Nee, daar heeft het goedvolk alleenrecht op.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is toch ook vooral het dingetje van de figuren die een bepaald geloof als het grote kwaad weg willen zetten?
Nou ja, jij zou het liefst toch de Islam het land of europa uittrappen?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, daar heeft het goedvolk alleenrecht op.
Is in het verleden al eens juridisch onhaalbaar gebleken als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een middenweg tussen jouw oplossingen en die van Elf lijkt mij het beste![]()
Sommige dingen die Elf zegt kan ik mij best in vinden. Bijvoorbeeld groepen immigranten in een wijk stoppen. Ik zou liever zien dat ze sturen op wijken waar verschillende mensen wonen.
'Uittrappen'? Je suggereert dat ik geweld tegen burgers zou goedkeuren?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, jij zou het liefst toch de Islam het land of europa uittrappen?
heb je nou ook iets tegen joden dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 08:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Knap dat je nog net geen Godwin maakt.
Wegsturen dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
'Uittrappen'? Je suggereert dat ik geweld tegen burgers zou goedkeuren?
Voor zover de wet dat toestaat, mensen wegsturen die zich hier niet weten te gedragen. En zoveel mogelijk de grenzen dicht voor nieuwe toestroom uit onderontwikkelde landen.quote:
Die Godwin staat je dus best aardig.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voor zover de wet dat toestaat, mensen wegsturen die zich hier niet weten te gedragen. En zoveel mogelijk de grenzen dicht voor nieuwe toestroom uit onderontwikkelde landen.
Marcel van Dam, jij ook hier?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die Godwin staat je dus best aardig.
Jij begon over de Godwin, ik ging er vanuit dat die betrekking had op jezelf. En zo te lezen was dat een rake constatering.quote:
Pegida wint aanwas door ontwaking en bewustwording op elke mogelijke manier denkbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
Antwerpen Conscienceplein, 26 januari, 20.00 uur aanvang.
Waarschijnlijk.quote:Daarna Nederland?
Nope.quote:Zou jij mee doen?
Either you are with us, or you are against us.quote:
Die idioten van Pegida hoef ik niet bij te horenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Either you are with us, or you are against us.
nou ja dan snap ik je opmerking over godwins niet, maar goed, ik ben geloof ik niet de enige...quote:
De godwin sloeg op het feit dat er negers bij werden gehaald, dus in principe een verkapte racisme beschuldiging. Het ging nog net niet over joden op de trein naar Polen zetten.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja dan snap ik je opmerking over godwins niet, maar goed, ik ben geloof ik niet de enige...
ging over fobie, oftewel angst voor iets irrationeels, jij vindt dat de islam een reële bedreiging vormt, ik ben benieuwd hoe dan en wat er zo bedreigend is... die terroristen?... of zijn we bang dat we straks met onze reet allemaal naar het oosten moeten liggen 5x per dag?
het punt, je mist hetquote:Op maandag 26 januari 2015 15:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De godwin sloeg op het feit dat er negers bij werden gehaald, dus in principe een verkapte racisme beschuldiging. Het ging nog net niet over joden op de trein naar Polen zetten.
Nee. Zulke oud-linksche trucjes heb ik door.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
het punt, je mist het
maar mijn punt maak je dan weer wel
huh?, wat zou daar links aan moeten zijn, die zijn toch juist niet racistisch? of zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Zulke oud-linksche trucjes heb ik door.
Pffff, ik hoef jou de godwin toch niet uit te leggenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:39 schreef Re het volgende:
[..]
huh?, wat zou daar links aan moeten zijn, die zijn toch juist niet racistisch? of zo?
de godwin niet nee, deze bijna godwin wel...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pffff, ik hoef jou de godwin toch niet uit te leggen
Waarom kom je dan steeds met die Godwins op de proppen?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Zulke oud-linksche trucjes heb ik door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |