10x beter dan in zo'n hoekje te gaan zitten met van die klotekinderen die de hele tijd lopen te janken.quote:

Die baggerwalm thuis, nee danku.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
10x beter dan in zo'n hoekje te gaan zitten met van die klotekinderen die de hele tijd lopen te janken.
Maar nog steeds best wel matig ja.

Inderdaad. Als het fastfood moet zijn, dan BK of KFC. Verder natuurlijk naar een goede burgerbar zoals Burger Bar, Mr. Pickles en nog veel meer van die kleine zaakjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe mij maar BK. Of de ouderwetse snackbar. Hoewel het voor beide al onwijs lang geleden is.

En in de auto!quote:

Of een tent als Burgerz in delft/den haag of de burgerbar in Amsterdamquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe mij maar BK. Of de ouderwetse snackbar. Hoewel het voor beide al onwijs lang geleden is.

Hou dat fijn jezelf lekker voor vrindquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:59 schreef underground1009 het volgende:
126, maar m'n rekenen heeft het zwaar naar beneden gehaald![]()
Heb overigens ooit een echte IQ-test gedaan bij het vaststellen van m'n functiebeperking in groep 8, daar was het gesplitst in rekenen en taal. Rekenen was bij mij 115, taal 135. Half genie dus zeg maar

Dit was dus een officiële test door professionals. Weet niet hoe het bedrijf heet, ik was toen 12, weet alleen nog dat ik 2 dagen vrij was en er voor naar Eindhoven moest met m'n ouders. Oh, en dat er uit kwam dat ik, zoals vermoed, NLD heb. Wat dat is kan je vinden met googlequote:Op woensdag 21 januari 2015 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou dat fijn jezelf lekker voor vrind
IQ-testen kun je niet via TV afnemen en ook niet bij de kruidvat kopen. Dat moet via officiële testen en door professionals worden afgenomen.
Er zijn maar weinigen die tot de mensa club horen

Hoezo splitsen ze de boel op dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dit was dus een officiële test door professionals. Weet niet hoe het bedrijf heet, ik was toen 12, weet alleen nog dat ik 2 dagen vrij was en er voor naar Eindhoven moest met m'n ouders. Oh, en dat er uit kwam dat ik, zoals vermoed, NLD heb. Wat dat is kan je vinden met google![]()

Maladie d'Amour.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een van de betere intromuziekjes die ik gehoord heb.

Ik zal wel ooit denk ik een aflevering voorbij hebben zien komen, maar als kleine Ike keek ik opmerkelijk genoeg naar Vrouwenvleugel. Ik ben zelfs een keertje de acteur die bewaarder Brouwer speelde tegengekomen met mijn ouders en oom en tante toen we ijsjes gingen eten. Volgens mij heb ik nog met hem gepraat.quote:

Heb je nog een hoesje gekocht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Ties02 het volgende:
M'n nieuwe mobiel voor het eerst weer laten flikkeren

Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een speciaal hoesje dat de val breekt, speciaal plastic ofzo

quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een van de betere intromuziekjes die ik gehoord heb.

Oh slim zegquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een speciaal hoesje dat de val breekt, speciaal plastic ofzo

Jantjequote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je bent echt op dreef in KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |