abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148919284
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet weten wat Daesh is. Niet weten dat dat hun officiële naam is.
Gek dat als ik dat google de eerste pagina alleen maar westerlingen zijn die die naam willen gebruiken om het politiek correcter te maken of de wind uit de zeilen van de propaganda te nemen.
pi_148919294
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Oh jij denkt dat de gemiddelde moslim vol met haat zit jegens niet-moslims?
Man man man, dat gemiddelde doet er helemaal niet toe. Die doen het prima. Het gaat om de ruimte en inspiratie die islam biedt aan radicale stromingen, die vervolgens niet alleen slachtoffers maken van niet-moslims, maar ook van die gemiddelde moslims. Maar blijf vooral met zulke voorbeelden komen, het probleem wordt er toch niet door opgelost.
pi_148919321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:47 schreef reza1 het volgende:

[..]

:') Het overgrote deel van de moslims in de wereld veroordeelt terreuraanslagen.
Fijn. En ondertussen gaat de terreur uit naam van de islam gewoon door. Dagelijks.
En dat "overgrote deel" is beduidend minder "overgroot" dan je doet voorkomen.
pi_148919343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Glazenmaker het volgende:
Kom alsjeblieft niet aan met maar vroegah was het een verbetering want wij leven nu en niet in de vroege ijzertijd.
Dan moet je ook naar het heden kijken in plaats van dit zeggen:
quote:
Anders gelovigen moesten in de goede ouwe tijd onder islamitische regels beschermingsgeld betalen.
En dan zie je dat anders gelovigen in geen enkel huidige staat met een moslimmeerderheid beschermingsgeld moeten betalen.

quote:
Een nogal gruwelijke manier van straffen voor misdaden zonder slachtoffer.
Wat bedoel je precies?
pi_148919344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das hetzelfde als mensen naar Stormfront verwijzen om aan te tonen dat Joden slecht zijn.
Die site geeft feiten weer, Stormfront is een vergaarbak van mensen met een sterk gekleurde mening.
pi_148919354
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef Elfletterig het volgende:

Het heeft geen donder te maken met gelijk hebben. Dit draait om gelijke rechten. Zoals zo vaak wordt religie weer verheven boven de rest en als een soort "onaantastbaar" iets neergezet. Kritiek op religie? Snel verbieden, die "haatbeweging".
Er is niets verboden dus je slachtofferrol is helemaal nergens voor nodig. Het staat iedereen verder vrij om die beweging een haatbeweging te noemen. Temeer het alles behalve kritiek is wat ze leveren - het is een anti-beweging, zoals ik daarnet ook al aangaf. Verder blijkt uit niets dat religie verheven wordt boven de rest of dat moslims of christenen verheven worden boven de rest.

quote:
Nee, zo werkt het dus niet. Het recht op vrije meningsuiting geldt ook voor meningen die jou en reza1 onwelgevallig zijn. Hier wél. Dat je in moslimlanden maar zo het loodje kunt leggen als je een afwijkende mening of levensstijl hebt, laten we maar even buiten beschouwing.
Dat werkt vice versa net zo, alleen lijk je dat niet heel goed te beseffen. Om nog over je volstrekt absurde generalisatie nog maar te zwijgen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:51 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Man man man, dat gemiddelde doet er helemaal niet toe. Die doen het prima. Het gaat om de ruimte en inspiratie die islam biedt aan radicale stromingen, die vervolgens niet alleen slachtoffers maken van niet-moslims, maar ook van die gemiddelde moslims. Maar blijf vooral met zulke voorbeelden komen, het probleem wordt er toch niet door opgelost.
Je hebt helemaal gelijk. En types als Remlof, met hun grijsgedraaide plaat vol politiek-correct geneuzel, snappen niet dat hun "bijdrage" aan het debat juist de broodnodige oplossingen in de weg staat. Dat is misschien nog wel het ergste.
pi_148919403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gek dat als ik dat google de eerste pagina alleen maar westerlingen zijn die die naam willen gebruiken om het politiek correcter te maken of de wind uit de zeilen van de propaganda te nemen.
Gek inderdaad, of gewoon volstrekte gebrek aan kennis van jouw kant. Aangezien het een Arabische beweging is heeft het een Arabische naam. Daesh is de Arabische afkorting van ISIL. Er is dus niets politiek-corrects aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919406
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Fijn. En ondertussen gaat de terreur uit naam van de islam gewoon door. Dagelijks.
Helaas wel ja, net als er ook terreur uit de naam van het christendom en atheïsme is.

quote:
En dat "overgrote deel" is beduidend minder "overgroot" dan je doet voorkomen.
Wat is je bewijs daarvoor?
  Moderator woensdag 21 januari 2015 @ 19:56:26 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148919445
voorlopig is het overgrote deel van de mensen die vechten tegen diezelfde extremistische islam iig gewoon moslim

wij branden onze handjes er liever niet aan

begrijpelijk natuurlijk want het is hier in het westen een heel marginaal probleem ... eigenlijk onze tijd niet waard
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148919451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die site geeft feiten weer, Stormfront is een vergaarbak van mensen met een sterk gekleurde mening.
De site geeft een volledige eigen weergave van feiten weer. Sterker gekleurder dan dit kom je haast niet tegen, behalve dan op websites als Stormfront. Je moet het verder zelf weten, alleen dit als bron aanhalen maakt je nog ongeloofwaardiger dan je al was.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:55 schreef reza1 het volgende:

[..]

Helaas wel ja, net als er ook terreur uit de naam van het christendom en atheïsme is.

[..]

Wat is je bewijs daarvoor?
Terreur uit naam van het atheïsme is bijzonder schaars. Er zijn dictators die in hun land religie verbieden, maar die doen dat om hun eigen macht te verstevigen. Ze doen dat niet "uit naam van het atheïsme". Er is helemaal geen atheïstisch boek met leefregels of richtlijnen, trouwens. Evenmin wordt atheïsten bijgebracht dat ze vijandig tegenover gelovigen / andersdenkenden moeten staan, laat staan dat deze vermoord moeten worden.
pi_148919487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:51 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat gemiddelde doet er juist toe. Immers dat is waar het om gaat. Dat bepalen de dagelijkse gang van zaken. Je kop in het zand steken en alleen wijzen naar radicalen, om vervolgens het standpunt van die radicalen te abstraheren en te doen alsof dat mainstream is - zoals Elfletterig dat doet - zorgt juist voor problemen. Elke religie of non-religie biedt ruimte voor extremen of radicalen - zelfs binnen het hindoeïsme. De mens NEEMT die ruimte namelijk gewoon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:53 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook naar het heden kijken in plaats van dit zeggen:

[..]

En dan zie je dat anders gelovigen in geen enkel huidige staat met een moslimmeerderheid beschermingsgeld moeten betalen.

[..]

Wat bedoel je precies?
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Saudi_Arabia
Je hebt helemaal gelijk. Nu zijn andere meningen gewoon netjes verboden in plaats van dat je beschermingsgeld moet betalen.

Ik heb heel wat jongens aan kranen zien hangen. Deze week was er eentje die iets ondeugends had gezegd en 1000 zweepslagen krijgt. 100 zweepslagen voor stelletjes die geile neukseks hebben.
pi_148919567
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gek inderdaad, of gewoon volstrekte gebrek aan kennis van jouw kant. Aangezien het een Arabische beweging is heeft het een Arabische naam. Daesh is de Arabische afkorting van ISIL. Er is dus niets politiek-corrects aan.
Ze noemen zichzelf ondertussen geen ISIL meer.
pi_148919568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De site geeft een volledige eigen weergave van feiten weer. Sterker gekleurder dan dit kom je haast niet tegen, behalve dan op websites als Stormfront. Je moet het verder zelf weten, alleen dit als bron aanhalen maakt je nog ongeloofwaardiger dan je al was.
Het zijn gewoon nieuwsfeiten. Mocht je twijfels hebben over hun bronnen, dan kun je ze hier opvragen: http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Sources.htm

Ik kan het verder ook niet helpen dat je de daden van je geloofsgenoten niet onder ogen wenst te zien. En voordat je weer je gebruikelijke slachtoffer-jankverhaal gaat afsteken: nee, ik houd er jou niet verantwoordelijk voor en je hoeft er ook geen afstand van te nemen.

Maar de realiteit gaan ontkennen maakt je verhaal niet sterker, kerel...
pi_148919684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat gemiddelde doet er juist toe. Immers dat is waar het om gaat. Dat bepalen de dagelijkse gang van zaken. Je kop in het zand steken en alleen wijzen naar radicalen, om vervolgens het standpunt van die radicalen te abstraheren en te doen alsof dat mainstream is - zoals Elfletterig dat doet - zorgt juist voor problemen. Elke religie of non-religie biedt ruimte voor extremen of radicalen - zelfs binnen het hindoeïsme. De mens NEEMT die ruimte namelijk gewoon.
:N Wat een naïef gewauwel, tenenkrommend gewoon. Het gaat natuurlijk WEL om de extremen. Het zijn de extremisten die voor de grootste problemen zorgen. Het zijn de extremisten die terreurdaden plegen. Het zijn de extremisten die voor onrust in de samenleving zorgen.

Als het moslims menens was met het uitbannen van extremisme uit hun religie, dan liepen ze mee met PeGiDa, dan lafjes vanaf de zolderkamer zitten te ageren tegen die "haatbeweging". PeGiDa heeft als haatbeweging heel wat minder terreur achter z'n naam staan dan de islam dat heeft.

Verder maak ik altijd onderscheid tussen gewone gelovigen en extremisten; dat weet je donders goed. Dus je opmerking over "abstraheren", "zoals Elfletterig doet" zijn grote én aantoonbare onzin.
pi_148919686
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Terreur uit naam van het atheïsme is bijzonder schaars. Er zijn dictators die in hun land religie verbieden, maar die doen dat om hun eigen macht te verstevigen. Ze doen dat niet "uit naam van het atheïsme".
Die dictator geven als reden dat ze hun eigen macht willen verstreken? Denk het niet hè, dat doen ze wel dergelijk uit de naam van het atheïsme.

quote:
Evenmin wordt atheïsten bijgebracht dat ze vijandig tegenover gelovigen / andersdenkenden moeten staan, laat staan dat deze vermoord moeten worden.
In sommige staten werd dat wel dergelijk geleerd dat ze wel dergelijk geleerd, bijvoorbeeld in Albanië waar alle religie strikt verboden was. En nu gebeurt dat nog in Noord-Korea.
pi_148919712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn gewoon nieuwsfeiten. Mocht je twijfels hebben over hun bronnen, dan kun je ze hier opvragen: http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Sources.htm
Nogmaals, deze website ken ik door en door. Ik begrijp dat confirmation bias hier nogal een grote rol in speelt. Mensen zien graag wat ze willen zien - het hele doel van die website geeft al aan dat een objectieve weergave van de werkelijkheid onmogelijk is.

quote:
Ik kan het verder ook niet helpen dat je de daden van je geloofsgenoten niet onder ogen wenst te zien. En voordat je weer je gebruikelijke slachtoffer-jankverhaal gaat afsteken: nee, ik houd er jou niet verantwoordelijk voor en je hoeft er ook geen afstand van te nemen.

Maar de realiteit gaan ontkennen maakt je verhaal niet sterker, kerel...
Ik weet prima wat 'mijn geloofsgenoten' doen. Daar heb ik geen extremistische haatsite voor nodig Elfletterig. Ik doe namelijk gewoon zelf aan factfinding - dat kan prima met reguliere nieuwsbronnen en zonder obscure blogjes die maar met één doel zijn aangemaakt. Dat jij je eraan irriteert dat ik de daden van die geloofsgenoten niet generaliseer, dat is iets waar je toch maar aan moet wennen.

Zolang moslims vooraan staan in de strijd tegen extremistische groeperingen - heb je feitelijk niets in te brengen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919803
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:56 schreef reza1 het volgende:

[..]

Als je daarmee op die Charlie Hebdo prent doelt, ja.
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148919878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus hij heeft de politie-agenten er niet voor?
Correct, ze kunnen de extra inzet nu niet aan.
pi_148919904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Saudi_Arabia
Je hebt helemaal gelijk. Nu zijn andere meningen gewoon netjes verboden in plaats van dat je beschermingsgeld moet betalen.

Ik heb heel wat jongens aan kranen zien hangen. Deze week was er eentje die iets ondeugends had gezegd en 1000 zweepslagen krijgt. 100 zweepslagen voor stelletjes die geile neukseks hebben.
Dat is het zelfde als aankomen met Noord-Korea als het over atheïsme gaat. :')
In Saudi-Arabië worden tevens sjiitische moslims onderdrukt.
pi_148919906
quote:
13s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
:N Wat een naïef gewauwel, tenenkrommend gewoon. Het gaat natuurlijk WEL om de extremen. Het zijn de extremisten die voor de grootste problemen zorgen. Het zijn de extremisten die terreurdaden plegen. Het zijn de extremisten die voor onrust in de samenleving zorgen.
Ik raad je aan om eens goed te lezen - in plaats van maar meteen at random op je toetsenbord te rammen. Nergens stel ik dat het niet gaat om de extremen. Ik zeg echter dat de groep gematigden net zo belangrijk is. Focussen op extremisten doen alleen mensen die willen dat hun verhaal bevestigd wordt. Die verliezen het complete plaatje uit het oog - en dat doen ze nog bewust ook.

quote:
Als het moslims menens was met het uitbannen van extremisme uit hun religie, dan liepen ze mee met PeGiDa, dan lafjes vanaf de zolderkamer zitten te ageren tegen die "haatbeweging". PeGiDa heeft als haatbeweging heel wat minder terreur achter z'n naam staan dan de islam dat heeft.
Als moslim meelopen met PeGiDa, een beweging tegen moslims en de Islam. Ik denk dat je dan uiterst geloofwaardig bent.. not. Ik ben nog net niet schizofreen. Over lafjes gesproken trouwens - hoeveel duizenden moslims vechten er as we speak tegen een IS bijvoorbeeld? En hoeveel Elfletterigjes zitten op hun zolderkamer te ageren tegen moslims en de Islam. Ik wil net zeggen.... maar dan wel claimen dat het moslims niet menens is. Ondertussen trekken complete legers van moslims ten strijde tegen extremisten. Wie heeft er hier nou een plaat voor zijn kop?

quote:
Verder maak ik altijd onderscheid tussen gewone gelovigen en extremisten; dat weet je donders goed. Dus je opmerking over "abstraheren", "zoals Elfletterig doet" zijn grote én aantoonbare onzin.
Volstrekte larie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148920130
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik raad je aan om eens goed te lezen - in plaats van maar meteen at random op je toetsenbord te rammen. Nergens stel ik dat het niet gaat om de extremen. Ik zeg echter dat de groep gematigden net zo belangrijk is. Focussen op extremisten doen alleen mensen die willen dat hun verhaal bevestigd wordt. Die verliezen het complete plaatje uit het oog - en dat doen ze nog bewust ook.

[..]

Als moslim meelopen met PeGiDa, een beweging tegen moslims en de Islam. Ik denk dat je dan uiterst geloofwaardig bent.. not. Ik ben nog net niet schizofreen. Over lafjes gesproken trouwens - hoeveel duizenden moslims vechten er as we speak tegen een IS bijvoorbeeld? En hoeveel Elfletterigjes zitten op hun zolderkamer te ageren tegen moslims en de Islam. Ik wil net zeggen.... maar dan wel claimen dat het moslims niet menens is. Ondertussen trekken complete legers van moslims ten strijde tegen extremisten. Wie heeft er hier nou een plaat voor zijn kop?

[..]

Volstrekte larie.
Goed zo, heerlijk. Dat is nog eens gehakt maken van. ^O^
pi_148920256
Elfletterig mag mijn auto komen duwen, van Groningen naar Limburg, als hij "de Islam" verbannen heeft, want olie zal wel geen zekerheidje meer zijn.
pi_148920884
quote:
Is gewoon een geintje joh.

Wie heeft zich nou nooit als Hitler verkleed?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148920918
En het duurde ook weer niet lang voordat Islam weer volledig besproken moet worden... Geloof in wat jullie willen geloven. Meer moslims betekend gewoon een grotere kans op radicalisme wat kan resulteren in terreur. Dus of we gaan honderden miljoenen spenderen in de hoop om de Islam te veranderen net zoals we met het christendom gedaan hebben of we gooien houden het buiten de deur.

Jammer dat Japan zich trouwens heeft laten overhalen om 200 miljoen euro te geven aan islamitische landen te ondersteunen tegen de strijd tegen IS, want nu staat er 2 levens op het spel. Japan hield de islam altijd buiten de deur en mengde zich niet in politieke kwesties in het midden-oosten. Nu krijgen ze er zelf er zelf mee te maken. Gelukkig is 0.01 procent van Japan moslim door een ontmoedigingsbeleid. Dus voor home grown terroristen hoeven ze niet vele miljoenen te investeren om te monitoren.
pi_148921081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef reza1 het volgende:
Dit soort haatbewegingen zouden verboden moeten worden.
Want jij bent voor islamisering?
pi_148921411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:32 schreef Odaiba het volgende:
En het duurde ook weer niet lang voordat Islam weer volledig besproken moet worden... Geloof in wat jullie willen geloven. Meer moslims betekend gewoon een grotere kans op radicalisme wat kan resulteren in terreur. Dus of we gaan honderden miljoenen spenderen in de hoop om de Islam te veranderen net zoals we met het christendom gedaan hebben of we gooien houden het buiten de deur.
Deportatie. Sterk plan hoor. Sjonge, jonge, jonge. Dat heeft zijn effect al bewezen, dan moeten we het beslist nog eens doen.

Ik heb daar maar 1 woord voor: OEN.
pi_148921451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Want jij bent voor islamisering?
Ja.
Maar deze beweging gaat om haat tegen moslims.
pi_148921472
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onsmakelijke geintje voor iemand die na Hitler opnieuw Duitsers ophitst tegen een religieus-etnische minderheid.
Ik verdenk die toplui van extreemrechtse sympathietjes..
pi_148922322
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog nooit een Hitler snorretje laten staan toen je baard eraf ging?
pi_148922599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:56 schreef sp3c het volgende:
voorlopig is het overgrote deel van de mensen die vechten tegen diezelfde extremistische islam iig gewoon moslim

wij branden onze handjes er liever niet aan

begrijpelijk natuurlijk want het is hier in het westen een heel marginaal probleem ... eigenlijk onze tijd niet waard
Totdat en die kans is groot, ze kernwapens in handen krijgen. Dan moet je eens kijken hoe aktief de westerse wereld word.
Alleen is het dan te laat.
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:05:18 #135
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_148922690
Pegida is een soort SA ofzo ?
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 21 januari 2015 @ 21:18:27 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148923307
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:03 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Totdat en die kans is groot, ze kernwapens in handen krijgen. Dan moet je eens kijken hoe aktief de westerse wereld word.
Alleen is het dan te laat.
de Pakistanen hebben ze al, kan ook niet echt iemand wat schelen
pi_148923712
Almost all Germans against PEGIDA Islamophobia: Poll
quote:
A new survey has revealed that a vast majority of the people in Germany are against an anti-Islamic movement in the European country.

The poll conducted by the Politbarometer for ZDF television, Germany's second TV network, showed on Friday that only 17 percent of Germans supported anti-Islamic acts by the extremist group, PEGIDA.

The findings of the study also revealed that 74 percent of the participants in the poll were against the anti-Islamic movement.

This comes as thousands of people together with German politicians and religious leaders attended a rally against Islamophobia in the country on Tuesday.

Germany’s Chancellor Angela Merkel and President Joachim Gauck were among the demonstrators participating at the vigil staged near Berlin's historic Brandenburg Gate by the Central Council of Muslims and Turkish Community in Germany.

The vigil also condemned anti-Islam movements by the extremist group PEGIDA, which claims to be countering what it calls the Islamization of the West.

Merkel has also condemned the propagation of Islamophobic sentiments across the country, calling for people to stay away from rallies organized by the extremist group.

On Monday, during a meeting with Turkish Prime Minister Ahmet Davutoglu, Merkel said, “Islam belongs in Germany. I am the chancellor of all Germans.”

PEGIDA is a German acronym for a phrase that means the “Patriotic Europeans against the Islamization of the West.”
pi_148923872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:32 schreef Odaiba het volgende:
Minder radicale figuren willen en tegelijkertijd de islam buiten de deur willen gooien... Dat strookt niet echt met elkaar.
pi_148924058
Laat ze lekker hun gang gaan :)
Zonder wrijving geen glans
pi_148924060
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Minder radicale figuren willen en tegelijkertijd de islam buiten de deur willen gooien... Dat strookt niet echt met elkaar.
Een figuur die dat roept, mag blij zijn dat hij zijn eigen reet kan afvegen.
pi_148924389
De grote grap is overigens, dat nazi-Duitsers dat ook *letterlijk* niet konden, toen ze onderweg waren om Rusland te veroveren, vanwege de kou.

En dan zeg ik: eigen schuld, hele dikke bult. Nog geen greintje medelijden.
pi_148924502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik trouwens wel altijd gek vind wb eten en multicultuur: Nederlanders eten al het voedsel uit allerlei verschillende culturen, inmiddels eet geen Nederlander meer het aardappeltje, groentetje en stukje vlees uit de huishoudschoolkeuken van de jaren 60 en 70. Maar wat ik wel altijd merk is dat in onze multiculturele samenleving de Turken altijd alleen Turks eten en de Marokkanen altijd alleen Marokkaans. Erg multicultureel zijn ze maw niet. :D. Uitgezonderd het Amerikaanse fastfood uiteraard. Maar wel altijd weer afgeven op dat aardappeltje, groentetje en stukje vlees dat de Nederlander 7 dagen in de week zou eten, wat gewoon niet de realiteit is... Idem bij Surinamers trouwens.
Je noemt ook het enige dat de Nederlander als voordeel van de multiculturele samenleving kan opnoemen: het eten :Y)
(We hadden natuurlijk al Franse invloeden)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_148924642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je noemt ook het enige dat de Nederlander als voordeel van de multiculturele samenleving kan opnoemen: het eten :Y)
Je lult. New York en Amsterdam zijn geliefd vanwege de diversiteit; van alles wat. Dat kunnen we van veel monoculturele steden niet zeggen.
pi_148924727
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:50 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je lult. New York en Amsterdam zijn geliefd vanwege de diversiteit; van alles wat. Dat kunnen we van veel monoculturele steden niet zeggen.
Ik dacht dat Amsterdam synoniem was voor sodom en Gomorra...
http://www.parool.nl/paro(...)dom-en-Gomorra.dhtml
  Moderator woensdag 21 januari 2015 @ 21:52:41 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148924743
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

dat heeft sowieso niets met het hebben van een multicuturele samenleving te maken natuurlijk
pi_148924756
Cool, toch nog Duits lullen in Groot Dietsland. *O*
pi_148924805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
Pegida, de Duitse volksbeweging tegen islamisering, breidt zich uit naar Vlaanderen. Dat meldt De Standaard.
bron

Antwerpen Conscienceplein, 26 januari, 20.00 uur aanvang.
Daarna Nederland?
Zou jij mee doen?
Ik heb nog nooit meegelopen in/met een demonstratie.
Het middel is veel te zwak, tenzij je een knokploeg integreert maar dat is zo jaren 30-nazi :)

Helaas is de politiek totaal doof voor enige kritiek op moslims/islam.
In de VS schrijven de mensen gewoon hun congreslid en die gaat er mee aan de slag, daar wordt de kiezer nog enigszins gerespecteerd.

Dus de demonstraties zijn een uiting van onmacht.
En als de politiek ze niet serieus neemt, dan zal men misschien naar andere middelen grijpen :{
Exaudi orationem meam
pi_148924819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Amsterdam synoniem was voor sodom en Gomorra...
http://www.parool.nl/paro(...)dom-en-Gomorra.dhtml
Daar trekken veel toeristen zich anders bar weinig van aan.
pi_148924918
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegelopen in/met een demonstratie.
Het middel is veel te zwak, tenzij je een knokploeg integreert maar dat is zo jaren 30-nazi :)

Helaas is de politiek totaal doof voor enige kritiek op moslims/islam.
In de VS schrijven de mensen gewoon hun congreslid en die gaat er mee aan de slag, daar wordt de kiezer nog enigszins gerespecteerd.

Dus de demonstraties zijn een uiting van onmacht.
En als de politiek ze niet serieus neemt, dan zal men misschien naar andere middelen grijpen :{
Nou, misschien moet "het volk" dan maar veranderen, ipv de politiek. Als iemand een aanslag pleegt, is dat die persoon, en niet een hele groep.
pi_148924937
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:56 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou, misschien moet "het volk" dan maar veranderen, ipv de politiek. Als iemand een aanslag pleegt, is dat die persoon, en niet een hele groep.
Was de wereld maar zo simpel :)
Exaudi orationem meam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')