Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of is rood nog erger dan Paars?
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?quote:
Is om de spoorwegen extra te zieken. Die weten zich geen raad met zaken die te vroeg aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?
Nee, het zou vandaag al gaan regenen. Blijkbaar is het (natte) sneeuw geworden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?
Dat eerste wist ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, het zou vandaag al gaan regenen. Blijkbaar is het (natte) sneeuw geworden.
Zal rond de avondspits nog wel regenen vermoed ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.Kan met de verwachte hoeveelheden neerslag een leuke avondspits op gaan leveren dan.
En precies dat overgangsmoment is het lastigste te bepalen toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:24 schreef aloa het volgende:
Het gaat eerst regenen en daarna sneeuw(buien).
Rood is altijd erger, kijk maar als het de periode van de maand isquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of is rood nog erger dan Paars?
Of je mag achteraan in de rij aansluitenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rood is altijd erger, kijk maar als het de periode van de maand is![]()
Maar dat betekent dus vandaag al in de spits misschien sneeuw
gelukkig mag ik overwerken vandaag. Kan ik mooi na de spits naar huis tuffen
2 dagen geleden dacht ik ook nog dat er een mooi pak zou kunnen vallen, maar de laatste runs zijn net wat warmer geworden waardoor de kans op regen toe is genomenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nee joh, als je iedereen hier moet geloven hebben we vanaf zondag een pak van minimaal een meter.
De blizzard van NY zal er niks bij zijn!!!
Het blijft altijd moeilijk om sneeuw te voorspellen. Alles moet goed samenvallen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
2 dagen geleden dacht ik ook nog dat er een mooi pak zou kunnen vallen, maar de laatste runs zijn net wat warmer geworden waardoor de kans op regen toe is genomen
Ik zou alvast de supermarkten gaan plunderen voor je voordeur geblokkeerd is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nee joh, als je iedereen hier moet geloven hebben we vanaf zondag een pak van minimaal een meter.
Wat begrijp jij niet aan het woord voorspelling?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord voorspelling?
Haha zeker. En een paar flessen jägermeister, om de siberische kou mee te kunnen trotserenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zou alvast de supermarkten gaan plunderen voor je voordeur geblokkeerd is.
Zal ze vanavond meenemen in de autoquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha zeker. En een paar flessen jägermeister, om de siberische kou mee te kunnen trotseren
zal na het koufront zijn, dan wordt de bovenlucht veel kouder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:30 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
En precies dat overgangsmoment is het lastigste te bepalen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |