300 centimeter sneeuw, top!quote:
Ik zie de postbode al aankomen met zijn slee, klopt op het wcraam van de badkamer op de 1e verdiepingquote:
Ik zie in de tweede tabel toch echt duidelijk vijf meter sneeuw per seconde staan...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
is dit een bericht van de speld ofzo ?
[ afbeelding ]
de pluim, wat frisse dagen in de nacht miss tijdelijk een sneeuwdekje ,overdag zijn de dauwpunten te hoog
ja ik ook virtueel, ga er vannacht over dromenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zie in de tweede tabel toch echt duidelijk vijf meter sneeuw per seconde staan...
Ik kan via het dakraam de zonnepanelen vrijmaken van sneeuw. Dan maar offline minecraften ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:20 schreef Djeez het volgende:
Morgen maar een paar kratten bier halen, dan red ik het wel tot het einde van de sneeuwstorm
lol. die site was dus outdated.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan zouden we al dood moeten zijn![]()
Valid 9 januari 2015
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of is rood nog erger dan Paars?
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?quote:
Is om de spoorwegen extra te zieken. Die weten zich geen raad met zaken die te vroeg aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?
Nee, het zou vandaag al gaan regenen. Blijkbaar is het (natte) sneeuw geworden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is de sneeuw nou veel vroeger dan verwacht dan?
Dat eerste wist ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, het zou vandaag al gaan regenen. Blijkbaar is het (natte) sneeuw geworden.
Zal rond de avondspits nog wel regenen vermoed ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.Kan met de verwachte hoeveelheden neerslag een leuke avondspits op gaan leveren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |