Als het meezit vertrekken wij nog eens naar Ibiza na een meetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!
Ja, dat wordt zeker spannend!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je gaat met Mata naar Panama he? Dat wordt spannend!
Feyenoord?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies.![]()
En jij drinkt niet scrummie? Vanwege je geloof?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als het meezit vertrekken wij nog eens naar Ibiza na een meet
Pfffquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Spacen bij de Space! In de kerk op de heuvel van de Oude Stad een kaarsje branden voor onze geliefden en de SC. Het natuurgebied in. Slenteren langs de enorme jachten in de haven . Luieren aan het strand. Lekker eten en drinken![]()
Ik wil nu!!!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is het met het stoppen met het blowtje 's avonds?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord?
Nee, ik drink niet omdat ik het niets aan vind. Ik heb/had andere middelen. Ik drink niet nooit overigens hoor, kan best eens een wijntje drinken, of een biertje als het warm is buiten. Maar de laatste druppel alcohol is al een poos terug.
He, het is een vraag he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het met het stoppen met het blowtje 's avonds?
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, het is een vraag he.![]()
Maar goed, geen sex voor het huwelijk dus
We gaan alle kanten op. En iedereen is interessant natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.
Je bent een kanjerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat prima. Nouja, eigenlijk wel hoor. Van 't weekend nog wel gesmokkeld...
. Maar vanaf zondag dus weer clean. Denk dat ik vrijdag/zaterdag weer doe, maar nog niet zeker.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.
Weet je welke vraag je op zo'n opmerking kan verwachten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn kapsel is interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik vind dat ook heel tof staan! Ben eigenlijk alleen krullen en golven gewend van mezelf, dus dat steilere was wel even wennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste vind ik het mooiste. Knappe meid ben je
niet zo doen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
KB, jouw manische blik geeft me vlinders.
Lav, ja het was kliklaminaat. Was er anders niet aan begonnen
En, mijn jeugdfoto die in mijn bezit is krijgen jullie niet te zien want dan wordt ik niet meer serieus genomen als Feyenoorder
Nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet zo doen hoor
en hoezo niet meer serieus nemen als feyenoorder? liep je in een ajaxshirt?
Ach toe. Ik heb mijn bolle jeugdfoto ook laten zien, kom op hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
KB, jouw manische blik geeft me vlinders.
Lav, ja het was kliklaminaat. Was er anders niet aan begonnen
En, mijn jeugdfoto die in mijn bezit is krijgen jullie niet te zien want dan wordt ik niet meer serieus genomen als Feyenoorder
Dus toch. DEEL!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
NietVind je wel echt een knappe meid
En.. Ik had een Oma die het begrip clubliefde nog niet helemaal begreep toen ik 5 was.
En een moeder die het volgens mij geen reet kon schelen wat haar kind droeg
Daar ga ik echt heel veel spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach toe. Ik heb mijn bolle jeugdfoto ook laten zien, kom op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |