Misschien heb je een mooie opslag gekregenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een nieuwe januari, een nieuwe fuckup in de loonstrook. Ik ben ingedeeld in de schijf van 56%
Curieus percentage inderdaad. Bij ons ook op kantoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een nieuwe januari, een nieuwe fuckup in de loonstrook. Ik ben ingedeeld in de schijf van 56%
Wow zeg meneertje, hbo-r (:') ) stelt echt heel veel voor. Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dan is het erg duidelijk dat je niets over HBO-R weet.
Het is een Rechtenstudie met de nadruk op praktijk én theorie, qua niveau natuurlijk lager dan WO, maar dat betekent niet dat beide studies niets gemeen hebben. Er wordt bijv. gebruikgemaakt van studieboeken die ook op de Uni worden aangeboden zoals de boeken van de Hullu en Corstens.
Zolang er geen hbo-r topic geopend wordt en pax goedgezind blijft zie ik geen reden om hier niet te komen.
Najaar 2015, dus waarschijnlijk begin 2016quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:37 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-windows-10.html
Interessant. Bartje: wanneer komt Microsoft nu met Windows 10? Weet ik wanneer ik kan upgraden door een iso van Windows 10 op een usb te zetten en mijn pc opnieuw te formatteren
Wajooo rijke tattaquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zie de toegevoegde waarde niet echtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
Hee mensen. Al bekend met de webversie van WhatsApp? Je kan nu in je browser appen. https://web.whatsapp.com
Vet he? Werkt overigens alleen in Chrome.
Goeie tip.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
Hee mensen. Al bekend met de webversie van WhatsApp? Je kan nu in je browser appen. https://web.whatsapp.com
Vet he? Werkt overigens alleen in Chrome.
Gewoon extra tabblad WhatsApp, hoef je niet je telefoon te pakken als je appje krijgt. Kei makkelijk op één device alles handelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde niet echt
Die zat er inderdaad-op papier-ook nog bij. Ruim 10.000 euro op jaarbasis.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien heb je een mooie opslag gekregen
Mooi altijd. Ik zit ook met mijn vriendin te spelen. Zal je zien dat ze 2x zo hoog scoort. Al kwam tegen het einde mijn pa met mcdonalds binnenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi altijd. Ik zit ook met mijn vriendin te spelen. Zal je zien dat ze 2x zo hoog scoort. Al kwam tegen het einde mijn pa met mcdonalds binnen
Same here, apart van de Macquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi altijd. Ik zit ook met mijn vriendin te spelen. Zal je zien dat ze 2x zo hoog scoort. Al kwam tegen het einde mijn pa met mcdonalds binnen
quote:
1x per jaar ofzo. Tijd dat dat nieuw menu ingevoerd wordt. Make your own burger en sweet potatoe fries.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Heel af en toe is Mac wel lekker.
Doe mij maar BK. Of de ouderwetse snackbar. Hoewel het voor beide al onwijs lang geleden is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Heel af en toe is Mac wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |