Hehe, staat iets van Happy Days op geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een hip t-shirt ScrumKon wel van nu zijn.
Happy Days met The Fonzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, staat iets van Happy Days op geloof ik.
Ik moet altijd aan deze gast denken, van jawel, de serie Happy Days, als ik mijn foto zie:
[ afbeelding ]
YES! Een "blast from the past" BNW kiddie style.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk idee scrummy. Laat die foto's maar komen mensen.
Hoi Typischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:56 schreef Typisch het volgende:
http://electronicintifada(...)ople-ironic-comments
hoi ik kom dit hier even droppen, gr
franse overheid doet eventjes wat de terroristjes met geweren probeerde
Hoe gaat het met je zusje Inso?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel maar geen fotos in bezit
Het wordt snel zo kliekerig als het een OP met UI's is. Dat zou ik niet fijn vinden aangezien SC's toch al snel de naam hebben van een incrowd-gebeuren. Vind het juist zo leuk dat iedereen hier aan komt waaien en een poosje meepost.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
Misschien wel leuk om die foto's in de OP te verwerken als het er wat meer zijn. Wat kleiner en alleen voor degene die het geen probleem vinden.
Beetje tegenhanger van de op met ui's waarvan ik weet dat L het niks vind.
alleen hier een foto plaatsen? Wil niet per se in de OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Doe je mee?
Goedenavond iedereen trouwens
Gewoon hier in topic, niet in OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen hier een foto plaatsen? Wil niet per se in de OP
Ja valt erg tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dan is het lastig he dat je zo ver weg zit
Nee niks. Je kan moeilijk elke week naar Nederland vliegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja valt erg tegen.
Heb het er wel beetje moeite mee.
Maar wat doe je eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |