• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Absoluutquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw moeder lijkt mij een hele wijze vrouw
knapquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
nou nu maar eens aan strafprocesrecht
genieten
Niet alleen voor TBR hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
ja hoor, binnenkort begint weer dat flyeren en zeikverhaaltjes in de colleges om te solliciteren voor TBR
jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er ook weer van die gare verkiezingen waar niemand een neuk om geeft?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
quote:
quote:
Van die clubjes van mensen die zichzelf heel spannend vinden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef Paxcon het volgende:
ik snap niet waarom ze dat blijven doen, ze moeten toch kunnen inzien dat het strontirritant is wat ze doenquote:
Ha, jij ook al. Ik kies de chick met de meest cuteness, standpunten interesseren mij ook geen lorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze dat blijven doen, ze moeten toch kunnen inzien dat het strontirritant is wat ze doen![]()
uit protest voor dit soort zielige acties stem ik altijd op de knapste jongen in progress zonder te lezen/kijken wat hun standpunten zijn
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ha, jij ook al. Ik kies de chick met de meest cuteness, standpunten interesseren mij ook geen lor
quote:
Ja, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die clubjes van mensen die zichzelf heel spannend vinden?
Ze zijn dan ook aansprakelijk voor dit soort fouten. Hopelijk krijgen ze er veel problemen mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch gewoon klacht-waardig. Dit is hetzelfde als een stapel dossiers deponeren en dan zeggen dat het bewijs is, zonder verdere uitleg.
Wat een slavendrijversquote:PARIJS -
De medewerkers van een Aldi-winkel in Dammartin-en-Goële, die anderhalve week geleden bij de gijzelingsactie in een drukkerij werden geëvacueerd, moeten de verloren uren inhalen. De ongeveer vijftien werknemers en de vakbonden hebben woedend gereageerd op het besluit van de directie. Dat meldden Franse media.
De werknemers moesten vrijdagmiddag 16 januari de Aldi-winkel op enkele tientallen meters van de drukkerij verlaten. Dat was een half uur voordat een speciale eenheid van de politie een einde aan de gijzelingsactie maakte. De terreurbroers Kouachi hielden toen al uren de drukkerij op een industrieterrein in de plaats bij Parijs bezet. De broers hadden twee dagen eerder een aanslag gepleegd in het redactiekantoor van het satirische weekblad Charlie Hebdo, waarbij twaalf mensen werden vermoord.
'Vakantiedag'
Er waren ook vier werknemers die de bewuste vrijdag avonddienst hadden en niet bij de winkel konden komen. Aldi beschouwt dat als een vakantiedag en zij moeten de hele werkdag van zeven uur inhalen.
boeiendquote:
homoquote:
Op zich wel interessante materie hoor. Wie draagt hier het risico, werknemer of werkgever? Natuurlijk, werkgever heeft meer draagkracht in die zin, dus kan prima worden beredeneerd dat het risico naar hem verschuift. Anderzijds, welke bezwaren zijn er tegen een aantal dagen een uurtje langer doorwerken of een extra dag komen? Zal voor weinigen een groot probleem zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:46 schreef Yreal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)_uren_inhalen__.html
Geëvacueerd Aldi-personeel moet uren inhalen
[..]
Wat een slavendrijvers
Tjeeeeezusquote:
Hey Erik, whats up?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1617
Wowquote:De politie vermoedt dat drie van de overvallers mogelijk van Marokkaanse afkomst
Ze wisten wel dat die man klokjes had incl echtheidscertificaten.. en had die vent een evoque of is dat gewoon voor het filmpje? Wel verschrikkelijk met dat kind en alles.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1617
Dat is een novum. Verdomde incidenten allemaal.quote:
Ik vraag me toch af hoe jij hier nou echt over denkt...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een novum. Verdomde incidenten allemaal.
Nou en?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe jij hier nou echt over denkt...
Klep dicht?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe jij hier nou echt over denkt...
Hmm, ik zou voor een digibeet eerder een iPad aanraden. Nexus is van Google en is daarom een kale versie van Android en qua updates en gebruiksgemak is een iPad denk ik beter omdat Android nogal een rommeltje kan zijn. Daarnaast heeft Nexus een kale versie van Google, dus er staan geen extra dingetjes op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
Bartje is de google nexus een goede tablet voor een digibeet? Gewoon om boekjes te lezen en te internetten soms?
Gadver nee, Asus, goedkope plastic rommelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou je deze aanraden: http://tweakers.net/price(...)16gb-wifi-zwart.html
Een nexus is meer wat voor een gevorderde gebruiker die liever weinig bloatware erop wil aantreffen (al kun je de verplichte Google suit met tig Google apps ook al bloatware gaan noemen tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
is de google nexus een goede tablet voor een digibeet? Gewoon om boekjes te lezen en te internetten soms?
Ik raad hierboven als eerste een ipad aan boven de voorgestelde nexus. Ben je blind ofzo.quote:
Hahaha oo nee hoor. Ben zelf groot fan van Apple producten. Het werkt gewoon allemaal in 1x en goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je me belachelijk maakte
Niet zo aangebrand zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik raad hierboven als eerste een ipad aan boven de voorgestelde nexus. Ben je blind ofzo.
Dit argument hoor je altijd en is echt kansloos. Microsoft producten werken ook in 1x en goed en je kan er veel meer mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:17 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha oo nee hoor. Ben zelf groot fan van Apple producten. Het werkt gewoon allemaal in 1x en goed
Man na het installeren van Windows op een PC ben je eerst een uur bezig om alle drivers te installeren, add-ons voor je browsers, fatsoenlijke mediaspeler, fatsoenlijke browser etcquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit argument hoor je altijd en is echt kansloos. Microsoft producten werken ook in 1x en goed en je kan er veel meer mee.
Ja want op Apple apparaten kan je geen virussen krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef Accursius het volgende:
[..]
Man na het installeren van Windows op een PC ben je eerst een uur bezig om alle drivers te installeren, add-ons voor je browsers, fatsoenlijke mediaspeler, fatsoenlijke browser etcoowja en natuurlijk anti-virusprogramma's.
Als je een Windows PC opstart kun je inloggen met Microsoft account, favoriete kleurtje kiezen en je PC een naam geven. Vervolgens hoef je 0,0 drivers te installeren en kan je gelijk aan de slag. Antivirus is helemaal niet meer nodig, dit is gewoon ingebouwd. Wat jij omschrijft is duidelijk het Windows 95 tijdperk, OS x van toen was helemaaal niets.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef Accursius het volgende:
[..]
Man na het installeren van Windows op een PC ben je eerst een uur bezig om alle drivers te installeren, add-ons voor je browsers, fatsoenlijke mediaspeler, fatsoenlijke browser etcoowja en natuurlijk anti-virusprogramma's.
Voor digibeten is de iPad wellicht beter; de prijs-kwaliteitsverhouding van de Nexus is niet te kloppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
Bartje is de google nexus een goede tablet voor een digibeet? Gewoon om boekjes te lezen en te internetten soms?
Je weet dat Asus de Nexus maakt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gadver nee, Asus, goedkope plastic rommel
Ja, maar dat voldoet aan de kwaliteitseisen van Google. Er zit ook een groot verschil tussen de nexus telefoon van LG en gewone plastic rommel van LGquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet dat Asus de Nexus maakt?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:33 schreef Ties02 het volgende:
"Dan nu een erg belangrijke anti-misbruikbepaling, we noemen het ook wel art. 15aiiiiiii omdat het een vrij dure aangelegenheid kan worden."
Bouwman geeft toch college bij jullie?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee is een hoorcollege, docent Vpb
Niet bekend ofzo
Klopt, maar niet bij dit (notariële) vakquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:44 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Bouwman geeft toch college bij jullie?
Wereldbeeldenstorm?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef Yreal het volgende:
Rot op naar je eigen land is 5 minuten bezig en de eerste wereldbeelden zijn al gesneuveld.
En dat van de EOquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef Yreal het volgende:
Rot op naar je eigen land is 5 minuten bezig en de eerste wereldbeelden zijn al gesneuveld.
Die muts uit zoetermeer... Ik schaam me voor mijn stadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
Geen halal geslacht vlees willen eten maar wel oké zijn met de bio-industrie. Lekker Nederlands
Ze zetten Zoetermeer en Almere wel goed op de kaartquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die muts uit zoetermeer... Ik schaam me voor mijn stad
Volgensmij weet ik ook nog wel waar die woontquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze zetten Zoetermeer en Almere wel goed op de kaart
Slechtste wijk van de stad?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgensmij weet ik ook nog wel waar die woont
Nee, maar ik geloof wel dat ik het herkende.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bezoekt regelmatig haar gleuf?
Ach, er is toch wel een onderscheid tussen efficiëntie en religieus slachten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
Geen halal geslacht vlees willen eten maar wel oké zijn met de bio-industrie. Lekker Nederlands
Ach. Alsof de bio industrie zo super humaan is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ach, er is toch wel een onderscheid tussen efficiëntie en religieus slachten?
Lekker danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Yreal het volgende:
Weer geen nieuws van het ziekenhuis trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |