Dit vind ik ook.. als het nou echt zo was dat het geld in de kwaliteit van het onderwijs werd gestoken, ok. Maar nu gaat de helft al naar de OV chipkaart voor het mbo en de andere helft kun je niets mee waar de kwaliteit duidelijk van profiteert.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:34 schreef Yreal het volgende:
Al blijft de grootste schande dat de basisbeurs voor mbo wel blijft bestaan![]()
Juist niet, nu had je 4 jaar stufi dus moest je eigenlijk de shit binnen 4 jaar afwerken als je nog stufi wou vangen en niet wou lenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima toch, stok achter de deur voor slome figuren. Was ook wel goed voor jou geweest.
Hmm, ligt er net aan of ze nog de wil heeft. Stel ze heeft voordat ze doodging gezegd dat ze nooit seks met jou wou omdat je een lelijke rotkop hebt?quote:
quote:De eerste vijftig studenten van de jihadistenopleiding InShallah van Hogeschool InHolland zijn omgekomen bij hun praktijkexamen. Minister Bussemaker van Onderwijs is tevreden over de proef met de waardeloze training en geeft opnieuw een officiële accreditatie. Tijdens het examen sneuvelden twintig studenten bij het schoonmaken van hun kalashnikov. Negenentwintig jihadisten in opleiding wierpen de pin van hun granaat weg. Eén kandidaat sneed zichzelf tijdens een onthoofding met een vies mes in de vingers en kwam om door een venijnige infectie.
Wat voor gevolgen heeft dit voor mij Etsuquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit hoor, maar vind het wel sneu voor mensen om me heen.
Ach. Het leven gaat door.
Als je volgend jaar met je master begint.. is dat een nieuwe studie. Dus geen stufiquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat voor gevolgen heeft dit voor mij Etsu
Een speciaal tentamen SZR. Master?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef Reddead het volgende:
Morgen tentamen Sociaalzekerheidsrecht.
Neen, gewonequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een speciaal tentamen SZR. Master?
Maar ik ben al begonnen met mijn masterquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je volgend jaar met je master begint.. is dat een nieuwe studie. Dus geen stufi
dan verandert er niets, geluksvogelquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar ik ben al begonnen met mijn master
Maar als ik nou een tweede master wil doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan verandert er niets, geluksvogel
Geen antwoord op de vraag.quote:
Dat kreeg je sowieso geen stufi, mag je wel lenenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als ik nou een tweede master wil doen
geen vraag op het antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag.
Even zoeken heeft wat opgebracht: hbo.quote:
gaan we nu discrimineren op grond van opleiding?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even zoeken heeft wat opgebracht: hbo.
Erik!!!!
Vent, er staat duidelijk WO Rechten in de titel. Jij bent een veredelde mbo'er, kssst.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Reddead het volgende:
[..]
gaan we nu discrimineren op grond van opleiding?
Ja, dat is precies wat we doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Reddead het volgende:
[..]
nu? Je bent hier bij gratie van pax zijn softheid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Reddead het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |