Ik keek naar de kaarten uit je laatste post. Die daarvoor is idd t/m zondag.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Dit plaatje laat de totale neerslagsom zien vanaf dinsdag 6:00 uur tot zondag 1 feb 12:00 uur.
Nee.... dat deed je mamma overigens gister wel toen ik klaar met dr wasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen dan.
Schild Leiden prefect weergegeven, derhalve echt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen
Wat een gelul
Zozo stoere jongen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee.... dat deed je mamma overigens gister wel toen ik klaar met dr was
Hoe oud ben jequote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee.... dat deed je mamma overigens gister wel toen ik klaar met dr was
Tja. Als iemand kinderachtig gaat lopen doen en zomaar zeggen dat ik in een hoekje moet huilen dan kan ie een kinderachtige reply terugkrijgen.quote:
kinderachtig inderdaad!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja. Als iemand kinderachtig gaat lopen doen en zomaar zeggen dat ik in een hoekje moet huilen dan kan ie een kinderachtige reply terugkrijgen.
Dan is morgen een mooie test om te zien of je hem GOED gerepareerd hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb net de schutting weer gerepareerd.
Uitschieters tot 90 km per uur. Hebben de modellen nu weer zoveel moeite met de overgang van regen naar sneeuw trouwens?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:55 schreef aloa het volgende:
KNMI komt met een waarschuwing voor woensdag ivm zware windstoten.
[ afbeelding ]
Is dat het gebied wat deze kant op komt?twitter:bbcweather twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 17:05:23#Snow showers pushing further south into N England tomorrow & feeling much colder in the #wind. Alina J http://t.co/s08vqnWDnZ reageer retweet
jup, alleen ze zitten daar wel wat hoger hequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Is dat het gebied wat deze kant op komt?twitter:bbcweather twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 17:05:23#Snow showers pushing further south into N England tomorrow & feeling much colder in the #wind. Alina J http://t.co/s08vqnWDnZ reageer retweet
Ok, bedankt Piet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:16 schreef kree het volgende:
Nou ik zie net het weerbericht op de NOS, maar ik zie het niet gebeuren met al die sneeuw enzo
Althans sowieso niet hier aan de kust
Dat op 1 vandaag ook nu, over new york, storm of the century etc blablabla. 3 kwart meter sneeuw, 8 cm![]()
![]()
Overdrijven is dus niet echt lands gebonden maar toch. Nu is het haahahahaha 6cm was hemmoal niks joh!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:16 schreef kree het volgende:
Nou ik zie net het weerbericht op de NOS, maar ik zie het niet gebeuren met al die sneeuw enzo
Althans sowieso niet hier aan de kust
Dat op 1 vandaag ook nu, over new york, storm of the century etc blablabla. 3 kwart meter sneeuw, 8 cm![]()
![]()
* gaat stilletjes huilen in een hoekje.quote:Wie in Twente zonnepanelen overweegt, doet er goed aan zelf goed te rekenen en niet klakkeloos de rekenvoorbeelden van de leverancier over te nemen. Het KNMI-weerstation op de voormalige vliegbasis bij Enschede registreerde de afgelopen twee jaar veel minder zonuren dan de rest van het land.
In totaal gaat het, gemeten over iets meer dan twee jaar, om acht procent minder zonuren dan het landelijk gemiddelde en zestien procent minder dan op de zonnigste plekken van het land aan de Noord-Hollandse kust.
...
Ook Heino weinig zon
En trouwens ook niet op de rest van de provincie. Van de 31 weerstations in Nederland is Twenthe de op één na minst zonnige plek en Heino op twee na. Alleen in de Gelderse Veluwe was het de afgelopen twee jaar nog wat schaduwrijker. Het zonnigste was het in Den Helder, op Terschelling en Stavoren.
Lekker op je bek over de gladde kinderkopjes in de binnenstad....yesssss.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
Lekker op je fiets over de gladde kinderkopjes in de binnenstad... yussss
Dit. Plus dat mensen maar niet lijken te snappen dat sneeuwval een van de moeilijkst te voorspellen zaken zijn qua weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Blik het volgende:
Net of New York de enige stad in de USA is, elders is gewoon wel 60 cm gevallen, NY viel er net buiten. Die 60 cm was wel voorspeld, maar NY lag op het randje van de voorspelling. De media heeft er echter van gemaakt dat het een meter zou zijn en dat NY het centrum van de sneeuwval zou zijn
Was New York wel in de prijzen gevallen en ze hadden niets aangepast was helemaal de pleuris uitgebroken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Blik het volgende:
Net of New York de enige stad in de USA is, elders is gewoon wel 60 cm gevallen, NY viel er net buiten. Die 60 cm was wel voorspeld, maar NY lag op het randje van de voorspelling. De media heeft er echter van gemaakt dat het een meter zou zijn en dat NY het centrum van de sneeuwval zou zijn
Niet te doen idd, veranderd per run.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit. Plus dat mensen maar niet lijken te snappen dat sneeuwval een van de moeilijkst te voorspellen zaken zijn qua weer.
zelfs binnen een straal van 5 kilometer kan de ene kant van een drop zijn ingesneeuwd, en de andere kant maar een paar verdwaalde vlokken,quote:
300 centimeter sneeuw, top!quote:
Ik zie de postbode al aankomen met zijn slee, klopt op het wcraam van de badkamer op de 1e verdiepingquote:
Ik zie in de tweede tabel toch echt duidelijk vijf meter sneeuw per seconde staan...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
is dit een bericht van de speld ofzo ?
[ afbeelding ]
de pluim, wat frisse dagen in de nacht miss tijdelijk een sneeuwdekje ,overdag zijn de dauwpunten te hoog
ja ik ook virtueel, ga er vannacht over dromenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zie in de tweede tabel toch echt duidelijk vijf meter sneeuw per seconde staan...
Ik kan via het dakraam de zonnepanelen vrijmaken van sneeuw. Dan maar offline minecraften ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:20 schreef Djeez het volgende:
Morgen maar een paar kratten bier halen, dan red ik het wel tot het einde van de sneeuwstorm
lol. die site was dus outdated.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan zouden we al dood moeten zijn![]()
Valid 9 januari 2015
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of is rood nog erger dan Paars?
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?quote:
Is om de spoorwegen extra te zieken. Die weten zich geen raad met zaken die te vroeg aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?
Nee, het zou vandaag al gaan regenen. Blijkbaar is het (natte) sneeuw geworden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?
Dat eerste wist ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, het zou vandaag al gaan regenen. Blijkbaar is het (natte) sneeuw geworden.
Zal rond de avondspits nog wel regenen vermoed ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.Kan met de verwachte hoeveelheden neerslag een leuke avondspits op gaan leveren dan.
En precies dat overgangsmoment is het lastigste te bepalen toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:24 schreef aloa het volgende:
Het gaat eerst regenen en daarna sneeuw(buien).
Rood is altijd erger, kijk maar als het de periode van de maand isquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of is rood nog erger dan Paars?
Of je mag achteraan in de rij aansluitenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rood is altijd erger, kijk maar als het de periode van de maand is![]()
Maar dat betekent dus vandaag al in de spits misschien sneeuw
gelukkig mag ik overwerken vandaag. Kan ik mooi na de spits naar huis tuffen
2 dagen geleden dacht ik ook nog dat er een mooi pak zou kunnen vallen, maar de laatste runs zijn net wat warmer geworden waardoor de kans op regen toe is genomenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nee joh, als je iedereen hier moet geloven hebben we vanaf zondag een pak van minimaal een meter.
De blizzard van NY zal er niks bij zijn!!!
Het blijft altijd moeilijk om sneeuw te voorspellen. Alles moet goed samenvallen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
2 dagen geleden dacht ik ook nog dat er een mooi pak zou kunnen vallen, maar de laatste runs zijn net wat warmer geworden waardoor de kans op regen toe is genomen
Ik zou alvast de supermarkten gaan plunderen voor je voordeur geblokkeerd is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nee joh, als je iedereen hier moet geloven hebben we vanaf zondag een pak van minimaal een meter.
Wat begrijp jij niet aan het woord voorspelling?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord voorspelling?
Haha zeker. En een paar flessen jägermeister, om de siberische kou mee te kunnen trotserenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zou alvast de supermarkten gaan plunderen voor je voordeur geblokkeerd is.
Zal ze vanavond meenemen in de autoquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha zeker. En een paar flessen jägermeister, om de siberische kou mee te kunnen trotseren
zal na het koufront zijn, dan wordt de bovenlucht veel kouder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:30 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
En precies dat overgangsmoment is het lastigste te bepalen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |