van Lambiekje betaald om de policy op die wijze te verdedigen?
Discussieforum, laat me niet lachen...
Hoi stroman.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
So true!! Eigenlijk moet je die gasten zou hard uit lachen voor een stupide naiviteit.
Volgens mij denken die gasten dat autoriteiten nimmer uit financieel belang handelen.
-weg, als je niet met normale termen kunt posten post dan niet-quote:Science proves vaccines cause disease - nutrition is the key to a long, healthy life
[..]
FDA admits some vaccines put the public at risk for weeks as the live virus sheds
How about live virus vaccines as seen in the rotavirus strains? Did you know that the FDA warns that, after a person is vaccinated with a live rotavirus, they can transmit the virus to others? Who is really putting people at risk? Scientifically, it's the vaccinated. The inserts warn that the vaccinated can shed the virus and spread it to others, especially the vulnerable, infecting others for weeks, even months after ingesting the vaccine.
bron
nee Lavender, alsjeblieft verdiep in de smerige corrupte medische wereld.quote:Other live virus vaccines include the MMR (measles, mumps and rubella), chicken pox, shingles and influenza. Sally Fallon Morell, president of the Weston A. Price foundation, said, "Health officials should require a two-week quarantine of all children and adults who receive vaccinations," since they clearly put the unvaccinated at risk, not the other way around.
Laat ik daar nu net mee bezig zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee Lavender, alsjeblieft verdiep in de smerige corrupte medische wereld.
Post jij maar eens een echte bron in plaats van uit de duim gezogen verhaaltje op naturalnews. Als er echt een groepering echt super smerige praktijken op nahoudt dan zijn het wel de mensen die achter die site zitten. Heb je wel eens alle reclame gezien daar. Dat is de enige reden, namelijk de winsten die ze daar uit halen. En de enige echte schapen zijn mensen zoals jij Lambiekje die daar zonder enige vorm van kennis met open ogen intrappen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee lambiekje. Leer jij eens simpele wetenschap. Vaccineren met live virussen heeft geen zin omdat de ontvanger dan ziek wordt. Dat jij zo iets simpels niet kan begrijpen is echt een raadsel. Wat er gebeurt is dat (laat ik het in simpele termen zeggen) verzwakte virus deeljes in het vaccin zitten die geen enkele mogelijkheid meer heeft om zichzelf te delen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep jij je eens hoe je tot objectieve kennis komt en hoe je inhoudelijke discussies voert, wat een argument is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat maakt je dus niet objectief.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik daar nu net mee bezig zijn.
Gelukkig ben jij wel objectief met je compleet gebrek aan kennisquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat maakt je dus niet objectief.
Dus je moet onderzoeken, maar zodra je gaat onderzoeken ben je niet objectief meer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat maakt je dus niet objectief.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus je moet onderzoeken, maar zodra je gaat onderzoeken ben je niet objectief meer?
... ik heb geen gebrek aan kennis ... follow the money ... en je weet genoeg dat het medische wereld van geen kanten deugd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel objectief met je compleet gebrek aan kennis![]()
Je hebt een enorm gebrek aan kennis wat betreft biologie in zijn breedste vorm, probleem is dat je er zo weinig vanaf weet dat je het niet doorhebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... ik heb geen gebrek aan kennis ... follow the money ... en je weet genoeg dat het medische wereld van geen kanten deugd.
Kennis dat verwijt ik dus die artsen.
artsen daar kun en mag je geen respect voor hebben. Net als voor christen, katholieken en politici.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je hebt een enorm gebrek aan kennis wat betreft biologie in zijn breedste vorm, probleem is dat je er zo weinig vanaf weet dat je het niet doorhebt.
Flikker nou eens op met je "killerartsen", dat is respectloos.
En homeopaten en andere oplichters zijn natuurlijk helemaal geweldig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
artsen daar kun en mag je geen respect voor hebben.
ziek moeten we zijn zodat we hun gifsnoepjes blijven slikken.quote:When we put this spending into perspective, it’s much easier to see how Big Pharma pushes drugs on the public that are absolutely riddled with side effects and still somehow manages to make a massive profit. Even standard pharmaceuticals come with a long list of over 70 side effects, with some clocking in at side effect counts that reach beyond 500.
So how do they do it? Quite simply, they spend billions marketing their pharmaceuticals with smiling models and nature-filled backdrops.
bron
Nee ook niet ... maar die zijn zonder enig twijfel integerder dan artsen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En homeopaten en andere oplichters zijn natuurlijk helemaal geweldig.
Follow the money, zo integer zijn die ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ook niet ... maar die zijn zonder enig twijfel integerder dan artsen.
Ze zijn wel consequenter ja. Het enige wat je krijgt is water.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ook niet ... maar die zijn zonder enig twijfel integerder dan artsen.
nee van rioolwater krijg je dit ..Monsturd (Video 2003) - IMDbquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het isneen groot geheim dat het dagelijks drinken van een glas ongezuiverd rioolwater helpt tegen diabetes.
Helaas willen artsen niet dat dit bekend wordt.
Daarom krijgen rioolwaterzuiveringen miljarden toegestopt van de farmaceutische industrie om te voorkomen dat iedereen zomaar rioolwater gaat drinken.
Dat dit kan in Nederland!
Ik heb heel veel respect voor de artsen die mij geholpen hebben. In het bijzonder voor mijn chirurg en haar hechtskills. Heb ik een paar mooie subtiele littekens aan overgehouden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
artsen daar kun en mag je geen respect voor hebben. Net als voor christen, katholieken en politici.
Waar komt je haat tegen artsen vandaan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
artsen daar kun en mag je geen respect voor hebben. Net als voor christen, katholieken en politici.
De enige waar ik geen respect voor heb ben jij lambiekje. Simpelweg omdat je hele bevolkingsgroepen over een kam durft te scheren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mensen die met artsen te maken hebben zijn ziek <-- ziekte komt door artsen <-- artsen zijn evilquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar komt je haat tegen artsen vandaan?
.quote:We were smart enough to eradicate measles, but arrogant enough to invite it back. Welcome to a four-part series on the precise ways we’re fucking up 50 years of medical progress
Generaliseren, het kenmerk van angst en gebrek aan levenservaring.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij roept toch altijd wat er in de MSM staat zijn leugens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:27 schreef Lambiekje het volgende:
http://zembla.vara.nl/sei(...)raude-moet-openbaar/
Zelfs zembla stelt dus dat medische wetenschappers levensgevaarlijk zijn. Een kutarts die fraudeert of de boel flest en de overige artsen zijn te stom om verder na te denken en negeren vervolg onderzoeken.
En wat was de gerechtelijke uitspraak? Ik zeg niet dat het niet klopt, maar het zo'n aanklacht en bijbehorend document kan iedereen regelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef Izzy73 het volgende:
Two Merck scientists filed a False Claims Act complaint in 2010 which alleges that vaccine manufacturer Merck knowingly falsified its mumps vaccine test data.
In the document they claim that Merck:
spiked blood samples with animal antibodies
sold a vaccine that actually promoted mumps and measles outbreak
ripped off governments and consumers who bought the vaccine thinking it was “95% effective.”
http://yournewswire.com/c(...)sthash.x99lZIDf.dpuf
Eh nee. De zaak is denied.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat was de gerechtelijke uitspraak? Ik zeg niet dat het niet klopt, maar het zo'n aanklacht en bijbehorend document kan iedereen regelen.
(laat maar, de zaak loopt nog)
nee een arts is een simpele sneue badpharma-pillenverkoper.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die met artsen te maken hebben zijn ziek <-- ziekte komt door artsen <-- artsen zijn evil
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee een arts is een simpele sneue badpharma-pillenverkoper.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij roept toch altijd wat er in de MSM staat zijn leugens?
En dat wetenschap bedrog is, hoe kan wetenschapsfraude dan verkeerd zijn?
het is al jááaáren bekend dat cholestrol anders zit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
The Way We Think About Cholesterol Could Soon Change
The guidelines evolve as science evolves. Take cholesterol.
In December, the advisory panel said in its preliminary recommendations that cholesterol is no longer "considered a nutrient of concern for overconsumption." That would be a change from previous guidelines, which said Americans eat too much cholesterol. This follows increasing medical research showing how much cholesterol is in your bloodstream is more complicated than once thought, and depends more on the kinds of fats that you eat. Medical groups have moved away from specific targets for cholesterol in the diet in recent years.
It's unclear if the recommendation will make it into the final guidelines. Dr. Robert Eckel, a professor of medicine at the University of Colorado in Denver who is a past president of the American Heart Association, says there's not enough evidence to make good recommendations on cholesterol right now, but "no evidence doesn't mean the evidence is no."
People can enjoy high-cholesterol egg yolks in moderation, he advises, but "a three- to four-egg omelet isn't something I'd ever recommend to a patient at risk for cardiovascular disease," he says.
Heel artikel hier: http://www.huffingtonpost(...)ml?ir=Healthy+Living
Mjah ..
Pilletjes haal je over het algemeen op bij een apothekerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee een arts is een simpele sneue badpharma-pillenverkoper.
Verdiep in de geschiendenis van de BadPharma en je kunt maar een ding concluderen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar komt je haat tegen artsen vandaan?
Wat moet ik hier nu op zeggen. Je lijkt wel verteerd te worden door haat. Doe daar eens wat aan. Of láát daar eens wat aan doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep in de geschiendenis van de BadPharma en je kunt maar een ding concluderen.
Je moet wel ziek in je hoofd zijn om arts te willen zijn in Nederland. Een integer persoon zal nimmer voor die corrupte bende willen werken. Maar helaas een arts wordt alleen maar een arts zodat hij een riant salaris heeft zodat hij een Audi Q6 kan rijden.
Dit klinkt nou net iets te specifiek!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep in de geschiendenis van de BadPharma en je kunt maar een ding concluderen.
Je moet wel ziek in je hoofd zijn om arts te willen zijn in Nederland. Een integer persoon zal nimmer voor die corrupte bende willen werken. Maar helaas een arts wordt alleen maar een arts zodat hij een riant salaris heeft zodat hij een Audi Q6 kan rijden.
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu op zeggen. Je lijkt wel verteerd te worden door haat. Doe daar eens wat aan. Of láát daar eens wat aan doen.
volgens mij loopt het nog hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Eh nee. De zaak is denied.
https://cases.justia.com/(...)4374/381331/60/0.pdf
Een klein detail dat de anti vaccinatie sites maar voor het gemak vergeten te vermelden.
Pssttt. Ik kan morgen ook een zaak beginnen tegen Lambiekje voor het verspreiden van mazelen en het vervalsen van informatie. Maar als ik daar geen bewijs voor aanlever wodt mijn zaak ook gewoon niet geldig verklaard.
Ik stel voor om Lambiekje voortaan als BADLambiekje aan te sprekenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En de herhaling van het woord 'BADpharma' is ook een beetje om moe van te worden.
Wat ik begreep van de site die ik post is dat maar een klein onderdeel is toegestaan. Daar gaat de zaak ook over. Dat is alleen niet de zaak die hier gepost werd. Die is niet ontvangkelijk verklaard.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij loopt het nog hoor
http://www.plainsite.org/(...)t-al-v-merck-and-co/
het gaat om de uitspraak van 4 september 2014 dat de zaak niet dismissed is (althans gedeeltelijk), dus volgens mij, zie ook http://www.skepticalrapto(...)rs-the-actual-story/quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat ik begreep van de site die ik post is dat maar een klein onderdeel is toegestaan. Daar gaat de zaak ook over. Dat is alleen niet de zaak die hier gepost werd. Die is niet ontvangkelijk verklaard.
Ik denk dat je je deerlijk vergist, Lambiekje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goede linkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat om de uitspraak van 4 september 2014 dat de zaak niet dismissed is (althans gedeeltelijk), dus volgens mij, zie ook http://www.skepticalrapto(...)rs-the-actual-story/
(de defendant is hier Merck die gevraagd heeft de case te dismissen en het civiele gedeelte is denied en het federale gedeeltelijk zoals ik het lees, dus wel degelijk dezelfde zaak)
-edit- het gaat om 2 civiele claims als ik het zo lees, die erg op elkaar lijken maar niet precies hetzelfde zijn
Doe normaal Lambiekje. De grote meerderheid van de mensen is gewoon vredelievend, en artsen zijn daar geen uitzondering op.quote:
Gros van de artsen... -edit-quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe normaal Lambiekje. De grote meerderheid van de mensen is gewoon vredelievend, en artsen zijn daar geen uitzondering op.
Je hebt een persoonlijke vendetta die begrijpelijk is, maar dat betekent niet dat honderdduizenden artsen ter wereld "achter de tralies horen".
Dan overschreeuw je het punt dat je zou hebben compleet.
Je weet het apart te verwoorden maar het moet voor ieder weldenkend mens duidelijk zijn datquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.endalldisease.(...)-than-the-untreated/
Ha! Wie had dat nu gedacht.
Kankerartsen zijn gewoon onmenselijk geschifte klootzakken die achter tralies horen. Dat zal die rotzakken leren. Hoe ziek is een arts om dergelijk rotzooi voor te schrijven. Het zijn zonder uitzondering dus gewoon snoeiharde moordenaars (met voorbedachte rade).
Als ik een het advies krijg om chemo te nemen krijgt die klootzak het middel in zijn gezicht gegooid.
Dat slaat als een tang op een heel dom varken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je weet het apart te verwoorden maar het moet voor ieder weldenkend mens duidelijk zijn dat
CHEMO-therapie niet genezend werkt. Het is chemische rotzooi en verwoest het lichaam.
Er zijn gezondere en betere alternatieven die wel gunstig werken bij mensen met kanker.
De enige die baat heeft bij chemokuren zijn de BigPharma. Die vinden geld belangrijker dan een gezond mens.
Een mens met kanker is worth a million dollars voor de BigPharma. Crazy World
Het spijt me zeer, maar wat ik al met de evolutiediscussie heb gemerkt;quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je weet het apart te verwoorden maar het moet voor ieder weldenkend mens duidelijk zijn dat
CHEMO-therapie niet genezend werkt. Het is chemische rotzooi en verwoest het lichaam.
Er zijn gezondere en betere alternatieven die wel gunstig werken bij mensen met kanker.
De enige die baat heeft bij chemokuren zijn de BigPharma. Die vinden geld belangrijker dan een gezond mens.
Zoals?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En dit kan je vast wel aantonen, nietwaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
I'm a Naturopathic Physician who successfully reversesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
luister maar eens wat deze doc over chemo zegt. In NL zal het vast niet anders zijn.
"Het is chemische rotzooi en verwoest het lichaam"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Van een 'Dr' wiens heel site bestaat uit verkooppraatjes voor z'n dvd's, boeken en 'insider channel bonusses'? Waarom geloof je zo'n idioot, die het overduidelijk voor het geld doet, wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
luister maar eens wat deze doc over chemo zegt. In NL zal het vast niet anders zijn.
Die was er ook wel aangegaan met chemo. Als je kanker hebt moet je ook niet iemand als Jomanda opzoeken die toen met een heel andere diagnose kwam dacht ik? Maar aan kanker wordt meer verdiend dan dat er aan preventie wordt gedaan. Genoeg over te vinden ik ga het niet allemaal posten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I'm a Naturopathic Physician who successfully reversesdisease without drugs or surgery. Fire your MD
Aan dat soort shit is Sylvia Millecam kapot gegaan, wat raad je mensen wel niet aan?
En dat weet je... hoe?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die was er ook wel aangegaan met chemo.
Er is enorm veel bullshit te vinden idd, ellende is dat gekken als jij en lambiekje het voor waar aannemen en niet in staat zijn jullie "mening" inhoudelijk te onder bouwen. Verder dan copy paste van gezever kom je niet, en dan maar lopen jammeren dat anderen niet kritisch zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die was er ook wel aangegaan met chemo. Als je kanker hebt moet je ook niet iemand als Jomanda opzoeken die toen met een heel andere diagnose kwam dacht ik? Maar aan kanker wordt meer verdiend dan dat er aan preventie wordt gedaan. Genoeg over te vinden ik ga het niet allemaal posten.
dat is een artikel uit 1956, en gaat over het verkeerd opzetten van klinische studies (het principe van randomization komt daaruit)quote:Dr. Jones’ 25-year study concluded that patients who are not treated with chemotherapy and other conventional treatments (surgery, and radiation) do not die sooner than patients who do. In many cases, he reported, they live longer.
His timeless paper he titled “Demographic Consideration of the Cancer Problem,” and published in Transactions of the New York Academy of Sciences (Series II, Vol. 18, pp. 298-333).
Als je niet weet waar je over praat moet je niet van die rare claims doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die was er ook wel aangegaan met chemo. Als je kanker hebt moet je ook niet iemand als Jomanda opzoeken die toen met een heel andere diagnose kwam dacht ik? Maar aan kanker wordt meer verdiend dan dat er aan preventie wordt gedaan. Genoeg over te vinden ik ga het niet allemaal posten.
Dit. Maar hier wordt per ongeluk overheen gelezen. Net als over alle andere posts met uitleg over chemo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
"Het is chemische rotzooi en verwoest het lichaam"
Dat is precies het doel van chemotherapie. Met de nuancering dat het de kankercellen net iets sneller en harder moet verwoesten dan gezonde cellen. Ik heb nog nooit een arts horen zeggen dat chemotherapie een gezond iets is. Ze zien het vooral is de mindere van alle kwaden.
Mijnheer legt het goed uit, maar waar is de link naar het onderzoek wat hij verteld?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.taz.de/!154505/quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gister was er op nieuwsuur een item over de Amerikaanse mazelenepidemie, ik schrok ervan dat ze wel een paar minuten spreektijd gaven aan een moeder die claimde 'dat haar kinderen zwaar autisme ontwikkelden vlak na hun vaccinatie' en dat er maar in een zin werd verteld dat die claim nooit wetenschappelijk bewezen is. Dat doet de waarheid echt onrecht aan, met zoveel onderzoek dat bewijst dat er totaal geen link is.
Dat samen met de man een paar weken terug die bij jinek mocht spuien over het overlijden van z'n vrouw na tien jaar borstkanker, krijg ik een beetje het gevoel dat de npo de anti-farma juist een podium wil geven (wellicht om het argument van msm negeert hen, te ondermijnen).
In dit licht zie ik duidelijk het punt van Dekker, de informatieve publieke omroep: laat je het standpunt van die vrouw horen, zet er dan een epidemioloog of een kinderarts tegenover om uit te leggen wat we weten en wat er uit onderzoek is gekomen. Hoe het gisteren gebracht werd, zaait het alleen maar verwarring.
Dat valt nog best te verdedigen als een refrigeratormom zo genoemd wordt, omdat ze zelf ook autistische trekjes heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:41 schreef Re het volgende:
ach zo krijg je ook autisme als je moeder een refrigeratormum is
vast wel, maar dit komt allemaal uit de VS, de claim cultuur waar het natuurlijk makkelijk is de schuld van iets bij een ander neer te leggen want die zal er dan voor moeten betalen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat valt nog best te verdedigen als een refrigeratormom zo genoemd wordt, omdat ze zelf ook autistische trekjes heeft.
De cognitieve dissonantie straalt er zo hard vanaf dat mijn ogen pijn doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:48 schreef El_Matador het volgende:
Nihilistisch ten op zichte van de werkelijkheid en bizar fatalistisch en immoreel ten opzichte van artsen, wetenschappers en anderen, niet behorend tot het cirkeltje van de massamedia, de politiek, NASA, IPCC en noem al die immorele antiwetenschappelijke klootzakken maar op.
Ik verwacht dat jij dat dan ook eindelijk eens gaat doen!quote:Kom dan eens met iets goeds, inhoudelijks, controleerbaars, statistieken, data.
Helemaal mee eens. Physician, heal thyself!quote:Dit geschreeuw en de ziekste beschuldigingen aan de adressen van eervolle mensen is echt pure waanzin.
Dat geloofde dit meisje ook:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
quote:Makayla Sault, the 11-year-old Ontario First Nation girl who refused chemotherapy to pursue traditional indigenous medicine and other alternative treatments, has died.
Makayla was given a 75 per cent chance of survival when she was diagnosed with acute lymphoblastic leukemia (ALL) in March. She underwent 11 weeks of chemotherapy at McMaster Children’s Hospital in Hamilton.
She left chemotherapy treatment while in remission to pursue alternative and traditional indigenous medicine.
want...?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar wat ik al met de evolutiediscussie heb gemerkt;
Je maakt geen enkel coherent verhaal. Je geeft geen bronnen, statistieken van "alternatieve vs reguliere kankerbehandelingen", niets. Je schreeuwt "het is chemisch, dus het is slecht". Eh, alleen voor echte naturisten misschien. Gezonde, weldenkende mensen zien de belangen van BigPharma en de vooral in de VS verschrikkelijke pillenslikkerij.
Maar het idee dat -naast de volledige paleontologische wereld door jou "corrupt" genoemd- ook de volledige Eed van Hippocrates de shredder in mag, alleen omdat er inderdaad belangen bestaan in de farmaceutische industrie, en mensen die naar volle eer en geweten mensen proberen te genezen fokking serial killers noemen, dan ben je echt totaaaal buiten de werkelijkheid bezig.
Dat wat Jigzoz Niburuísme zou noemen. Een nieuwe religie.
Nihilistisch ten op zichte van de werkelijkheid en bizar fatalistisch en immoreel ten opzichte van artsen, wetenschappers en anderen, niet behorend tot het cirkeltje van de massamedia, de politiek, NASA, IPCC en noem al die immorele antiwetenschappelijke klootzakken maar op.
Stellen dat "artsen seriemoordenaars zijn" is echt alle perken te buiten.
Kom dan eens met iets goeds, inhoudelijks, controleerbaars, statistieken, data.
Dit geschreeuw en de ziekste beschuldigingen aan de adressen van eervolle mensen is echt pure waanzin.
quote:Are Your Medications Safe?
That misconduct happens isn’t shocking. What is: When the FDA finds scientific fraud or misconduct, the agency doesn’t notify the public, the medical establishment, or even the scientific community that the results of a medical experiment are not to be trusted. On the contrary. For more than a decade, the FDA has shown a pattern of burying the details of misconduct. As a result, nobody ever finds out which data is bogus, which experiments are tainted, and which drugs might be on the market under false pretenses. The FDA has repeatedly hidden evidence of scientific fraud not just from the public, but also from its most trusted scientific advisers, even as they were deciding whether or not a new drug should be allowed on the market. Even a congressional panel investigating a case of fraud regarding a dangerous drug couldn't get forthright answers. For an agency devoted to protecting the public from bogus medical science, the FDA seems to be spending an awful lot of effort protecting the perpetrators of bogus science from the public.
bron
quote:BACKFIRE: How the vaccine industry lost the propaganda war, alienated the public and stirred up suspicion of the entire medical profession
A medical profession that abandons ethics in one area can never be trusted in any area
Through this logic, the medical profession can justify any actions it wants and abandon all ethics in the name of "public good." Any public health problem at all -- tuberculosis, the flu, etc. -- can be wildly exaggerated by the media and made into a scare campaign that justifies the medical profession's outright abandonment of medical ethics. If the government needs to force you to do something medical -- even at gunpoint, against your will -- it's okay with all the doctors because they believe the government owns your body.
[..]
Thus, while the massive media propaganda campaign is supposed to be targeting only "anti-vaxxers" and intimidating them into getting vaccines, what it's really doing is sowing widespread distrust in the medical profession among the public at large.
bron
quote:There is no debate: Vaccine data is largely based on research fraud and intimidation of scientists
When pro-vaccine scientists and skeptics claim that they believe what they believe because of "science," it's important to remember that much of what is assumed to be science today is actually pseudoscience for the promulgation of special interests. Concerning vaccines, it continues to come to light that many of the studies and research projects upon which regulators bought into the vaccine agenda were manipulated, faked or otherwise tampered with to push an agenda.
bron
En het mooist is toch wel hoe de trieste vaccins opgedrongen moet worden. Het begint gewoonweg lachwekkend sneu te worden.quote:Establishment academia's credibility destroyed by hundreds of cases of research fraud, plagiarism
hat was once considered a rare exception to the norm appears to be evolving into a disturbingly common pattern of abuse. Peer-reviewed science, and the integrity of what makes it into even the most well-respected scientific journals today, may not be all that it seems, as closer scrutiny reveals rampant publishing of plagiarized and oftentimes entirely fraudulent content.
Research studies that seem on their surface to have been vested by qualified scholars are increasingly turning out to be completely fabricated, according to new reports. An extensive investigation by Scientific American's Charles Seife, for instance, reveals a shocking pattern of counterfeit "paper mill" studies making their way into some of the most highly regarded and extensively cited journals, further damaging the credibility of what the world considers to be factual knowledge.
bron
Ik ben toch zo benieuwd wat jou opleidingsachtergrond is en wat voor werk jij doet?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
Vangst deze week nieuws omtrend de waanzin en misdaden omtrent vaccins en totaal frauderende medische wetenschap. En volstrekt gecorrumpeerde peerreview (dat mag niet nieuw zijn)
Als je integer handelt als wetenschapper ben geen wetenschapper. Knoeien met de gegevens dat is wat je dient te doen om er bij te horen. Kortom een wetenschapper is een crimineel. En de medische is het doortraptst
[..]
[..]
[..]
[..]
En het mooist is toch wel hoe de trieste vaccins opgedrongen moet worden. Het begint gewoonweg lachwekkend sneu te worden.
McDonald’s Gives Free Vaccines with Happy Meals in Texas on Behalf of the Department of Public Health
Ahumquote:Op zondag 22 februari 2015 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
Als je integer handelt als wetenschapper ben geen wetenschapper. Knoeien met de gegevens dat is wat je dient te doen om er bij te horen. Kortom een wetenschapper is een crimineel. En de medische is het doortraptst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |