Hehe, staat iets van Happy Days op geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een hip t-shirt ScrumKon wel van nu zijn.
Happy Days met The Fonzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, staat iets van Happy Days op geloof ik.
Ik moet altijd aan deze gast denken, van jawel, de serie Happy Days, als ik mijn foto zie:
[ afbeelding ]
YES! Een "blast from the past" BNW kiddie style.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk idee scrummy. Laat die foto's maar komen mensen.
Hoi Typischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
http://electronicintifada(...)ople-ironic-comments
hoi ik kom dit hier even droppen, gr
franse overheid doet eventjes wat de terroristjes met geweren probeerde
Hoe gaat het met je zusje Inso?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel maar geen fotos in bezit
Het wordt snel zo kliekerig als het een OP met UI's is. Dat zou ik niet fijn vinden aangezien SC's toch al snel de naam hebben van een incrowd-gebeuren. Vind het juist zo leuk dat iedereen hier aan komt waaien en een poosje meepost.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
Misschien wel leuk om die foto's in de OP te verwerken als het er wat meer zijn. Wat kleiner en alleen voor degene die het geen probleem vinden.
Beetje tegenhanger van de op met ui's waarvan ik weet dat L het niks vind.
alleen hier een foto plaatsen? Wil niet per se in de OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Doe je mee?
Goedenavond iedereen trouwens
Gewoon hier in topic, niet in OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen hier een foto plaatsen? Wil niet per se in de OP
Ja valt erg tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dan is het lastig he dat je zo ver weg zit
Nee niks. Je kan moeilijk elke week naar Nederland vliegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja valt erg tegen.
Heb het er wel beetje moeite mee.
Maar wat doe je eraan.
Wel een leuk ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd gewoon hier. In de op was zomaar ideeetje
Hartstikke leuk idee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd gewoon hier. In de op was zomaar ideeetje
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie het VI nieuws al meegekregen
het heet nu weer voetbal insite omdat voetbal international blad ermee stopt met de samenwerkingquote:
Ah, en heeft dat gevolgen voor het programma?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heet nu weer voetbal insite omdat voetbal international blad ermee stopt met de samenwerking
Schattig!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Kleine zusje rechts en ik links.
Awwwwwwwww!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Awwwwwwwww!
Cuteness all over.
Je zusje ook trouwens
Hahaha, ben je nu zo nep dan? Geloof er niets vanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja vroeger was ik cuuuuuute. Kijk hoe ik lach, wat hoe. Toen al zo nep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Lavenderr op 20-01-2015 22:56:57 ]
Nee oke das waar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ben je nu zo nep dan? Geloof er niets van
Awww. Droppie.quote:
Een bolletje was ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cuuuuutenesss!
Ik herken je er wel in
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er wel eens een BNW meet gehouden eigenlijk?
Ja, ik dacht het wel. Oh wacht nee, dat was TRU.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er wel eens een BNW meet gehouden eigenlijk?
Ahh wat leuk en je lacht zo liefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Is er nooit behoefte geweest hier om elkaar te meeten dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het wel. Oh wacht nee, dat was TRU.
quote:
Het blad schijnt het contract met het TV programma (RTL dus) opgezegd, zeggen ze. Johan zegt dat RTL dat vorige week al zelf gedaan heeft omdat het blad wat idiote eisen had (o.a. dat 1 tafelgast altijd een VI redacteur zou moeten zijn). Conclusie; Voetbal International als blad is niet meer verbonden aan het TV programma per nu. Programma gaat nu Voetbal Insite heten (zoals het vroeger ook heette) en er veranderd niets, behalve dat die Thijs Slegers en Martijn Krabbedam lekker thuis kunnen blijvenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
Scrum, wat gaat er nou allemaal gebeuren bij VI?
Ik zit bij te lezen daar maar begrijp niet helemaal wat het probleem is. Ja Johan heeft ruzie met het blad VI, maar wat heeft dat voor gevolgen voor het televisieprogramma?
Ik ben niet zo van de meetsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, wordt het niet eens tijd om er een te organiseren dan?
Ah. Nou, liever Thijs weg dan Johan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het blad schijnt het contract met het TV programma (RTL dus) opgezegd, zeggen ze. Johan zegt dat RTL dat vorige week al zelf gedaan heeft omdat het blad wat idiote eisen had (o.a. dat 1 tafelgast altijd een VI redacteur zou moeten zijn). Conclusie; Voetbal International als blad is niet meer verbonden aan het TV programma per nu. Programma gaat nu Voetbal Insite heten (zoals het vroeger ook heette) en er veranderd niets, behalve dat die Thijs Slegers en Martijn Krabbedam lekker thuis kunnen blijven.
Het blad was er niet van gediend ook dat Johan ze totaal afbrandde de laatste tijd. Johan vind dat het blad compleet afzakt onder de nieuwe leiding en vind het helemaal niet tof dat waar hij zo lang aan heeft gewerkt, in zo'n korte tijd afzakt tot pulpblaadje.
Ik denk dat Johan dan ook ver gaat, en dat nieuwe platform van RTL gaat leiden, komt een website bij enzo. Ik gok zelfs dat het een concurrent, zonder blad dan, van VI gaat worden. Maar, dat is wat ik denk natuurlijk
Dat magquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh okok, vroeg het me gewoon af hoor.
Dat is zeker waar. Meets zijn leuk, beetje kijken hoe mensen nou echt zijn enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag. En wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Geen dankquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah. Nou, liever Thijs weg dan Johan.
Bedankt Scrum . Nu snap ik het
Ik vond johan toen ook veel te ver gaan. Lees geen VI dus weet niet of het klopt wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het blad schijnt het contract met het TV programma (RTL dus) opgezegd, zeggen ze. Johan zegt dat RTL dat vorige week al zelf gedaan heeft omdat het blad wat idiote eisen had (o.a. dat 1 tafelgast altijd een VI redacteur zou moeten zijn). Conclusie; Voetbal International als blad is niet meer verbonden aan het TV programma per nu. Programma gaat nu Voetbal Insite heten (zoals het vroeger ook heette) en er veranderd niets, behalve dat die Thijs Slegers en Martijn Krabbedam lekker thuis kunnen blijven.
Het blad was er niet van gediend ook dat Johan ze totaal afbrandde de laatste tijd. Johan vind dat het blad compleet afzakt onder de nieuwe leiding en vind het helemaal niet tof dat waar hij zo lang aan heeft gewerkt, in zo'n korte tijd afzakt tot pulpblaadje.
Ik denk dat Johan dan ook ver gaat, en dat nieuwe platform van RTL gaat leiden, komt een website bij enzo. Ik gok zelfs dat het een concurrent, zonder blad dan, van VI gaat worden. Maar, dat is wat ik denk natuurlijk
Mja. Is ook wel. Ik heb er wat moeite mee. Ik ben niet zo spontaan als ik in een nieuwe groep kom die ik eigenlijk niet ken. Vervolgens trek ik me terug, krijgen mensen een beeld van me dat niet klopt, en wat mij maanden of soms jaren kost om dat beeld weer bij te laten draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Meets zijn leuk, beetje kijken hoe mensen nou echt zijn enzo.
Mwah. Ik snap het wel hoor, hij heeft zo'n beetje z'n hele leven voor dat blad gewerkt en gebracht waar het stond, en ziet dan dat zijn 'opvolgers' die hij zelf heeft uitgekozen allerlei beslissingen nemen die het blad een totaal andere richting opduwen dan waar hij al die jaren voor heeft gewerkt. Misschien niet netjes om dat op TV te doen, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik vond johan toen ook veel te ver gaan. Lees geen VI dus weet niet of het klopt wat hij zegt.
Maar ze zo aanvallen zonder dat ze zich kunnen verweren is wel erg zwak.
Zeker omdat hij daarmee ook een hoop (potentiële) klanten zou kunnen beïnvloeden wat helemaal niet helpt voor dat blad.
Is ook hartstikke begrijpelijk toch!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Is ook wel. Ik heb er wat moeite mee. Ik ben niet zo spontaan als ik in een nieuwe groep kom die ik eigenlijk niet ken. Vervolgens trek ik me terug, krijgen mensen een beeld van me dat niet klopt, en wat mij maanden of soms jaren kost om dat beeld weer bij te laten draaien.
Da's kortweg mijn reden dat ik niet zo van de meets ben.
We voeren je gelijk wat bier kom je lekker los.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Is ook wel. Ik heb er wat moeite mee. Ik ben niet zo spontaan als ik in een nieuwe groep kom die ik eigenlijk niet ken. Vervolgens trek ik me terug, krijgen mensen een beeld van me dat niet klopt, en wat mij maanden of soms jaren kost om dat beeld weer bij te laten draaien.
Da's kortweg mijn reden dat ik niet zo van de meets ben.
Emotie. Het is voor hem puur emotie. Al die jaren bij de blad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Ik snap het wel hoor, hij heeft zo'n beetje z'n hele leven voor dat blad gewerkt en gebracht waar het stond, en ziet dan dat zijn 'opvolgers' die hij zelf heeft uitgekozen allerlei beslissingen nemen die het blad een totaal andere richting opduwen dan waar hij al die jaren voor heeft gewerkt. Misschien niet netjes om dat op TV te doen, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Denk ik dan.
Bij de mudmastersquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Blaadjes het volgende:
Of bij L als die mafkezen daar weer door het bos gaan rennen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stairway to heaven in Utrecht is dé FOK!meetplaats.
Daar ben ik nog nooit voor een FOK!meet geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stairway to heaven in Utrecht is dé FOK!meetplaats.
Hela, jij lurkte net ook al in mn fobo. Hoi.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit voor een FOK!meet geweest.
Is het ook, maar ik ben er dus nog nooit voor een meet geweest. Wel op andere plekken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela, jij lurkte net ook al in mn fobo. Hoi.
[..]
Oh.Dacht dat dat juist daarom zo bekend was.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik ben er dus nog nooit voor een meet geweest. Wel op andere plekken.
Ja, en jij in de mijne. Hoiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela, jij lurkte net ook al in mn fobo. Hoi.
Ik drink nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We voeren je gelijk wat bier kom je lekker los.
Jawel, is ook wel. Maar tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is ook hartstikke begrijpelijk toch!In het begin ben ik ook best stilletjes maar zodra ik mij op mn gemak voel, word ik wat drukker en meer mezelf. In nieuwe groepen enzo op school ben ik ook vrij stil en op de achtergrond, maar op meets met kleinere groepjes ben ik wel sneller mezelf.
Heb je eerder dan een meet gehad waardoor je weet dat je je zo gedraagt? Een meet vind ik persoonlijk toch anders dan bij een nieuwe groep (ingedeeld) worden ofzo/
In augustus 2015 heb ik wel een gaatje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en jij in de mijne. Hoi![]()
BNW meet in de Stairway. Goed plan. Wanneer?
Ik gooi wel ghb in je cola.quote:
Ha, daar word je geil van. Moet je bij Div zijn dusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In augustus 2015 heb ik wel een gaatje.
[..]
Ik gooi wel ghb in je cola.
Ik doe niet aan geil.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, daar word je geil van. Moet je bij Div zijn dus
Oh jee, Scrum, daar gaat je eerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi wel ghb in je cola.
Div idd. Waar hangt die uit?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, daar word je geil van. Moet je bij Div zijn dus
Laat maar zitten dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha aw. Ik heb het best druk momenteel. Maar als er ooit een meet gepland wordt hier, kan ik best kijken of ik het kan maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Binnenkort alweer de vierde Panama-meeting
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Binnenkort alweer de vierde Panama-meeting
Mijn eerste grote meet was meteen tijdens de bokbierdag in Zuthpen. Daar kan je makkelijk FOK!ers afschudden als dat nodig blijkt te zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet.Hou niet van die grote meets. Liever besloten en klein groepje.
Als het meezit vertrekken wij nog eens naar Ibiza na een meetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!
Ja, dat wordt zeker spannend!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!
Feyenoord?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies.![]()
En jij drinkt niet scrummie? Vanwege je geloof?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als het meezit vertrekken wij nog eens naar Ibiza na een meet
Pfffquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Spacen bij de Space! In de kerk op de heuvel van de Oude Stad een kaarsje branden voor onze geliefden en de SC. Het natuurgebied in. Slenteren langs de enorme jachten in de haven . Luieren aan het strand. Lekker eten en drinken![]()
Ik wil nu!!!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |