abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:55:49 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_149631415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
The Way We Think About Cholesterol Could Soon Change

The guidelines evolve as science evolves. Take cholesterol.

In December, the advisory panel said in its preliminary recommendations that cholesterol is no longer "considered a nutrient of concern for overconsumption." That would be a change from previous guidelines, which said Americans eat too much cholesterol. This follows increasing medical research showing how much cholesterol is in your bloodstream is more complicated than once thought, and depends more on the kinds of fats that you eat. Medical groups have moved away from specific targets for cholesterol in the diet in recent years.

It's unclear if the recommendation will make it into the final guidelines. Dr. Robert Eckel, a professor of medicine at the University of Colorado in Denver who is a past president of the American Heart Association, says there's not enough evidence to make good recommendations on cholesterol right now, but "no evidence doesn't mean the evidence is no."

People can enjoy high-cholesterol egg yolks in moderation, he advises, but "a three- to four-egg omelet isn't something I'd ever recommend to a patient at risk for cardiovascular disease," he says.

Heel artikel hier: http://www.huffingtonpost(...)ml?ir=Healthy+Living

Mjah ..
het is al jááaáren bekend dat cholestrol anders zit.
http://www.bol.com/nl/p/de-cholesterol-leugen/1001004002602615/

en dat over eieren dat is deels waar als je standaard plofkipei gebruikt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:57:05 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149631441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee een arts is een simpele sneue badpharma-pillenverkoper.
Pilletjes haal je over het algemeen op bij een apotheker ;)
De onleesbare briefjes ( illuminatie code) die komt van een arts!
what a year!, and its only Januari!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:58:27 #253
52357 Lambiekje
pi_149631475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar komt je haat tegen artsen vandaan?
Verdiep in de geschiendenis van de BadPharma en je kunt maar een ding concluderen.

Je moet wel ziek in je hoofd zijn om arts te willen zijn in Nederland. Een integer persoon zal nimmer voor die corrupte bende willen werken. Maar helaas een arts wordt alleen maar een arts zodat hij een riant salaris heeft zodat hij een Audi Q6 kan rijden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_149631576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep in de geschiendenis van de BadPharma en je kunt maar een ding concluderen.

Je moet wel ziek in je hoofd zijn om arts te willen zijn in Nederland. Een integer persoon zal nimmer voor die corrupte bende willen werken. Maar helaas een arts wordt alleen maar een arts zodat hij een riant salaris heeft zodat hij een Audi Q6 kan rijden.
Wat moet ik hier nu op zeggen. Je lijkt wel verteerd te worden door haat. Doe daar eens wat aan. Of láát daar eens wat aan doen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:11:27 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149631772
quote:

[..]

Dit klinkt nou net iets te specifiek!
Of ben je gewoon jaloers dat jij er niet genoeg geld voor hebt.
pi_149631787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat moet ik hier nu op zeggen. Je lijkt wel verteerd te worden door haat. Doe daar eens wat aan. Of láát daar eens wat aan doen.
Mooi gesproken.
Bij Lambiekje merk je meer haat dan dat je merkt dat hij anderen ook het goede pad op wil hebben.
DIe man blokkeert zichzelf alleen maar met zijn frustratie.
En de herhaling van het woord 'BADpharma' is ook een beetje om moe van te worden.

Moeilijk mee te praten.

Het is niet de bedoeling dat het een persoonlijke hetze zal worden, maar wie de bal kaatst....
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:12:29 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149631803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Eh nee. De zaak is denied.

https://cases.justia.com/(...)4374/381331/60/0.pdf

Een klein detail dat de anti vaccinatie sites maar voor het gemak vergeten te vermelden.

Pssttt. Ik kan morgen ook een zaak beginnen tegen Lambiekje voor het verspreiden van mazelen en het vervalsen van informatie. Maar als ik daar geen bewijs voor aanlever wodt mijn zaak ook gewoon niet geldig verklaard.
volgens mij loopt het nog hoor :)

http://www.plainsite.org/(...)t-al-v-merck-and-co/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149631833
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En de herhaling van het woord 'BADpharma' is ook een beetje om moe van te worden.
Ik stel voor om Lambiekje voortaan als BADLambiekje aan te spreken :')
pi_149631945
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij loopt het nog hoor :)

http://www.plainsite.org/(...)t-al-v-merck-and-co/
Wat ik begreep van de site die ik post is dat maar een klein onderdeel is toegestaan. Daar gaat de zaak ook over. Dat is alleen niet de zaak die hier gepost werd. Die is niet ontvangkelijk verklaard.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:21:13 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149631999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat ik begreep van de site die ik post is dat maar een klein onderdeel is toegestaan. Daar gaat de zaak ook over. Dat is alleen niet de zaak die hier gepost werd. Die is niet ontvangkelijk verklaard.
het gaat om de uitspraak van 4 september 2014 dat de zaak niet dismissed is (althans gedeeltelijk), dus volgens mij, zie ook http://www.skepticalrapto(...)rs-the-actual-story/

(de defendant is hier Merck die gevraagd heeft de case te dismissen en het civiele gedeelte is denied en het federale gedeeltelijk zoals ik het lees, dus wel degelijk dezelfde zaak)

-edit- het gaat om 2 civiele claims als ik het zo lees, die erg op elkaar lijken maar niet precies hetzelfde zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Re op 13-02-2015 13:27:03 ]
pi_149632119
quote:

[..]

Ik denk dat je je deerlijk vergist, Lambiekje.
Ik ken mensen die die opleiding volgden, en het zijn echt de beroerdsten niet..
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:27:53 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149632154
ik ben trouwens ook de beroerdste niet hoor :9
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:35:26 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149632341
quote:

[..]

Tja,
Als ik jouw postgeschiedenis zo lees ben jij inconsistent, spreek je jezelf tegen, kom je nooit met inhoudelijk onderbouwde antwoorden, vermijd je discussies en doe je weinig meer dan crackpot copy paste en schelden.
Daaruit kan ik maar 1 ding concluderen, namelijk: optie f, All of the above
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_149635670
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:21 schreef Re het volgende:

[..]

het gaat om de uitspraak van 4 september 2014 dat de zaak niet dismissed is (althans gedeeltelijk), dus volgens mij, zie ook http://www.skepticalrapto(...)rs-the-actual-story/

(de defendant is hier Merck die gevraagd heeft de case te dismissen en het civiele gedeelte is denied en het federale gedeeltelijk zoals ik het lees, dus wel degelijk dezelfde zaak)

-edit- het gaat om 2 civiele claims als ik het zo lees, die erg op elkaar lijken maar niet precies hetzelfde zijn
Goede link _O_

Iemand die de moeite neemt om zich in de materie te verdiepen en het dan in normale taal (voor zover mogelijk) uitlegt
  zaterdag 14 februari 2015 @ 00:26:01 #265
52357 Lambiekje
pi_149653973
http://www.endalldisease.(...)-than-the-untreated/

Ha! Wie had dat nu gedacht.

-edit-

[ Bericht 37% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2015 10:33:20 ]
pi_149654094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Lambiekje het volgende:

Doe normaal Lambiekje. De grote meerderheid van de mensen is gewoon vredelievend, en artsen zijn daar geen uitzondering op.

Je hebt een persoonlijke vendetta die begrijpelijk is, maar dat betekent niet dat honderdduizenden artsen ter wereld "achter de tralies horen".

Dan overschreeuw je het punt dat je zou hebben compleet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2015 10:33:34 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 14 februari 2015 @ 00:31:41 #267
52357 Lambiekje
pi_149654135
quote:
18s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe normaal Lambiekje. De grote meerderheid van de mensen is gewoon vredelievend, en artsen zijn daar geen uitzondering op.

Je hebt een persoonlijke vendetta die begrijpelijk is, maar dat betekent niet dat honderdduizenden artsen ter wereld "achter de tralies horen".

Dan overschreeuw je het punt dat je zou hebben compleet.
Gros van de artsen... -edit-

En laat de Nederlandse arts nu het braafste jongetje van badpharma zijn. Nederlandse artsen zijn het doortrapst.

De misdadigheid van onze zorg is gewoon stuitend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2015 10:34:26 ]
pi_149654237
Lambik overschat zichzelf vaak en brengt zichzelf door zijn grote mond in de problemen. Zijn domheid is wellicht zijn bekendste karaktertrek. Hij laat zich makkelijk voor de gek houden en heeft dit meestal als laatste of enige niet door. Hij kan erg laf zijn en de schuld aan anderen geven, ook al heeft hij het duidelijk aan zichzelf te wijten. Lambik kan erg vijandig zijn, zelfs agressief. Hij belandt wel eens dronken in de cel en verkleedt zich meerdere keren (soms met zijn eigen oude legerspullen) als huursoldaat. Vaak echter omdat hij zich bedrogen voelt door de overheid of teleurgesteld is in de maatschappij waarin de normale man onbelangrijk lijkt te zijn.

maanden in discussie met een typetje in de geest van..

terug naar de echte wereld maar weer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Beathoven op 14-02-2015 00:42:29 ]
  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:15:46 #269
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149655089
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.endalldisease.(...)-than-the-untreated/

Ha! Wie had dat nu gedacht.

Kankerartsen zijn gewoon onmenselijk geschifte klootzakken die achter tralies horen. Dat zal die rotzakken leren. Hoe ziek is een arts om dergelijk rotzooi voor te schrijven. Het zijn zonder uitzondering dus gewoon snoeiharde moordenaars (met voorbedachte rade).

Als ik een het advies krijg om chemo te nemen krijgt die klootzak het middel in zijn gezicht gegooid.
Je weet het apart te verwoorden maar het moet voor ieder weldenkend mens duidelijk zijn dat
CHEMO-therapie niet genezend werkt. Het is chemische rotzooi en verwoest het lichaam.
Er zijn gezondere en betere alternatieven die wel gunstig werken bij mensen met kanker.
De enige die baat heeft bij chemokuren zijn de BigPharma. Die vinden geld belangrijker dan een gezond mens.
Een mens met kanker is worth a million dollars voor de BigPharma. Crazy World ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:29:33 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149655327
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Je weet het apart te verwoorden maar het moet voor ieder weldenkend mens duidelijk zijn dat
CHEMO-therapie niet genezend werkt. Het is chemische rotzooi en verwoest het lichaam.
Er zijn gezondere en betere alternatieven die wel gunstig werken bij mensen met kanker.
De enige die baat heeft bij chemokuren zijn de BigPharma. Die vinden geld belangrijker dan een gezond mens.
Een mens met kanker is worth a million dollars voor de BigPharma. Crazy World ;(
Dat slaat als een tang op een heel dom varken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149656449
quote:

[..]

Het spijt me zeer, maar wat ik al met de evolutiediscussie heb gemerkt;
Je maakt geen enkel coherent verhaal. Je geeft geen bronnen, statistieken van "alternatieve vs reguliere kankerbehandelingen", niets. Je schreeuwt "het is chemisch, dus het is slecht". Eh, alleen voor echte naturisten misschien. Gezonde, weldenkende mensen zien de belangen van BigPharma en de vooral in de VS verschrikkelijke pillenslikkerij.

Maar het idee dat -naast de volledige paleontologische wereld door jou "corrupt" genoemd- ook de volledige Eed van Hippocrates de shredder in mag, alleen omdat er inderdaad belangen bestaan in de farmaceutische industrie, en mensen die naar volle eer en geweten mensen proberen te genezen fokking serial killers noemen, dan ben je echt totaaaal buiten de werkelijkheid bezig.

Dat wat Jigzoz Niburuísme zou noemen. Een nieuwe religie.

Nihilistisch ten op zichte van de werkelijkheid en bizar fatalistisch en immoreel ten opzichte van artsen, wetenschappers en anderen, niet behorend tot het cirkeltje van de massamedia, de politiek, NASA, IPCC en noem al die immorele antiwetenschappelijke klootzakken maar op.

Stellen dat "artsen seriemoordenaars zijn" is echt alle perken te buiten.

Kom dan eens met iets goeds, inhoudelijks, controleerbaars, statistieken, data.

Dit geschreeuw en de ziekste beschuldigingen aan de adressen van eervolle mensen is echt pure waanzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 14-02-2015 04:54:40 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 14 februari 2015 @ 08:37:42 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149656883
quote:

[..]

Zoals?
En kan je het aantonen?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 08:47:01 #273
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149656916
quote:

[..]

En dit kan je vast wel aantonen, nietwaar?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 08:48:02 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149656921

luister maar eens wat deze doc over chemo zegt. In NL zal het vast niet anders zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149656947
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:

luister maar eens wat deze doc over chemo zegt. In NL zal het vast niet anders zijn.
I'm a Naturopathic Physician who successfully reverses :? disease without drugs or surgery. Fire your MD

Aan dat soort shit is Sylvia Millecam kapot gegaan, wat raad je mensen wel niet aan? :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')