• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Absoluutquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw moeder lijkt mij een hele wijze vrouw
knapquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
nou nu maar eens aan strafprocesrecht
genieten
Niet alleen voor TBR hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
ja hoor, binnenkort begint weer dat flyeren en zeikverhaaltjes in de colleges om te solliciteren voor TBR
jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er ook weer van die gare verkiezingen waar niemand een neuk om geeft?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
quote:
quote:
Van die clubjes van mensen die zichzelf heel spannend vinden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
ik snap niet waarom ze dat blijven doen, ze moeten toch kunnen inzien dat het strontirritant is wat ze doenquote:
Ha, jij ook al. Ik kies de chick met de meest cuteness, standpunten interesseren mij ook geen lorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze dat blijven doen, ze moeten toch kunnen inzien dat het strontirritant is wat ze doen![]()
uit protest voor dit soort zielige acties stem ik altijd op de knapste jongen in progress zonder te lezen/kijken wat hun standpunten zijn
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ha, jij ook al. Ik kies de chick met de meest cuteness, standpunten interesseren mij ook geen lor
quote:
Ja, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die clubjes van mensen die zichzelf heel spannend vinden?
Ze zijn dan ook aansprakelijk voor dit soort fouten. Hopelijk krijgen ze er veel problemen mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch gewoon klacht-waardig. Dit is hetzelfde als een stapel dossiers deponeren en dan zeggen dat het bewijs is, zonder verdere uitleg.
Wat een slavendrijversquote:PARIJS -
De medewerkers van een Aldi-winkel in Dammartin-en-Goële, die anderhalve week geleden bij de gijzelingsactie in een drukkerij werden geëvacueerd, moeten de verloren uren inhalen. De ongeveer vijftien werknemers en de vakbonden hebben woedend gereageerd op het besluit van de directie. Dat meldden Franse media.
De werknemers moesten vrijdagmiddag 16 januari de Aldi-winkel op enkele tientallen meters van de drukkerij verlaten. Dat was een half uur voordat een speciale eenheid van de politie een einde aan de gijzelingsactie maakte. De terreurbroers Kouachi hielden toen al uren de drukkerij op een industrieterrein in de plaats bij Parijs bezet. De broers hadden twee dagen eerder een aanslag gepleegd in het redactiekantoor van het satirische weekblad Charlie Hebdo, waarbij twaalf mensen werden vermoord.
'Vakantiedag'
Er waren ook vier werknemers die de bewuste vrijdag avonddienst hadden en niet bij de winkel konden komen. Aldi beschouwt dat als een vakantiedag en zij moeten de hele werkdag van zeven uur inhalen.
boeiendquote:
homoquote:
Op zich wel interessante materie hoor. Wie draagt hier het risico, werknemer of werkgever? Natuurlijk, werkgever heeft meer draagkracht in die zin, dus kan prima worden beredeneerd dat het risico naar hem verschuift. Anderzijds, welke bezwaren zijn er tegen een aantal dagen een uurtje langer doorwerken of een extra dag komen? Zal voor weinigen een groot probleem zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:46 schreef Yreal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)_uren_inhalen__.html
Geëvacueerd Aldi-personeel moet uren inhalen
[..]
Wat een slavendrijvers
Tjeeeeezusquote:
Hey Erik, whats up?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1617
Wowquote:De politie vermoedt dat drie van de overvallers mogelijk van Marokkaanse afkomst
Ze wisten wel dat die man klokjes had incl echtheidscertificaten.. en had die vent een evoque of is dat gewoon voor het filmpje? Wel verschrikkelijk met dat kind en alles.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1617
Dat is een novum. Verdomde incidenten allemaal.quote:
Ik vraag me toch af hoe jij hier nou echt over denkt...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een novum. Verdomde incidenten allemaal.
Nou en?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe jij hier nou echt over denkt...
Klep dicht?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe jij hier nou echt over denkt...
Hmm, ik zou voor een digibeet eerder een iPad aanraden. Nexus is van Google en is daarom een kale versie van Android en qua updates en gebruiksgemak is een iPad denk ik beter omdat Android nogal een rommeltje kan zijn. Daarnaast heeft Nexus een kale versie van Google, dus er staan geen extra dingetjes op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
Bartje is de google nexus een goede tablet voor een digibeet? Gewoon om boekjes te lezen en te internetten soms?
Gadver nee, Asus, goedkope plastic rommelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou je deze aanraden: http://tweakers.net/price(...)16gb-wifi-zwart.html
Een nexus is meer wat voor een gevorderde gebruiker die liever weinig bloatware erop wil aantreffen (al kun je de verplichte Google suit met tig Google apps ook al bloatware gaan noemen tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
is de google nexus een goede tablet voor een digibeet? Gewoon om boekjes te lezen en te internetten soms?
Ik raad hierboven als eerste een ipad aan boven de voorgestelde nexus. Ben je blind ofzo.quote:
Hahaha oo nee hoor. Ben zelf groot fan van Apple producten. Het werkt gewoon allemaal in 1x en goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je me belachelijk maakte
Niet zo aangebrand zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik raad hierboven als eerste een ipad aan boven de voorgestelde nexus. Ben je blind ofzo.
Dit argument hoor je altijd en is echt kansloos. Microsoft producten werken ook in 1x en goed en je kan er veel meer mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:17 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha oo nee hoor. Ben zelf groot fan van Apple producten. Het werkt gewoon allemaal in 1x en goed
Man na het installeren van Windows op een PC ben je eerst een uur bezig om alle drivers te installeren, add-ons voor je browsers, fatsoenlijke mediaspeler, fatsoenlijke browser etcquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit argument hoor je altijd en is echt kansloos. Microsoft producten werken ook in 1x en goed en je kan er veel meer mee.
Ja want op Apple apparaten kan je geen virussen krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef Accursius het volgende:
[..]
Man na het installeren van Windows op een PC ben je eerst een uur bezig om alle drivers te installeren, add-ons voor je browsers, fatsoenlijke mediaspeler, fatsoenlijke browser etcoowja en natuurlijk anti-virusprogramma's.
Als je een Windows PC opstart kun je inloggen met Microsoft account, favoriete kleurtje kiezen en je PC een naam geven. Vervolgens hoef je 0,0 drivers te installeren en kan je gelijk aan de slag. Antivirus is helemaal niet meer nodig, dit is gewoon ingebouwd. Wat jij omschrijft is duidelijk het Windows 95 tijdperk, OS x van toen was helemaaal niets.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef Accursius het volgende:
[..]
Man na het installeren van Windows op een PC ben je eerst een uur bezig om alle drivers te installeren, add-ons voor je browsers, fatsoenlijke mediaspeler, fatsoenlijke browser etcoowja en natuurlijk anti-virusprogramma's.
Voor digibeten is de iPad wellicht beter; de prijs-kwaliteitsverhouding van de Nexus is niet te kloppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
Bartje is de google nexus een goede tablet voor een digibeet? Gewoon om boekjes te lezen en te internetten soms?
Je weet dat Asus de Nexus maakt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gadver nee, Asus, goedkope plastic rommel
Ja, maar dat voldoet aan de kwaliteitseisen van Google. Er zit ook een groot verschil tussen de nexus telefoon van LG en gewone plastic rommel van LGquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet dat Asus de Nexus maakt?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:33 schreef Ties02 het volgende:
"Dan nu een erg belangrijke anti-misbruikbepaling, we noemen het ook wel art. 15aiiiiiii omdat het een vrij dure aangelegenheid kan worden."
Bouwman geeft toch college bij jullie?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee is een hoorcollege, docent Vpb
Niet bekend ofzo
Klopt, maar niet bij dit (notariële) vakquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:44 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Bouwman geeft toch college bij jullie?
Wereldbeeldenstorm?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef Yreal het volgende:
Rot op naar je eigen land is 5 minuten bezig en de eerste wereldbeelden zijn al gesneuveld.
En dat van de EOquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef Yreal het volgende:
Rot op naar je eigen land is 5 minuten bezig en de eerste wereldbeelden zijn al gesneuveld.
Die muts uit zoetermeer... Ik schaam me voor mijn stadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
Geen halal geslacht vlees willen eten maar wel oké zijn met de bio-industrie. Lekker Nederlands
Ze zetten Zoetermeer en Almere wel goed op de kaartquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die muts uit zoetermeer... Ik schaam me voor mijn stad
Volgensmij weet ik ook nog wel waar die woontquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze zetten Zoetermeer en Almere wel goed op de kaart
Slechtste wijk van de stad?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgensmij weet ik ook nog wel waar die woont
Nee, maar ik geloof wel dat ik het herkende.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bezoekt regelmatig haar gleuf?
Ach, er is toch wel een onderscheid tussen efficiëntie en religieus slachten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
Geen halal geslacht vlees willen eten maar wel oké zijn met de bio-industrie. Lekker Nederlands
Ach. Alsof de bio industrie zo super humaan is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ach, er is toch wel een onderscheid tussen efficiëntie en religieus slachten?
Lekker danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Yreal het volgende:
Weer geen nieuws van het ziekenhuis trouwens
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)l-studiefinancieringquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Het is nog niet zozeer zeker of het er gaat komen als ik al die nieuwsberichten zo zie..
Ja en nee. Al hoop ik wel op een relletjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik denk dat ie er toch gaat komen en dat een volgend kabinet dit gaat terugdraaien.
Dan is het in elk geval te laat voor onsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik denk dat ie er toch gaat komen en dat een volgend kabinet dit gaat terugdraaien.
Prima toch, stok achter de deur voor slome figuren. Was ook wel goed voor jou geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja en nee. Al hoop ik wel op een relletje
ik ben alleen maar geholpen met dit voorstelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima toch, stok achter de deur voor slome figuren. Was ook wel goed voor jou geweest.
Kut.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben alleen maar geholpen met dit voorstel
Ach.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van jouw belastingcenten. Lekker voor je.
Ligt het aan mij of kan dit nietquote:In een uithoek van Uithoorn verkrachtte hij haar dode lichaam.
Nee, je zit dan op het terrein van de levering. Ik denk dat wat je beschrijft onder bezitsverschaffing valt. Het gaat er immers om de overgave van het goed waarna de verkrijger de feitelijke macht over dat goed kan uitoefenen. Of je de sleutels nou overhandigd of door de brievenbus doet maakt dan weinig uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:36 schreef IPA35 het volgende:
Voor bezitsverschaffing ex 3:90, is het voldoende om de auto op iemands erf te parkeren en de sleutels en papier door de brievenbus te gooien? (Als niks is afgesproken is er denk ik sprake van een haalschuld maar dat is puur verbintenisrechtelijk.)
Zitten we dan op het terrein van de goederenrechtelijke overeenkomst?
Krijgen die nog gewoon stufi?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Yreal het volgende:
Ik had dus nog niet eens door dat mbo'rs hier niet onder gaan vallen.
Verkrachting is het ongewild sexueel binnendringen van het lichaam. Een lijk heeft echter geen wil meer, dus verkrachting hieraan koppelen lijkt me lastigquote:
Exactquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Polacco het volgende:
[..]
Verkrachting is het ongewild sexueel binnendringen van het lichaam. Een lijk heeft echter geen wil meer, dus verkrachting hieraan koppelen lijkt me lastig.
Dat dacht ik dus ook. Dit was een tentamenvraag. In casu gebeurde dit terwijl de verkrijger al op bed lag. De auto werd vervolgens gestolen en ging total loss voordat de verkrijger wist dat geleverd was (titel en bb was in orde).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:58 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nee, je zit dan op het terrein van de levering. Ik denk dat wat je beschrijft onder bezitsverschaffing valt. Het gaat er immers om de overgave van het goed waarna de verkrijger de feitelijke macht over dat goed kan uitoefenen. Of je de sleutels nou overhandigd of door de brievenbus doet maakt dan weinig uit.
Er is sprake van wanprestatie indien het niet nakomen van de verbintenis aan de schuldenaar kan worden toegerekend. Maar de auto is gejat en vernield door een derde. Dat kan onze leveraar toch niet worden toegerekend?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Dit was een tentamenvraag. In casu gebeurde dit terwijl de verkrijger al op bed lag. De auto werd vervolgens gestolen en ging total loss voordat de verkrijger wist dat geleverd was (titel en bb was in orde).
Ik stelde dat er waarschijnlijk wanprestatie was i.v.m. verkeerde overdracht (haalschuld), maar dat goederenrechtelijk gezien rechtsgeldig was overgedragen door bezitsverschaffing.
Ik twijfel nu sterk, had de ontvanger "erbij moeten zijn"?
Welke rol speelt 3:108/119? Als de auto op het pad staat is er denk ik wel een rechtsvermoeden van bezit > rechthebbende eigendom.
Er was niets afgesproken omtrent de levering. Dat betekent toch dat de levering moet plaatsvinden daar waar de auto zich bevindt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:18 schreef Polacco het volgende:
[..]
Er is sprake van wanprestatie indien het niet nakomen van de verbintenis aan de schuldenaar kan worden toegerekend. Maar de auto is gejat en vernield door een derde. Dat kan onze leveraar toch niet worden toegerekend?
Goed, ik haalde dit slechts aan om een mogelijkheid te noemen waarmee het leed verzacht zou kunnen worden. Nu niet juist is nagekomen zou je misschien kunnen stellen dat er daardoor gevolgsschade is (of blijvende onmogelijkheid > ontbinding > ongedaanmakingsverbintenis > profit$$$), verder heb ik dat niet uitgewerkt omdat dit niet de vraag was, slechts wie eigenaar van de kapote auto is geworden. In de essentie betrof de vraag zoals ik zei of er sprake was van levering en dus eigendomsoverdracht. Dus als ik 's nachts de auto bij jou op het pad zet en de sleutels en toebehoren door je brievenbus gooi, is dat dan levering ex 3:90... Ik stelde van wel maar ik twijfelde daar nu dus aan.quote:Artikel 41 Indien geen plaats voor de nakoming is bepaald, moet de aflevering van een verschuldigde zaak geschieden: a. in geval van een individueel bepaalde zaak: ter plaatse waar zij zich bij het ontstaan van de verbintenis bevond
Jup, hbo en WO zijn de pineut.quote:
Mij maakt het ook niet uit hoor, maar vind het wel sneu voor mensen om me heen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, hbo en WO zijn de pineut.
Zoals de huidige politici als voormalig studenten doen aan "na ons de zondvloed" doen wij dat later net zo. Het is zo eenvoudig om op de studentengroep te beknibbelen want je bent maar tijdelijk student. Arbeider ben je wel een factor tien langer in jaren minimaal.
Toch heeft het voor mij weinig invloed. Sterker nog ik kan profiteren van de nieuwste aflossingregels
Dit vind ik ook.. als het nou echt zo was dat het geld in de kwaliteit van het onderwijs werd gestoken, ok. Maar nu gaat de helft al naar de OV chipkaart voor het mbo en de andere helft kun je niets mee waar de kwaliteit duidelijk van profiteert.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:34 schreef Yreal het volgende:
Al blijft de grootste schande dat de basisbeurs voor mbo wel blijft bestaan![]()
Juist niet, nu had je 4 jaar stufi dus moest je eigenlijk de shit binnen 4 jaar afwerken als je nog stufi wou vangen en niet wou lenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima toch, stok achter de deur voor slome figuren. Was ook wel goed voor jou geweest.
Hmm, ligt er net aan of ze nog de wil heeft. Stel ze heeft voordat ze doodging gezegd dat ze nooit seks met jou wou omdat je een lelijke rotkop hebt?quote:
quote:De eerste vijftig studenten van de jihadistenopleiding InShallah van Hogeschool InHolland zijn omgekomen bij hun praktijkexamen. Minister Bussemaker van Onderwijs is tevreden over de proef met de waardeloze training en geeft opnieuw een officiële accreditatie. Tijdens het examen sneuvelden twintig studenten bij het schoonmaken van hun kalashnikov. Negenentwintig jihadisten in opleiding wierpen de pin van hun granaat weg. Eén kandidaat sneed zichzelf tijdens een onthoofding met een vies mes in de vingers en kwam om door een venijnige infectie.
Wat voor gevolgen heeft dit voor mij Etsuquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit hoor, maar vind het wel sneu voor mensen om me heen.
Ach. Het leven gaat door.
Als je volgend jaar met je master begint.. is dat een nieuwe studie. Dus geen stufiquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat voor gevolgen heeft dit voor mij Etsu
Een speciaal tentamen SZR. Master?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef Reddead het volgende:
Morgen tentamen Sociaalzekerheidsrecht.
Neen, gewonequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een speciaal tentamen SZR. Master?
Maar ik ben al begonnen met mijn masterquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je volgend jaar met je master begint.. is dat een nieuwe studie. Dus geen stufi
dan verandert er niets, geluksvogelquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar ik ben al begonnen met mijn master
Maar als ik nou een tweede master wil doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan verandert er niets, geluksvogel
Geen antwoord op de vraag.quote:
Dat kreeg je sowieso geen stufi, mag je wel lenenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als ik nou een tweede master wil doen
geen vraag op het antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag.
Even zoeken heeft wat opgebracht: hbo.quote:
gaan we nu discrimineren op grond van opleiding?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even zoeken heeft wat opgebracht: hbo.
Erik!!!!
Vent, er staat duidelijk WO Rechten in de titel. Jij bent een veredelde mbo'er, kssst.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Reddead het volgende:
[..]
gaan we nu discrimineren op grond van opleiding?
Ja, dat is precies wat we doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Reddead het volgende:
[..]
nu? Je bent hier bij gratie van pax zijn softheid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Reddead het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:15 schreef Accursius het volgende:
Nog even staatsrecht doorbladeren en dan zo tentamen.
Wij hadden een jaarvak van 15 punten met als afsluiting een mondeling, dat was ook wel tof.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
SuccesWelk nummertje? Vond staats 1a wel fijn want het is voornamelijk geschiedenis van het staatsbestel
Ik heb nog nooit een mondeling op de RuG gehad. Blij toe, met vragen op schrift heb je tenminste de rust en tijd zonder een paar priemende ogen die je aanstaren in afwachting van een antwoord. Tegelijkertijd hebben schriftelijke tentamens ook nadelen, maarja er zal toch op een bepaalde manier getoetst moeten worden of je over een bepaald kennisniveau beschiktquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hadden een jaarvak van 15 punten met als afsluiting een mondeling, dat was ook wel tof.
Ja, daar ben ik het mee eens.. maar ik vond het wel leuk voor een keer. Al heb ik ook liever een schriftelijk tentamen. Het voordeel was wel dat je de vraag 'per ongeluk' fout kon interpreteren en dan lullen over iets waar je wel wat van af wist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mondeling op de RuG gehad. Blij toe, met vragen op schrift heb je tenminste de rust en tijd zonder een paar priemende ogen die je aanstaren in afwachting van een antwoord. Tegelijkertijd hebben schriftelijke tentamens ook nadelen, maarja er zal toch op een bepaalde manier getoetst moeten worden of je over een bepaald kennisniveau beschikt
Bedankt! Ik heb gewoon Staatsrecht 1. Dat is een beetje geschiedenis inderdaad maar voornamelijk over de verschillende organen op rijks, provinciaal en gemeentelijk niveau.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
SuccesWelk nummertje? Vond staats 1a wel fijn want het is voornamelijk geschiedenis van het staatsbestel
Vervelend vent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
Man man, vandaag moet dan echt de definitieve uitslag van de operatie komen. De zenuwen zijn slopend...
Behalve diegene die mbo schoonheidsspecialist of filiaalmanager parfumerie gaan doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:38 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Bussemakers doet een Opraahtje
Succes, man. Ik duim mee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
Man man, vandaag moet dan echt de definitieve uitslag van de operatie komen. De zenuwen zijn slopend...
Jup, al snap ik dat nog steeds niet. Of hebben ze onderscheid gemaakt tussen mbo niveaus? Want pas vanaf niveau 4 heb je een startkwalificatiequote:Op woensdag 21 januari 2015 13:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Behalve diegene die mbo schoonheidsspecialist of filiaalmanager parfumerie gaan doen
Nee, alleen mbo 1 is geen startkwalificatiequote:Op woensdag 21 januari 2015 13:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, al snap ik dat nog steeds niet. Of hebben ze onderscheid gemaakt tussen mbo niveaus? Want pas vanaf niveau 4 heb je een startkwalificatieDus tot je dat niveau nog niet hebt moet je schuldenvrij een basiskwalificatie kunnen halen, alles erboven van hbo en wo is maar je eigen pakkie an?
Wat een suf gezeik zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:38 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Bussemakers doet een Opraahtje
Ach, een beroepszeiker als jij zou het wel moeten begrijpen.quote:
Heb vrijdag mijn vijfde mondeling. Echt verschrikkelijke manier van tentamineren. Geef mij inderdaad maar gewoon een blaadje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mondeling op de RuG gehad. Blij toe, met vragen op schrift heb je tenminste de rust en tijd zonder een paar priemende ogen die je aanstaren in afwachting van een antwoord. Tegelijkertijd hebben schriftelijke tentamens ook nadelen, maarja er zal toch op een bepaalde manier getoetst moeten worden of je over een bepaald kennisniveau beschikt
Ja bladiebla, waar hebben we het nou over? 12k investeren in je toekomst, wat een gedoe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, een beroepszeiker als jij zou het wel moeten begrijpen.
Ik lach er enkel om, want voor mij maakt het geen klap meer uit, krijg niks te maken met het studievoorschotBehoudens de situatie dat ik kies voor de nieuwe aflosregels van 35 jaar, maximaal 4% per jaar etc etc
Ik 'investeer' (vind het geen investering, maar wel gebruik om kennis op te doen, of je een baan op niveau weet te krijgen is nl. vers 2) het veelvoudige ervan en zeur ook niet. Zelfs in verhouding tot een hypotheek is wat ik moet terugbetalen peanuts. Al helemaal als je een soortgelijke termijn van 30 jaar krijgt als bij een hypo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja bladiebla, waar hebben we het nou over? 12k investeren in je toekomst, wat een gedoe.
Ha Ryon, hoe is het?quote:
Ja absoluut is het niet veel, maar dit is 12k EXTRA investeren bovenop wat je al investeert. Collegegeld + boeken is al 2500 per jaar. Je bent dus sowieso al 10.000 euro kwijt voor 4 jaar + dat je nog moet leven + kamer etc. Ik zou toch wel rekenen op wat maar dan 12.000. Nu was het nog mogelijk om zonder schulden te studeren als je ernaast ging werken. Nu moet je wel heel veel werken om te studeren dat het niet meer te combineren valt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja bladiebla, waar hebben we het nou over? 12k investeren in je toekomst, wat een gedoe.
dum duum dum duuum PADAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:43 schreef Ties02 het volgende:
Vrij eng beeld nu op mijn HC stream, lijkt wel zo'n paranormal activity film:
[ afbeelding ]
Slecht, leuk dat je het vraagt, en hoe is het hier?quote:
Oh minder, care to share of liever niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Slecht, leuk dat je het vraagt, en hoe is het hier?
Nee hoor, het gaat prima. Nog geen miljonair though. Wel een quote 500 gekocht vandaag, denk dat ik toch maar de textiel of het vastgoed in ga. Met wet- en regelgeving kom je niet ver.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh minder, care to share of liever niet?
Joa, gaat hier wel z'n gangetje..
Het gaat niet om geld, het gaat om plezier. Pas wanneer je daar achter bent, ben je rijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat prima. Nog geen miljonair though. Wel een quote 500 gekocht vandaag, denk dat ik toch maar de textiel of het vastgoed in ga. Met wet- en regelgeving kom je niet ver.
Mooi, die heb ik op een tegeltje gezet.. Hmm.. Misschien loont het de moeite om daar een handeltje in te beginnen.. Ook een soort van vastgoed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, het gaat om plezier. Pas wanneer je daar achter bent, ben je rijk.
MUAHAHAHAHHA
Ik kan je het afraden, ik ken een zeker magazijn waar al jaren tegels op de plank liggen. Dat is echt geen business.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi, die heb ik op een tegeltje gezet.. Hmm.. Misschien loont het de moeite om daar een handeltje in te beginnen.. Ook een soort van vastgoed.
Beetje het wiel opnieuw uitvinden. Juridische dienstverlening en internet, schaalvergroting... mwah.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat prima. Nog geen miljonair though. Wel een quote 500 gekocht vandaag, denk dat ik toch maar de textiel of het vastgoed in ga. Met wet- en regelgeving kom je niet ver.
https://www.legaldutch.nl/quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Beetje het wiel opnieuw uitvinden. Juridische dienstverlening en internet, schaalvergroting... mwah.
Gewoon beter doen. Alsof apple ooit zelf iets bedacht heeft...quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
https://www.legaldutch.nl/
Helaas.. Iemand anders was mij alweer voor. Het schiet niet op dit.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon beter doen. Alsof apple ooit zelf iets bedacht heeft...
Tja, Groningen en herpes...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
hallo schatjes
het zat eraan te komen, maar het ziet ernaar uit dat ik vrijdag strafrecht2 tentamen ga maken met een dikke koortslip
Geen herpes hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, Groningen en herpes...
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien de meest onterechte emo gif ooit ...
echt heel stom als je een pussende bult mist..quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
Ergste is dat ik niet weet van wie het is...
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
echt heel stom als je een pussende bult mist..
En daarvoor zijn we hem onvoorwaardelijk dankbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
nu? Je bent hier bij gratie van pax zijn softheid.
Weet je zeker dat het vandaag komt? En wat krijg je eigenlijk precies? Of je wel of niet 'dat' hebt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:48 schreef Yreal het volgende:
Nog geen nieuws. Mijn hoofd ontploft zo van de stress
herpes is alleen overdraagbaar door het vocht het de zweren. Ergo, jij hebt fysiek contact gehad met die dingen. Dus je zat niet op te letten.quote:
de onderzoeksresultaten. Zou er vorige week al zijn, dat werd asap en max woensdag.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het vandaag komt? En wat krijg je eigenlijk precies? Of je wel of niet 'dat' hebt?
"We", ja?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:48 schreef Reddead het volgende:
[..]
En daarvoor zijn we hem onvoorwaardelijk dankbaar.
Dat klopt. En toen ik het voor het eerst kreeg in 2013, had ik vlak daarvoor met twee mensen gezoend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
herpes is alleen overdraagbaar door het vocht het de zweren. Ergo, jij hebt fysiek contact gehad met die dingen. Dus je zat niet op te letten.
Een dikke bult zal het zeker zijn ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. En toen ik het voor het eerst kreeg in 2013, had ik vlak daarvoor met twee mensen gezoend.
Met andere woorden: ik weet niet van wie ik het heb gekregen.
Oftewel: eigen schuld, dikke bult.
Doe even normaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een dikke bult zal het zeker zijn ja.
Moet ik eerst wat pondjes aankomen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
Bobbie probeert Erik te zijn, wat hem niet echt lukt.
Dan is het erg duidelijk dat je niets over HBO-R weet.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
hallo schatjes
het zat eraan te komen, maar het ziet ernaar uit dat ik vrijdag strafrecht2 tentamen ga maken met een dikke koortslip
inb4 de grappen
morgen nog 3 onderdelen, wat oefententamens, dan ben ik er klaar voorals het geen voldoende is, ga ik diep in een hoekje huilen
Ties' schuld.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig hier in de SC
Emigreer naar België.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een nieuwe januari, een nieuwe fuckup in de loonstrook. Ik ben ingedeeld in de schijf van 56%
Ik dacht dat 52% max was?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een nieuwe januari, een nieuwe fuckup in de loonstrook. Ik ben ingedeeld in de schijf van 56%
Misschien heb je een mooie opslag gekregenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Curieus percentage inderdaad. Bij ons ook op kantoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wow zeg meneertje, hbo-r (:') ) stelt echt heel veel voor. Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dan is het erg duidelijk dat je niets over HBO-R weet.
Het is een Rechtenstudie met de nadruk op praktijk én theorie, qua niveau natuurlijk lager dan WO, maar dat betekent niet dat beide studies niets gemeen hebben. Er wordt bijv. gebruikgemaakt van studieboeken die ook op de Uni worden aangeboden zoals de boeken van de Hullu en Corstens.
Zolang er geen hbo-r topic geopend wordt en pax goedgezind blijft zie ik geen reden om hier niet te komen.
Najaar 2015, dus waarschijnlijk begin 2016quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:37 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-windows-10.html
Interessant. Bartje: wanneer komt Microsoft nu met Windows 10? Weet ik wanneer ik kan upgraden door een iso van Windows 10 op een usb te zetten en mijn pc opnieuw te formatteren
Wajooo rijke tattaquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zie de toegevoegde waarde niet echtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
Hee mensen. Al bekend met de webversie van WhatsApp? Je kan nu in je browser appen. https://web.whatsapp.com
Vet he? Werkt overigens alleen in Chrome.
Goeie tip.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
Hee mensen. Al bekend met de webversie van WhatsApp? Je kan nu in je browser appen. https://web.whatsapp.com
Vet he? Werkt overigens alleen in Chrome.
Gewoon extra tabblad WhatsApp, hoef je niet je telefoon te pakken als je appje krijgt. Kei makkelijk op één device alles handelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde niet echt
Die zat er inderdaad-op papier-ook nog bij. Ruim 10.000 euro op jaarbasis.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien heb je een mooie opslag gekregen
Mooi altijd. Ik zit ook met mijn vriendin te spelen. Zal je zien dat ze 2x zo hoog scoort. Al kwam tegen het einde mijn pa met mcdonalds binnenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi altijd. Ik zit ook met mijn vriendin te spelen. Zal je zien dat ze 2x zo hoog scoort. Al kwam tegen het einde mijn pa met mcdonalds binnen
Same here, apart van de Macquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi altijd. Ik zit ook met mijn vriendin te spelen. Zal je zien dat ze 2x zo hoog scoort. Al kwam tegen het einde mijn pa met mcdonalds binnen
quote:
1x per jaar ofzo. Tijd dat dat nieuw menu ingevoerd wordt. Make your own burger en sweet potatoe fries.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Heel af en toe is Mac wel lekker.
Doe mij maar BK. Of de ouderwetse snackbar. Hoewel het voor beide al onwijs lang geleden is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Heel af en toe is Mac wel lekker.
10x beter dan in zo'n hoekje te gaan zitten met van die klotekinderen die de hele tijd lopen te janken.quote:
Die baggerwalm thuis, nee danku.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
10x beter dan in zo'n hoekje te gaan zitten met van die klotekinderen die de hele tijd lopen te janken.
Maar nog steeds best wel matig ja.
Inderdaad. Als het fastfood moet zijn, dan BK of KFC. Verder natuurlijk naar een goede burgerbar zoals Burger Bar, Mr. Pickles en nog veel meer van die kleine zaakjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe mij maar BK. Of de ouderwetse snackbar. Hoewel het voor beide al onwijs lang geleden is.
En in de auto!quote:
Of een tent als Burgerz in delft/den haag of de burgerbar in Amsterdamquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe mij maar BK. Of de ouderwetse snackbar. Hoewel het voor beide al onwijs lang geleden is.
Hou dat fijn jezelf lekker voor vrindquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:59 schreef underground1009 het volgende:
126, maar m'n rekenen heeft het zwaar naar beneden gehaald![]()
Heb overigens ooit een echte IQ-test gedaan bij het vaststellen van m'n functiebeperking in groep 8, daar was het gesplitst in rekenen en taal. Rekenen was bij mij 115, taal 135. Half genie dus zeg maar
Dit was dus een officiële test door professionals. Weet niet hoe het bedrijf heet, ik was toen 12, weet alleen nog dat ik 2 dagen vrij was en er voor naar Eindhoven moest met m'n ouders. Oh, en dat er uit kwam dat ik, zoals vermoed, NLD heb. Wat dat is kan je vinden met googlequote:Op woensdag 21 januari 2015 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou dat fijn jezelf lekker voor vrind
IQ-testen kun je niet via TV afnemen en ook niet bij de kruidvat kopen. Dat moet via officiële testen en door professionals worden afgenomen.
Er zijn maar weinigen die tot de mensa club horen
Hoezo splitsen ze de boel op dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dit was dus een officiële test door professionals. Weet niet hoe het bedrijf heet, ik was toen 12, weet alleen nog dat ik 2 dagen vrij was en er voor naar Eindhoven moest met m'n ouders. Oh, en dat er uit kwam dat ik, zoals vermoed, NLD heb. Wat dat is kan je vinden met google![]()
Maladie d'Amour.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een van de betere intromuziekjes die ik gehoord heb.
Ik zal wel ooit denk ik een aflevering voorbij hebben zien komen, maar als kleine Ike keek ik opmerkelijk genoeg naar Vrouwenvleugel. Ik ben zelfs een keertje de acteur die bewaarder Brouwer speelde tegengekomen met mijn ouders en oom en tante toen we ijsjes gingen eten. Volgens mij heb ik nog met hem gepraat.quote:
Heb je nog een hoesje gekocht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Ties02 het volgende:
M'n nieuwe mobiel voor het eerst weer laten flikkeren
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een speciaal hoesje dat de val breekt, speciaal plastic ofzo
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een van de betere intromuziekjes die ik gehoord heb.
Oh slim zegquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een speciaal hoesje dat de val breekt, speciaal plastic ofzo
Jantjequote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je bent echt op dreef in KLB.
Je bent hem aan het zieken zoals ik sana twee jaar geleden flink te pakken nam door terug te trollen.quote:
En toen kon sana alsnog niet normaal doen. Hopelijk doet jantje nu wel normaal en dan aanbidt iedereen mij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je bent hem aan het zieken zoals ik sana twee jaar geleden flink te pakken nam door terug te trollen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Dit blijft nog altijd de beste intro(tune) van de Nederlandse televee
quote:
Ik wil het geloven, maar jantje is net als een hardnekkige kakkerlakkenplaag.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
En toen kon sana alsnog niet normaal doen. Hopelijk doet jantje nu wel normaal en dan aanbidt iedereen mij.
Komt wel weer goed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil het geloven, maar jantje is net als een hardnekkige kakkerlakkenplaag.
Grappig dat jij als Feyenoorder deze bewoordingen gebruiktquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil het geloven, maar jantje is net als een hardnekkige kakkerlakkenplaag.
Ryonquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Ryon het volgende:
Here Christus, daar gaat het laatste beetje waarde dat mijn diploma nog had.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grappig dat jij als Feyenoorder deze bewoordingen gebruikt
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand die zichzelf herkent in de 5 types studenten die je tegenkomt in de UB?
http://www.studenten.net/(...)wd=20150120+ub-types
quote:wat een achterlijk artikel. Heel neerbuigend tegenover mede mensen. Zeker zo'n arrogant universiteit studentje die denkt dat ze wat weet heeft dit artikel geschreven. Ik ben het helemaal eens met de herrie schoper, want daar heb ik ook een hekel aan. Maar de rest is een groot deel gewoon bevooroordeling. En dat stukje over de hbo'er ben ik helemaal niet mee een. Ik studeer zelf op het hbo en ik kan je vertellen dat het ABSOLUUT NIET een cursus is.
Jeetjequote:Kakballen! Boeit me niks! Ik laat mensen in hun waarde en verwacht dat vice versa ook. Wanneer zo'n Uni klant zich laagdunkend over me, schop ik m gewoon de stoelpoten onder z'n flikker vandaan. Aso-volk hè mensen zoals ik! Voormalige MBO2, MBO3, MBO4 en nu HBO'er...
nummer 5 bah bah bahquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand die zichzelf herkent in de 5 types studenten die je tegenkomt in de UB?
http://www.studenten.net/(...)wd=20150120+ub-types
Fixed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik kom helemaal niet in de UB om te studeren dus ik val onder geen van de 5
Ik ook niet. Alleen om te printen en dan erger ik me kapot aan nr. 5 die de pc waar ik kan printen, bezet houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik kom amper in de UB om te studeren, dus ik val niet onder die vijf types.
Nee hoor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het idee dat je iets dwars zit
Strafproces is nog niet achter de rugquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het idee dat je iets dwars zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |