Lekker op je bek over de gladde kinderkopjes in de binnenstad....yesssss.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
Lekker op je fiets over de gladde kinderkopjes in de binnenstad... yussss
Dit. Plus dat mensen maar niet lijken te snappen dat sneeuwval een van de moeilijkst te voorspellen zaken zijn qua weer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Blik het volgende:
Net of New York de enige stad in de USA is, elders is gewoon wel 60 cm gevallen, NY viel er net buiten. Die 60 cm was wel voorspeld, maar NY lag op het randje van de voorspelling. De media heeft er echter van gemaakt dat het een meter zou zijn en dat NY het centrum van de sneeuwval zou zijn
Was New York wel in de prijzen gevallen en ze hadden niets aangepast was helemaal de pleuris uitgebroken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Blik het volgende:
Net of New York de enige stad in de USA is, elders is gewoon wel 60 cm gevallen, NY viel er net buiten. Die 60 cm was wel voorspeld, maar NY lag op het randje van de voorspelling. De media heeft er echter van gemaakt dat het een meter zou zijn en dat NY het centrum van de sneeuwval zou zijn
Niet te doen idd, veranderd per run.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit. Plus dat mensen maar niet lijken te snappen dat sneeuwval een van de moeilijkst te voorspellen zaken zijn qua weer.
zelfs binnen een straal van 5 kilometer kan de ene kant van een drop zijn ingesneeuwd, en de andere kant maar een paar verdwaalde vlokken,quote:
300 centimeter sneeuw, top!quote:
Ik zie de postbode al aankomen met zijn slee, klopt op het wcraam van de badkamer op de 1e verdiepingquote:
Ik zie in de tweede tabel toch echt duidelijk vijf meter sneeuw per seconde staan...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
is dit een bericht van de speld ofzo ?
[ afbeelding ]
de pluim, wat frisse dagen in de nacht miss tijdelijk een sneeuwdekje ,overdag zijn de dauwpunten te hoog
ja ik ook virtueel, ga er vannacht over dromenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zie in de tweede tabel toch echt duidelijk vijf meter sneeuw per seconde staan...
Ik kan via het dakraam de zonnepanelen vrijmaken van sneeuw. Dan maar offline minecraften ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:20 schreef Djeez het volgende:
Morgen maar een paar kratten bier halen, dan red ik het wel tot het einde van de sneeuwstorm
lol. die site was dus outdated.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan zouden we al dood moeten zijn![]()
Valid 9 januari 2015
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |