Hehe, staat iets van Happy Days op geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een hip t-shirt ScrumKon wel van nu zijn.
Happy Days met The Fonzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, staat iets van Happy Days op geloof ik.
Ik moet altijd aan deze gast denken, van jawel, de serie Happy Days, als ik mijn foto zie:
[ afbeelding ]
YES! Een "blast from the past" BNW kiddie style.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk idee scrummy. Laat die foto's maar komen mensen.
Hoi Typischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
http://electronicintifada(...)ople-ironic-comments
hoi ik kom dit hier even droppen, gr
franse overheid doet eventjes wat de terroristjes met geweren probeerde
Hoe gaat het met je zusje Inso?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel maar geen fotos in bezit
Het wordt snel zo kliekerig als het een OP met UI's is. Dat zou ik niet fijn vinden aangezien SC's toch al snel de naam hebben van een incrowd-gebeuren. Vind het juist zo leuk dat iedereen hier aan komt waaien en een poosje meepost.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
Misschien wel leuk om die foto's in de OP te verwerken als het er wat meer zijn. Wat kleiner en alleen voor degene die het geen probleem vinden.
Beetje tegenhanger van de op met ui's waarvan ik weet dat L het niks vind.
alleen hier een foto plaatsen? Wil niet per se in de OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Doe je mee?
Goedenavond iedereen trouwens
Gewoon hier in topic, niet in OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen hier een foto plaatsen? Wil niet per se in de OP
Ja valt erg tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dan is het lastig he dat je zo ver weg zit
Nee niks. Je kan moeilijk elke week naar Nederland vliegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja valt erg tegen.
Heb het er wel beetje moeite mee.
Maar wat doe je eraan.
Wel een leuk ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd gewoon hier. In de op was zomaar ideeetje
Hartstikke leuk idee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd gewoon hier. In de op was zomaar ideeetje
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie het VI nieuws al meegekregen
het heet nu weer voetbal insite omdat voetbal international blad ermee stopt met de samenwerkingquote:
Ah, en heeft dat gevolgen voor het programma?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heet nu weer voetbal insite omdat voetbal international blad ermee stopt met de samenwerking
Schattig!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Kleine zusje rechts en ik links.
Awwwwwwwww!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Awwwwwwwww!
Cuteness all over.
Je zusje ook trouwens
Hahaha, ben je nu zo nep dan? Geloof er niets vanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja vroeger was ik cuuuuuute. Kijk hoe ik lach, wat hoe. Toen al zo nep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Lavenderr op 20-01-2015 22:56:57 ]
Nee oke das waar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ben je nu zo nep dan? Geloof er niets van
Awww. Droppie.quote:
Een bolletje was ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cuuuuutenesss!
Ik herken je er wel in
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er wel eens een BNW meet gehouden eigenlijk?
Ja, ik dacht het wel. Oh wacht nee, dat was TRU.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er wel eens een BNW meet gehouden eigenlijk?
Ahh wat leuk en je lacht zo liefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Is er nooit behoefte geweest hier om elkaar te meeten dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het wel. Oh wacht nee, dat was TRU.
quote:
Het blad schijnt het contract met het TV programma (RTL dus) opgezegd, zeggen ze. Johan zegt dat RTL dat vorige week al zelf gedaan heeft omdat het blad wat idiote eisen had (o.a. dat 1 tafelgast altijd een VI redacteur zou moeten zijn). Conclusie; Voetbal International als blad is niet meer verbonden aan het TV programma per nu. Programma gaat nu Voetbal Insite heten (zoals het vroeger ook heette) en er veranderd niets, behalve dat die Thijs Slegers en Martijn Krabbedam lekker thuis kunnen blijvenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
Scrum, wat gaat er nou allemaal gebeuren bij VI?
Ik zit bij te lezen daar maar begrijp niet helemaal wat het probleem is. Ja Johan heeft ruzie met het blad VI, maar wat heeft dat voor gevolgen voor het televisieprogramma?
Ik ben niet zo van de meetsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, wordt het niet eens tijd om er een te organiseren dan?
Ah. Nou, liever Thijs weg dan Johan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het blad schijnt het contract met het TV programma (RTL dus) opgezegd, zeggen ze. Johan zegt dat RTL dat vorige week al zelf gedaan heeft omdat het blad wat idiote eisen had (o.a. dat 1 tafelgast altijd een VI redacteur zou moeten zijn). Conclusie; Voetbal International als blad is niet meer verbonden aan het TV programma per nu. Programma gaat nu Voetbal Insite heten (zoals het vroeger ook heette) en er veranderd niets, behalve dat die Thijs Slegers en Martijn Krabbedam lekker thuis kunnen blijven.
Het blad was er niet van gediend ook dat Johan ze totaal afbrandde de laatste tijd. Johan vind dat het blad compleet afzakt onder de nieuwe leiding en vind het helemaal niet tof dat waar hij zo lang aan heeft gewerkt, in zo'n korte tijd afzakt tot pulpblaadje.
Ik denk dat Johan dan ook ver gaat, en dat nieuwe platform van RTL gaat leiden, komt een website bij enzo. Ik gok zelfs dat het een concurrent, zonder blad dan, van VI gaat worden. Maar, dat is wat ik denk natuurlijk
Dat magquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh okok, vroeg het me gewoon af hoor.
Dat is zeker waar. Meets zijn leuk, beetje kijken hoe mensen nou echt zijn enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag. En wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Geen dankquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah. Nou, liever Thijs weg dan Johan.
Bedankt Scrum . Nu snap ik het
Ik vond johan toen ook veel te ver gaan. Lees geen VI dus weet niet of het klopt wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het blad schijnt het contract met het TV programma (RTL dus) opgezegd, zeggen ze. Johan zegt dat RTL dat vorige week al zelf gedaan heeft omdat het blad wat idiote eisen had (o.a. dat 1 tafelgast altijd een VI redacteur zou moeten zijn). Conclusie; Voetbal International als blad is niet meer verbonden aan het TV programma per nu. Programma gaat nu Voetbal Insite heten (zoals het vroeger ook heette) en er veranderd niets, behalve dat die Thijs Slegers en Martijn Krabbedam lekker thuis kunnen blijven.
Het blad was er niet van gediend ook dat Johan ze totaal afbrandde de laatste tijd. Johan vind dat het blad compleet afzakt onder de nieuwe leiding en vind het helemaal niet tof dat waar hij zo lang aan heeft gewerkt, in zo'n korte tijd afzakt tot pulpblaadje.
Ik denk dat Johan dan ook ver gaat, en dat nieuwe platform van RTL gaat leiden, komt een website bij enzo. Ik gok zelfs dat het een concurrent, zonder blad dan, van VI gaat worden. Maar, dat is wat ik denk natuurlijk
Mja. Is ook wel. Ik heb er wat moeite mee. Ik ben niet zo spontaan als ik in een nieuwe groep kom die ik eigenlijk niet ken. Vervolgens trek ik me terug, krijgen mensen een beeld van me dat niet klopt, en wat mij maanden of soms jaren kost om dat beeld weer bij te laten draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Meets zijn leuk, beetje kijken hoe mensen nou echt zijn enzo.
Mwah. Ik snap het wel hoor, hij heeft zo'n beetje z'n hele leven voor dat blad gewerkt en gebracht waar het stond, en ziet dan dat zijn 'opvolgers' die hij zelf heeft uitgekozen allerlei beslissingen nemen die het blad een totaal andere richting opduwen dan waar hij al die jaren voor heeft gewerkt. Misschien niet netjes om dat op TV te doen, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik vond johan toen ook veel te ver gaan. Lees geen VI dus weet niet of het klopt wat hij zegt.
Maar ze zo aanvallen zonder dat ze zich kunnen verweren is wel erg zwak.
Zeker omdat hij daarmee ook een hoop (potentiële) klanten zou kunnen beïnvloeden wat helemaal niet helpt voor dat blad.
Is ook hartstikke begrijpelijk toch!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Is ook wel. Ik heb er wat moeite mee. Ik ben niet zo spontaan als ik in een nieuwe groep kom die ik eigenlijk niet ken. Vervolgens trek ik me terug, krijgen mensen een beeld van me dat niet klopt, en wat mij maanden of soms jaren kost om dat beeld weer bij te laten draaien.
Da's kortweg mijn reden dat ik niet zo van de meets ben.
We voeren je gelijk wat bier kom je lekker los.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Is ook wel. Ik heb er wat moeite mee. Ik ben niet zo spontaan als ik in een nieuwe groep kom die ik eigenlijk niet ken. Vervolgens trek ik me terug, krijgen mensen een beeld van me dat niet klopt, en wat mij maanden of soms jaren kost om dat beeld weer bij te laten draaien.
Da's kortweg mijn reden dat ik niet zo van de meets ben.
Emotie. Het is voor hem puur emotie. Al die jaren bij de blad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Ik snap het wel hoor, hij heeft zo'n beetje z'n hele leven voor dat blad gewerkt en gebracht waar het stond, en ziet dan dat zijn 'opvolgers' die hij zelf heeft uitgekozen allerlei beslissingen nemen die het blad een totaal andere richting opduwen dan waar hij al die jaren voor heeft gewerkt. Misschien niet netjes om dat op TV te doen, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Denk ik dan.
Bij de mudmastersquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Blaadjes het volgende:
Of bij L als die mafkezen daar weer door het bos gaan rennen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stairway to heaven in Utrecht is dé FOK!meetplaats.
Daar ben ik nog nooit voor een FOK!meet geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stairway to heaven in Utrecht is dé FOK!meetplaats.
Hela, jij lurkte net ook al in mn fobo. Hoi.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit voor een FOK!meet geweest.
Is het ook, maar ik ben er dus nog nooit voor een meet geweest. Wel op andere plekken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela, jij lurkte net ook al in mn fobo. Hoi.
[..]
Oh.Dacht dat dat juist daarom zo bekend was.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik ben er dus nog nooit voor een meet geweest. Wel op andere plekken.
Ja, en jij in de mijne. Hoiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela, jij lurkte net ook al in mn fobo. Hoi.
Ik drink nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We voeren je gelijk wat bier kom je lekker los.
Jawel, is ook wel. Maar tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is ook hartstikke begrijpelijk toch!In het begin ben ik ook best stilletjes maar zodra ik mij op mn gemak voel, word ik wat drukker en meer mezelf. In nieuwe groepen enzo op school ben ik ook vrij stil en op de achtergrond, maar op meets met kleinere groepjes ben ik wel sneller mezelf.
Heb je eerder dan een meet gehad waardoor je weet dat je je zo gedraagt? Een meet vind ik persoonlijk toch anders dan bij een nieuwe groep (ingedeeld) worden ofzo/
In augustus 2015 heb ik wel een gaatje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en jij in de mijne. Hoi![]()
BNW meet in de Stairway. Goed plan. Wanneer?
Ik gooi wel ghb in je cola.quote:
Ha, daar word je geil van. Moet je bij Div zijn dusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In augustus 2015 heb ik wel een gaatje.
[..]
Ik gooi wel ghb in je cola.
Ik doe niet aan geil.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, daar word je geil van. Moet je bij Div zijn dus
Oh jee, Scrum, daar gaat je eerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi wel ghb in je cola.
Div idd. Waar hangt die uit?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, daar word je geil van. Moet je bij Div zijn dus
Laat maar zitten dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha aw. Ik heb het best druk momenteel. Maar als er ooit een meet gepland wordt hier, kan ik best kijken of ik het kan maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Binnenkort alweer de vierde Panama-meeting
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Binnenkort alweer de vierde Panama-meeting
Mijn eerste grote meet was meteen tijdens de bokbierdag in Zuthpen. Daar kan je makkelijk FOK!ers afschudden als dat nodig blijkt te zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet.Hou niet van die grote meets. Liever besloten en klein groepje.
Als het meezit vertrekken wij nog eens naar Ibiza na een meetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!
Ja, dat wordt zeker spannend!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!
Feyenoord?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies.![]()
En jij drinkt niet scrummie? Vanwege je geloof?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als het meezit vertrekken wij nog eens naar Ibiza na een meet
Pfffquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Spacen bij de Space! In de kerk op de heuvel van de Oude Stad een kaarsje branden voor onze geliefden en de SC. Het natuurgebied in. Slenteren langs de enorme jachten in de haven . Luieren aan het strand. Lekker eten en drinken![]()
Ik wil nu!!!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is het met het stoppen met het blowtje 's avonds?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord?
Nee, ik drink niet omdat ik het niets aan vind. Ik heb/had andere middelen. Ik drink niet nooit overigens hoor, kan best eens een wijntje drinken, of een biertje als het warm is buiten. Maar de laatste druppel alcohol is al een poos terug.
He, het is een vraag he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het met het stoppen met het blowtje 's avonds?
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, het is een vraag he.![]()
Maar goed, geen sex voor het huwelijk dus
We gaan alle kanten op. En iedereen is interessant natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.
Je bent een kanjerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat prima. Nouja, eigenlijk wel hoor. Van 't weekend nog wel gesmokkeld...
. Maar vanaf zondag dus weer clean. Denk dat ik vrijdag/zaterdag weer doe, maar nog niet zeker.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.
Weet je welke vraag je op zo'n opmerking kan verwachten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn kapsel is interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik vind dat ook heel tof staan! Ben eigenlijk alleen krullen en golven gewend van mezelf, dus dat steilere was wel even wennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste vind ik het mooiste. Knappe meid ben je
niet zo doen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
KB, jouw manische blik geeft me vlinders.
Lav, ja het was kliklaminaat. Was er anders niet aan begonnen
En, mijn jeugdfoto die in mijn bezit is krijgen jullie niet te zien want dan wordt ik niet meer serieus genomen als Feyenoorder
Nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet zo doen hoor
en hoezo niet meer serieus nemen als feyenoorder? liep je in een ajaxshirt?
Ach toe. Ik heb mijn bolle jeugdfoto ook laten zien, kom op hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
KB, jouw manische blik geeft me vlinders.
Lav, ja het was kliklaminaat. Was er anders niet aan begonnen
En, mijn jeugdfoto die in mijn bezit is krijgen jullie niet te zien want dan wordt ik niet meer serieus genomen als Feyenoorder
Dus toch. DEEL!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
NietVind je wel echt een knappe meid
En.. Ik had een Oma die het begrip clubliefde nog niet helemaal begreep toen ik 5 was.
En een moeder die het volgens mij geen reet kon schelen wat haar kind droeg
Daar ga ik echt heel veel spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach toe. Ik heb mijn bolle jeugdfoto ook laten zien, kom op hoor.
Vind ik toch wel. Lekker ding.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus toch. DEEL!Anders mag je me geen knappe meid vinden hoor.
VIETVIEW! Schit-ter-rende ogen. Echt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik wil pics delen!!!!!!!!!!!!! Kijk!!!!!!
Let niet op mijn manische blik.
[..]
haha, hoezo? iedereen uit het Midden-Oosten heeft zulke ogen joh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VIETVIEW! Schit-ter-rende ogen. Echt!
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
gwn inloggen met je google+ dan zonder wachtwoord, tenminste ik hoefde geen wachtwoord in te voerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Divje het volgende:
Weet godnondeju m'n ww niet meer van imgur
Jij ook bedankt. Haha, ik krijg het niet meer zo in model, geen idee wat ik toen gedaan had. Kapsel op de foto daarna krijg ik ook niet meer zo in model.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof!
For what it's worth... ik vind foto 2 het tofste.
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn inloggen met je google+ dan zonder wachtwoord, tenminste ik hoefde geen wachtwoord in te voerenwist niet eens dat google+ iets was ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAA! Gluipert. Dit ga ik je nooit vergeven. En ik vergeet dit nooit. Nooit nooit nooit nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdhahahaha, zie je wellllllllllll ik wist het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.
maar je kijkt wel een beetje cynisch en die pose... alsof je wil zeggen van: ha je ziet mij wel in deze trui maar het betekent nikss
FUquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAA! Gluipert. Dit ga ik je nooit vergeven. En ik vergeet dit nooit. Nooit nooit nooit nooit.
Jij voelt me aan ofzoietsdergelijks. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha, zie je wellllllllllll ik wist het gewoon
maar je kijkt wel een beetje cynisch en die pose... alsof je wil zeggen van: ha je ziet mij wel in deze trui maar het betekent nikss
Dat zou kunnen, maar ik ken niet zoveel Midden-Oosten damesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, hoezo? iedereen uit het Midden-Oosten heeft zulke ogen joh.Niks speciaals aan.. Valt het je ook op dat de na-foto's allemaal zonder bril zijn?
Onderweg. Lav zal van onze kindjes houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Div kom kindjes maken en ook die trui aan laten doen en ze dan hersenspoelen en ze fan laten worden van AZ.
Het is dat ik je mag, maar godverdorie Divquote:
fixedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Div kom kindjes maken en ook die trui aan laten doen en ze dan hersenspoelen en ze fan laten worden van AZ Feyenoord.
Ah ja dan is het wel heel wat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik ken niet zoveel Midden-Oosten dames. Ben niet verder gekomen dan vroeger een kameraad te hebben gehad die uit Irak kwam. Dorpjes he.
En nee, dat viel me niet specifiek op, maar lenzen dus?? Vind je die bril ook tof staan eigenlijk. Hou ik wel van.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Onderweg. Lav zal van onze kindjes houden
Nee nee AZ, omdat lekker anders.quote:
Ik zei het toch! En dit is godver ook de enige jeugdfoto die ik op m'n pc heb omdat m'n ma de rest niet wil sturen. De etterbakquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is dat ik je mag, maar godverdorie Div. Jeugdzondes.. ik heb ze ook, maar niet van deze orde
Mooie ogen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel heel wat inderdaad.Maar je moet er net van houden.
Ik ben opgegroeid in een vissersdorpje en werd nooit geadoreerd om mijn ogen. In ieder geval werd het nooit tegen me gezegd door jong0ns.
Ego-deuk.
Ja wissel lenzen af met bril.
Jouw mamsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zei het toch! En dit is godver ook de enige jeugdfoto die ik op m'n pc heb omdat m'n ma de rest niet wil sturen. De etterbak
Bedanktquote:[..]
Mooie ogen hoorecht.
tinypicquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Divje het volgende:
Weet godnondeju m'n ww niet meer van imgur
Ja pff, wat weten die vissersgastjes er nou van.. die houden alleen van haring.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel heel wat inderdaad.Maar je moet er net van houden.
Ik ben opgegroeid in een vissersdorpje en werd nooit geadoreerd om mijn ogen. In ieder geval werd het nooit tegen me gezegd door jong0ns.
Ego-deuk.
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdOh wat een schattebol. Wil je knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.Je kijkt wel semi-verveeld
![]()
Hahaha.. arme jij. Dit gaat je nog lang achtervolgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zei het toch! En dit is godver ook de enige jeugdfoto die ik op m'n pc heb omdat m'n ma de rest niet wil sturen. De etterbak
Ik pas wel op ze als jullie een keer willen stappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Onderweg. Lav zal van onze kindjes houden
Jaaaa knuffelenenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een schattebol. Wil je knuffelenJe kijkt wel semi-verveeld
Dealquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik pas wel op ze als jullie een keer willen stappen.
Dat weet je bestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.. arme jij. Dit gaat je nog lang achtervolgen.
Voor wie ben je eigenlijk zondag?
Ja, maar haring is ook lekkkerrrrrr.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja pff, wat weten die vissersgastjes er nou van.. die houden alleen van haring.
Ik vind het schitterend. Maar goed, ik had ooit een crush op een Turks meisje, die had net zulke mooie ogen. Ook een bril.
Nee, en durf nog steeds nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar haring is ook lekkkerrrrrr.Leuk om dat verschil zo te zien, ik vind gekleurde ogen dan weer zo leuk. Haha toevallig, had je moves gemaakt richting haar? Of durfde je niet?
Jaaaaa! Rodaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Divje het volgende:
OMG PSV verloren vanavond? Dat maakt het weer een beetje goed
Was wel zonde geweest ja als je nu tot maandag was geband ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaa! RodaIk wou al los gaan in PSV topic, maar *proest* ik bewaar mijzelf wel tot zondag
Ach ja, komt vanzelf wel iets op je pad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, en durf nog steeds niet. Ze is wat jonger dan mij (7 jaar geloof ik), en toen ik nog veel contact met haar had was ik nog bezet. Nu al even vrijgezel maar geen contact meer. Meh. Nu ook geen behoefte aan, dus ik ga ook niets doen
Daarom. Laat ik maar niets zeggen. Ik geniet innerlijk met volle teugenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel zonde geweest ja als je nu tot maandag was geband ofzo
Ja zeker! Maar niet nu. Over een maand of 3/4. Dan mag ik weer. Dus als Div je voor die tijd niet heeft..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach ja, komt vanzelf wel iets op je pad.
Ben veel te verlegen nu ik haar ogen heb gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar niet nu. Over een maand of 3/4. Dan mag ik weer. Dus als Div je voor die tijd niet heeft..
(grapje Div, zoiets doe ik niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef schommelstoel het volgende:
Werkt perfect ook, een verrekijker op je jukbeen/appelwangetjes gebruiken.
En de oogjes dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto
oh ah toma toma vem vem vem vem
Haha ja dat valt mij nu pas op, het mooie is dat ik die verrekijker nu nog heb.quote:
Dan woon ik op mezelf (ga ik voor het gemak even vanuit). Die date van laatst heeft heel goed aangetoond dat ik er nu totaal geen tijd/behoefte voor heb in het leven dat ik nu heb. Heb niets te bieden, op mezelf na. Ik moet kunnen koken voor iemand, zonder rekening te houden met wie er nog meer mee eet, de deur openhouden zonder dat pa en ma erachter staan. Dat soort dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben veel te verlegen nu ik haar ogen heb gezienDat is iets waarin ik verdrink.
Enneh, hoezo over 3/4 maand pas weer?
Schitterend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel jammer dat je niet op een schommelstoel zit
![]()
Ik schud U de handquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan woon ik op mezelf (ga ik voor het gemak even vanuit). Die date van laatst heeft heel goed aangetoond dat ik er nu totaal geen tijd/behoefte voor heb in het leven dat ik nu heb. Heb niets te bieden, op mezelf na. Ik moet kunnen koken voor iemand, zonder rekening te houden met wie er nog meer mee eet, de deur openhouden zonder dat pa en ma erachter staan. Dat soort dingen
Ach wat ben je een moppie. Die schattige schoentjes ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hah, mooi zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik schud U de hand![]()
![]()
Denk dat ik precies begrijp hoe jij er nu in staat.
Is m'n trui nu vergeten ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, mooi zo.En dat vermoeden had ik al ja.
Alles op zijn tijd tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan woon ik op mezelf (ga ik voor het gemak even vanuit). Die date van laatst heeft heel goed aangetoond dat ik er nu totaal geen tijd/behoefte voor heb in het leven dat ik nu heb. Heb niets te bieden, op mezelf na. Ik moet kunnen koken voor iemand, zonder rekening te houden met wie er nog meer mee eet, de deur openhouden zonder dat pa en ma erachter staan. Dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die schoenen nog, mijn moeder bewaarde veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat ben je een moppie. Die schattige schoentjes ook
Zeker zeker. En ik wil ook niet weg om een vriendin te zoeken hoor, maar ik wil lig niet waar ik nu zit verbonden aangaan die ik niet na kan komen (op gevoelsbasis, voor mijzelf). En vroeg uit huis gaan is helemaal goed, wou dat ik dat had gedaan op die leeftijd. Ben nu 30 ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd toch
Het was voor mij wel een reden om vroeg uit huis te gaan, niet om een vriendin te zoeken, maar wel de taferelen die jij ook beschreef over ouders.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Die foto van mij van vanmiddag was niet jong genoeg.
NAAKT FOTO!Ohhhhh wat een lief beebje was jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja kutquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een beetje. Maar je gaat dat nog wel horen hoor
Hehehe lief hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhhh wat een lief beebje was je
Iedereen maakt fouten. Sommige kleine, anderen grote. Uiteindelijk worden we allemaal oud en wijs en zien we wat voor 'n rotclub het is. Op Tjack en B na.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja kut![]()
Ach had ik ook wel verwacht haha.
Durf dat ding nog steeds niet op fb te posten. Tenzij ik erbij zet dat ik toen m'n verstand nog niet had of iets dergelijks.
Leuke blik op je SFW foto
Snap het volkomen ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker. En ik wil ook niet weg om een vriendin te zoeken hoor, maar ik wil lig niet waar ik nu zit verbonden aangaan die ik niet na kan komen (op gevoelsbasis, voor mijzelf). En vroeg uit huis gaan is helemaal goed, wou dat ik dat had gedaan op die leeftijd. Ben nu 30 ...
Yep. Toekomst kijken is ook veel leuker als terug kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Snap het volkomen ja.
Maar aan terug kijken heb je niks
Het is nu, en niet toen. ( iets waar ik veel aan heb gehad/heb)
Trouwens die sticker op je foto, zo heb ik eens een fotoalbum verpest
Je was er vroeg bij dusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten. Sommige kleine, anderen grote. Uiteindelijk worden we allemaal oud en wijs en zien we wat voor 'n rotclub het is. Op Tjack en B na.
Hah, ik was toen aan het oefenen op m'n 'hooligan face'.
Niet alleen dat, ik plakte ze lukraak op bijna elke foto, meet de meest bizarre teksten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Toekomst kijken is ook veel leuker als terug kijken.
En vertel, verpest? Je plakte de stickers op hoofden?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik plakte ze lukraak op bijna elke foto, meet de meest bizarre teksten.
Bijvoorbeeld op foto's waar de grootouders van mijn moeder opstonden, dat vonden ze niet echt leuk.
Maar mijn mening was dat ze zo boos keken op die foto's van vroeger
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik plakte ze lukraak op bijna elke foto, meet de meest bizarre teksten.
Bijvoorbeeld op foto's waar de grootouders van mijn moeder opstonden, dat vonden ze niet echt leuk.
Maar mijn mening was dat ze zo boos keken op die foto's van vroeger
In werkelijkheid wist ik niet eens dat een voetbal bestond in die tijd hoor. Kwam pas later. Maakte ooit op basisschool een tekening van FC Twente voor m'n pa voor vaderdag. Geef ik die hem, zegt ie gewoon doodleuk dat ie 't niets aan vind, want hij is voor Feyenoord. De lul. Nouja, vanaf toen ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Je was er vroeg bij dus![]()
geslaagd hoor!
Tja, heb je soms. Ben blij dat die wijsheid er al erg vroeg in zat bij ons![]()
Heb nog 1 verzachtende dinges. De trui is gebreid (?) door de moeder van m'n vader, een ras-ajacied. Ook direct de reden volgens mij dat m'n pa nooit tevreden was over mij
hahahah heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trustennnn Scrumsel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef Scrummie het volgende:
Maar lieverds. Ik ga plat. Tot morgen!
Slaap lekker
Nohh, je liep niet al op je 2de te schoppen tegen alles wat kon rollen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In werkelijkheid wist ik niet eens dat een voetbal bestond in die tijd hoor. Kwam pas later. Maakte ooit op basisschool een tekening van FC Twente voor m'n pa voor vaderdag. Geef ik die hem, zegt ie gewoon doodleuk dat ie 't niets aan vind, want hij is voor Feyenoord. De lul. Nouja, vanaf toen ik dus ook.
En de moeder van je vader.. je hebt ze niet voor 't uitkiezen. Grapje.
En je pa moet niet zeiken, je hebt het licht al lang geleden gezien, niets mis mee
Truste Scrumquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef Scrummie het volgende:
Maar lieverds. Ik ga plat. Tot morgen!
Slaap lekker
Dit was mijn allereerste UI! Hier sta ik om bekend om. In ieder geval stond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke UI .. ben veel te weinig online merk ik !
Waar blijven de jeugdfoto's.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke UI .. ben veel te weinig online merk ik !
Jij ook truste Schommel. En wat een schatje was je vroegerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef schommelstoel het volgende:
Precies Scrumm, dat is iets waar ik vaak aan moet denken als ik bezig ben met fotograferen of photoshop.
Ik heb hier zelf nog drie fotoalbums liggen.
Dat zie je nu volgens mij echt niet meer, ja uitsluitend voor een trouwboek natuurlijk.
Maar denk dat mijn jonge neefjes geen fotoalbum krijgen, de één is 10 en heeft al een ipad waar die lukraak foto's mee maakt.![]()
Oke, misschien ben ik nu de sentimentele mafkees, maar foto's waren vroeger nog wat spannender en specialer
Ik ga ook maar eens plat.
Nog één fijne avond voor de nachtbrakers
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Guyvie! Druk met schrijven voor FP?
Ja!quote:
Ja inderdaad, zo'n topic met jeugdfoto's vrolijkt de boel best op. Niet dat het normaliter hier geen vrolijke boel is!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er ook vandoor jongens. Tot morgen! Vond het heel gezellig vanavond .
Dag schatjes
We zijn allemaal kind hierquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er ook vandoor jongens. Tot morgen! Vond het heel gezellig vanavond .
Dag schatjes
Ik heb net een Guinness in mijn glas gedaan. Proost!quote:
Komt nooit meer goed zei jequote:
Proost!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb net een Guinness in mijn glas gedaan. Proost!
Nein, plus foto's zat vanmezelf en de 2 dames gepostquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nahhiedereen is toch slapen..............
Oké, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nein, plus foto's zat vanmezelf en de 2 dames gepost
jeugd foto's toen ik nog een fucking hippie was komen hier echt niet online!
Neequote:
Ik heb Essent als leverancier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Duur grapje dat ziek zijn . Maar fijn dat je weer beter bent
Ik zei nergens dat het mijn tetten waren!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed zei je
[..]
Proost!
hahaha en jij gelooft die onzin..quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het mijn tetten waren!
Nouja, hippie enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha en jij gelooft die onzin..
ff kijken hoor heb tijdje geleden oud foto album opgehaald .. dus ff mooi kiekje maken
sorry duurde ff! en wou niet scherper, met flits kreeg ik reflectie!quote:
quote:
SPOILER: boobiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walkman aan en boekje erbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry duurde ff! en wou niet scherper, met flits kreeg ik reflectie!
[ afbeelding ]
1988![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1988
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]HnngSPOILER: boobiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Walkman aan en boekje erbij?oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILER: boobiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Walkman aan en boekje erbij?jups toen had je nog geen fatsoenlijk internet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee op de foto zie je niet zo goed maar het is een tijdschriften reeks gearchiveerd in een map
[ afbeelding ]
Bericht van de tweede wereld oorlog heet de reeks!
normaal heb je wat info over onderwerp in 1 boekje deze bestond uit 6 delen en 150 losse delen ..
Natuurlijk, heb ongeveer 120 verschillende boeken over ww2 !quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ga maar eens tandenpoetsen en ook slapen.
Ik?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:07 schreef Fogel het volgende:
Iets zegt me dat je een vaste bezoeker bent van Liberty Park in Overloon
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.![]()
![]()
![]()
Opgeslagen
Ich hock in meinem Bonker
leuke foto's hoor, niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
nee mijn wachtwoord was kwijtquote:
het was niet meer ikhouvaninsomnia ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee mijn wachtwoord was kwijt
en ze deden nog al moeilijk bij fok
against modern fok
Zat je daar met je first tablet ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1988
heb het drie keer geprobeerdquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was niet meer ikhouvaninsomnia ?
mokum410amsterdammertjeCBSquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef Tjacka het volgende:
toen
ikhouvanscrummie410
die deed het ook niet
toen had ik de hoop opgegeven
hahaha Tablet? de eerste kwam in 2000 op de markt, dit waren boeken, zie iets verder terug in topic.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat je daar met je first tablet ?
Hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef Tjacka het volgende:
toen
ikhouvanscrummie410
die deed het ook niet
toen had ik de hoop opgegeven
Ajax heeft het tegen iedereen moeilijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt er geen vertrouwen in?
Ik ook niet. Ik zie ons niet winnen in Amsterdam, helaas
Ja, maar jullie pieken *altijd* weer tegen ons. 10 jaar geleden ofzo dat we bij jullie wonnen, zou me er niet te druk om maken als ik jou wasquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax heeft het tegen iedereen moeilijk.
Een gelijkspel is al een verloren partij natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar jullie pieken *altijd* weer tegen ons. 10 jaar geleden ofzo dat we bij jullie wonnen, zou me er niet te druk om maken als ik jou was
Hahaha, beste remedie inderdaad. Als je nou niet gaat wil ik je kaart welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een gelijkspel is al een verloren partij natuurlijk.
Ach ik ga gewoon zo dronken dat ik de halve wedstrijd niet mee krijg. Dat beviel mij vrijdag ook heel goed.
Oké doen we.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, beste remedie inderdaad. Als je nou niet gaat wil ik je kaart wel
Nee, dat doen Oma's die lelijke truien breienquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het leed is al geschiedt.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Vond hem best mooi.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dat doen Oma's die lelijke truien breien
Behalve die griesmeel pudding die ze altijd voor ons maakte.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso alles wat oma's maken voor hun kleinkinderen.
Oh was die vies?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Behalve die griesmeel pudding die ze altijd voor ons maakte.
maar hij is we heel mooi gebreid dat kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dat doen Oma's die lelijke truien breien
Ja maar...quote:
Dat sowieso. Oma'squote:Op woensdag 21 januari 2015 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso alles wat oma's maken voor hun kleinkinderen.
Zal niet ontkennen dat ik dat ook wel knap vindt van haarquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar hij is we heel mooi gebreid dat kun je niet ontkennen
oh bedankt meneertje guyverrrquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke foto's hoor, niks mis mee.
maare hoe zit het met je date met Divmeister?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar...Jij wel ja
[..]
Dat sowieso. Oma's
[..]
Zal niet ontkennen dat ik dat ook wel knap vindt van haar
Wat een gelul.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh bedankt meneertje guyverrr
Ik denk dat ajax-feyenoord trots te groot is. Komt niet meer goed.
watquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er is hier maar een lul en dat ben ik
Huh?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan niet, dat ben ik. Altijd. Overal. De grootste. En tegelijk de kleinste. Jaja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cock fight? wat wat watquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan niet, dat ben ik. Altijd. Overal. De grootste. En tegelijk de kleinste. Jaja.
Vandaar dat 'kleinste' ahaaquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Goeienavond lievelijkheden. Net gerend. Man man. Wat koud. Alles was al bevroren.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tok tok.
Jehrooo jehroooo is een domme lul.
woensdag gehaktdagggquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Dolle Woensdag. Dol dol. Prik prik.
Wooooooooohooooo *glijbaan*
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, was het maar zon feest. Wel zin in.
Was het maar zo'n feest. Dan zit ik nog in de treinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
No you don'tquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, was het maar zon feest. Wel zin in.
Ga ook heen dan, samen loempia vreten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh laat me weten hoe de markthal was! Staat ook nog op mijn lijstje.
Ik wil je onderdonsje met degene met wie je heengaat niet verstoren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga ook heen dan, samen loempia vreten.
Jaloezieeee!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je onderdonsje met degene met wie je heengaat niet verstoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |