abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148918830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Overal in de wereld, zeker ook in Europa, krijgt religie ruim baan. Regelmatig TE ruim. Ik word dan pissig als iemand meteen schuimbekkend om een verbod roept als een religie-kritische beweging een demonstratie wil houden. Vrije meningsuiting geldt niet alleen voor gelovigen.
Te ruim? Wat een onzin. Dit gaat trouwens niet om een religie-kritische beweging, dit gaat om een anti-beweging. Das al heel anders. Met leuke hitlerkloontjes. Je zou beter moeten weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148918832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lopen ook genoeg uitzendkrachten rond.
Maar het is niet zo dat ze eens een keertje Nederlands eten.
Alleen als het gratis is.
Patat gaat er wel in btw.
Dat bedoel ik dus.
pi_148918846
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lopen ook genoeg uitzendkrachten rond.
Maar het is niet zo dat ze eens een keertje Nederlands eten.
Alleen als het gratis is.
Patat gaat er wel in btw.
Het is ook niet zo dat Marokkanen alleen Marokkaans en Turken alleen Turks eten. Dus lul toch niet zo stom. Dat de mediterraanse keuken veruit superieur is aan de Hollandse, daar kunnen ze verder ook niets aan doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148918857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef reza1 het volgende:
Dit soort haatbewegingen zouden verboden moeten worden.
Ik vind het hatelijk dat jij andere mensen haat dus jij moet ook verboden worden.
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dit, zowel ultrarechts als ultralinks
Ja want vrijheid van meningsuiting is alleen nuttig als iedereen bijna hetzelfde zegt. Ofzo.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:52 schreef reza1 het volgende:

[..]

Omdat dit soort bewegingen ervoor zorgen dat haat tegen moslims vergroot wordt en het nog meer normaliseert. Een openlijke nazi betoging mag niet voor niks niet.
Iedereen die geen hetero volwassen moslim man is zou anti islamisering moeten zijn. Achterlijke haatreligie, waarvan de grote leiders nog niet netjes hun volgelingen opdragen om 3/4e te negeren.
pi_148918894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Te ruim? Wat een onzin. Dit gaat trouwens niet om een religie-kritische beweging, dit gaat om een anti-beweging. Das al heel anders. Met leuke hitlerkloontjes. Je zou beter moeten weten.
Zolang het binnen de grenzen van de wet blijft, mag die club gewoon demonstreren. We hebben geen gedachtenpolitie nodig en al helemaal geen religieuze gedachtenpolitie, die ons gaat voorschrijven welke denkbeelden wel en niet mogen worden uitgedragen.
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:41:04 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_148918924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik vind het hatelijk dat jij andere mensen haat dus jij moet ook verboden worden.

[..]

Ja want vrijheid van meningsuiting is alleen nuttig als iedereen bijna hetzelfde zegt. Ofzo.

[..]

Iedereen die geen hetero volwassen moslim man is zou anti islamisering moeten zijn. Achterlijke haatreligie, waarvan de grote leiders nog niet netjes hun volgelingen opdragen om 3/4e te negeren.
Wat een haat.
pi_148918928
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zolang het binnen de grenzen van de wet blijft, mag die club gewoon demonstreren. We hebben geen gedachtenpolitie nodig en al helemaal geen religieuze gedachtenpolitie, die ons gaat voorschrijven welke denkbeelden wel en niet mogen worden uitgedragen.
Klopt, ze mogen toch ook demonstreren. Dat neemt niet weg dat mensen mogen vinden dat het verboden zou moeten worden of dat het een haatbeweging is. Net als jij constant hetzelfde roept over bepaalde religieuze bewegingen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 21 januari 2015 @ 19:41:41 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148918947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik trouwens wel altijd gek vind wb eten en multicultuur: Nederlanders eten al het voedsel uit allerlei verschillende culturen, inmiddels eet geen Nederlander meer het aardappeltje, groentetje en stukje vlees uit de huishoudschoolkeuken van de jaren 60 en 70. Maar wat ik wel altijd merk is dat in onze multiculturele samenleving de Turken altijd alleen Turks eten en de Marokkanen altijd alleen Marokkaans. Erg multicultureel zijn ze maw niet. :D. Uitgezonderd het Amerikaanse fastfood uiteraard. Maar wel altijd weer afgeven op dat aardappeltje, groentetje en stukje vlees dat de Nederlander 7 dagen in de week zou eten, wat gewoon niet de realiteit is... Idem bij Surinamers trouwens.
dan heb je nog nooit Surinaams gegeten

surinamers eten gewoon alles wat ze te pakken krijgen, aardappeltjes, vlees, oerhollandse groentes, alles

ze maken het alleen wat beter klaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148918948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Vertel eens over die zogenaamde haat van de islam? En dan niet aankomen met onzin over Daesh.
  Moderator woensdag 21 januari 2015 @ 19:42:27 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148918974
anyways, ik zou niet gaan

lijkt me heel erg zonde van mijn tijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148918989
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan heb je nog nooit Surinaams gegeten

surinamers eten gewoon alles wat ze te pakken krijgen, aardappeltjes, vlees, oerhollandse groentes, alles

ze maken het alleen wat beter klaar
Om nog maar te zwijgen over Marokkaans eten. Aardappelen en vlees horen daar nagenoeg standaard bij. Nee nee, Ryan3 heeft niet veel kaas gegeten van andere culturen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919024
quote:
13s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit zou je net zo goed over bepaalde religies kunnen zeggen.

Het recht op vrije meningsuiting geldt ook voor mensen die willen ageren tegen de islamisering.
Ook aan jou:
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef reza1 het volgende:

[..]

Vertel eens over die zogenaamde haat van de islam? En dan niet aankomen met onzin over Daesh.
pi_148919028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, ze mogen toch ook demonstreren. Dat neemt niet weg dat mensen mogen vinden dat het verboden zou moeten worden of dat het een haatbeweging is. Net als jij constant hetzelfde roept over bepaalde religieuze bewegingen.
Ze mogen demonstreren, ja, heel goed. Net zoals de islam zich ook mag manifesteren, net als het christendom. De mensen die roepen dat een "haatbeweging" als PeGiDa verboden zou moeten worden, zijn OF zelf moslim / christen, OF hebben enorme oogkleppen op wat betreft de haat en de ellende die religies veroorzaken.
pi_148919051
quote:

[..]

http://www.thereligionofpeace.com/
pi_148919052
quote:

[..]

ik ken maar 1 religie in de wereld die verspreid is zonder geweld en geen haatdragende teksten bevat, hoe vredig en onschuldig ze nu ook mogen ogen, en daar hoort de Islam niet bij.
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:45:17 #91
104871 remlof
Europees federalist
pi_148919064
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ze mogen demonstreren, ja, heel goed. Net zoals de islam zich ook mag manifesteren, net als het christendom. De mensen die roepen dat een "haatbeweging" als PeGiDa verboden zou moeten worden, zijn OF zelf moslim / christen, OF hebben enorme oogkleppen op wat betreft de haat en de ellende die religies veroorzaken.
Religies veroorzaken alleen haat bij extremisten. Politiek doet dat trouwens ook.
pi_148919095
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En? En wat als ze moslim of christen zijn? Wat wil je daarmee zeggen? Je klinkt niet echt overtuigd van je eigen gelijk als je het nodig vindt om mensen die een andere mening hebben zo weg te zetten trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919105
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:45 schreef remlof het volgende:
Religies veroorzaken alleen haat bij extremisten. Politiek doet dat trouwens ook.
Zelden zulke grote onzin gelezen op dit forum. :N
pi_148919123
quote:

[..]

Ik moest even googlen van Daesh is. Donder toch op met je politicor. Ze noemen zichzelf de islamitische staat.

Een lijstje?
Ouders moeten hun pasgeboren kind laten aanvallen met een mes om ze te verminken.
Homo's zijn onnatuurlijke gruwels.
Anders gelovigen moesten in de goede ouwe tijd onder islamitische regels beschermingsgeld betalen.
Een nogal gruwelijke manier van straffen voor misdaden zonder slachtoffer.
Dierenleed.

Kom alsjeblieft niet aan met maar vroegah was het een verbetering want wij leven nu en niet in de vroege ijzertijd.
pi_148919145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik moest even googlen van Daesh is. Donder toch op met je politicor. Ze noemen zichzelf de islamitische staat.

Een lijstje?
Ouders moeten hun pasgeboren kind laten aanvallen met een mes om ze te verminken.
Homo's zijn onnatuurlijke gruwels.
Anders gelovigen moesten in de goede ouwe tijd onder islamitische regels beschermingsgeld betalen.
Een nogal gruwelijke manier van straffen voor misdaden zonder slachtoffer.
Dierenleed.

Kom alsjeblieft niet aan met maar vroegah was het een verbetering want wij leven nu en niet in de vroege ijzertijd.
Niet weten wat Daesh is. Niet weten dat dat hun officiële naam is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148919160
quote:
:') Het overgrote deel van de moslims in de wereld veroordeelt terreuraanslagen.
pi_148919164
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat een haat.
Haat tegen lui die geweld tegen andere mensen willen gebruiken op kosten van mij? Volledig ongerechtvaardigd ja.
pi_148919199
quote:
Das hetzelfde als mensen naar Stormfront verwijzen om aan te tonen dat Joden slecht zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:48:44 #99
104871 remlof
Europees federalist
pi_148919200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelden zulke grote onzin gelezen op dit forum. :N
Oh jij denkt dat de gemiddelde moslim vol met haat zit jegens niet-moslims?
pi_148919268
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En? En wat als ze moslim of christen zijn? Wat wil je daarmee zeggen? Je klinkt niet echt overtuigd van je eigen gelijk als je het nodig vindt om mensen die een andere mening hebben zo weg te zetten trouwens.
Het heeft geen donder te maken met gelijk hebben. Dit draait om gelijke rechten. Zoals zo vaak wordt religie weer verheven boven de rest en als een soort "onaantastbaar" iets neergezet. Kritiek op religie? Snel verbieden, die "haatbeweging".

Nee, zo werkt het dus niet. Het recht op vrije meningsuiting geldt ook voor meningen die jou en reza1 onwelgevallig zijn. Hier wél. Dat je in moslimlanden maar zo het loodje kunt leggen als je een afwijkende mening of levensstijl hebt, laten we maar even buiten beschouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')