Hoe is het met het stoppen met het blowtje 's avonds?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord?
Nee, ik drink niet omdat ik het niets aan vind. Ik heb/had andere middelen. Ik drink niet nooit overigens hoor, kan best eens een wijntje drinken, of een biertje als het warm is buiten. Maar de laatste druppel alcohol is al een poos terug.
He, het is een vraag he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij.
Gaat primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het met het stoppen met het blowtje 's avonds?
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, het is een vraag he.![]()
Maar goed, geen sex voor het huwelijk dus
We gaan alle kanten op. En iedereen is interessant natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.
Je bent een kanjerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat prima. Nouja, eigenlijk wel hoor. Van 't weekend nog wel gesmokkeld...
. Maar vanaf zondag dus weer clean. Denk dat ik vrijdag/zaterdag weer doe, maar nog niet zeker.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speculaties alom hier. Zo interessant ben ik niet hoor.
Weet je welke vraag je op zo'n opmerking kan verwachten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn kapsel is interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik vind dat ook heel tof staan! Ben eigenlijk alleen krullen en golven gewend van mezelf, dus dat steilere was wel even wennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste vind ik het mooiste. Knappe meid ben je
niet zo doen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
KB, jouw manische blik geeft me vlinders.
Lav, ja het was kliklaminaat. Was er anders niet aan begonnen
En, mijn jeugdfoto die in mijn bezit is krijgen jullie niet te zien want dan wordt ik niet meer serieus genomen als Feyenoorder
Nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet zo doen hoor
en hoezo niet meer serieus nemen als feyenoorder? liep je in een ajaxshirt?
Ach toe. Ik heb mijn bolle jeugdfoto ook laten zien, kom op hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Divje het volgende:
KB, jouw manische blik geeft me vlinders.
Lav, ja het was kliklaminaat. Was er anders niet aan begonnen
En, mijn jeugdfoto die in mijn bezit is krijgen jullie niet te zien want dan wordt ik niet meer serieus genomen als Feyenoorder
Dus toch. DEEL!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
NietVind je wel echt een knappe meid
En.. Ik had een Oma die het begrip clubliefde nog niet helemaal begreep toen ik 5 was.
En een moeder die het volgens mij geen reet kon schelen wat haar kind droeg
Daar ga ik echt heel veel spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach toe. Ik heb mijn bolle jeugdfoto ook laten zien, kom op hoor.
Vind ik toch wel. Lekker ding.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus toch. DEEL!Anders mag je me geen knappe meid vinden hoor.
VIETVIEW! Schit-ter-rende ogen. Echt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik wil pics delen!!!!!!!!!!!!! Kijk!!!!!!
Let niet op mijn manische blik.
[..]
haha, hoezo? iedereen uit het Midden-Oosten heeft zulke ogen joh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VIETVIEW! Schit-ter-rende ogen. Echt!
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik wil pics delen!!!!!!!!!!!!! Kijk!!!!!!
Let niet op mijn manische blik.
[..]
gwn inloggen met je google+ dan zonder wachtwoord, tenminste ik hoefde geen wachtwoord in te voerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Divje het volgende:
Weet godnondeju m'n ww niet meer van imgur
Jij ook bedankt. Haha, ik krijg het niet meer zo in model, geen idee wat ik toen gedaan had. Kapsel op de foto daarna krijg ik ook niet meer zo in model.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof!
For what it's worth... ik vind foto 2 het tofste.
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn inloggen met je google+ dan zonder wachtwoord, tenminste ik hoefde geen wachtwoord in te voerenwist niet eens dat google+ iets was ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAA! Gluipert. Dit ga ik je nooit vergeven. En ik vergeet dit nooit. Nooit nooit nooit nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdhahahaha, zie je wellllllllllll ik wist het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.
maar je kijkt wel een beetje cynisch en die pose... alsof je wil zeggen van: ha je ziet mij wel in deze trui maar het betekent nikss
FUquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAA! Gluipert. Dit ga ik je nooit vergeven. En ik vergeet dit nooit. Nooit nooit nooit nooit.
Jij voelt me aan ofzoietsdergelijks. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha, zie je wellllllllllll ik wist het gewoon
maar je kijkt wel een beetje cynisch en die pose... alsof je wil zeggen van: ha je ziet mij wel in deze trui maar het betekent nikss
Dat zou kunnen, maar ik ken niet zoveel Midden-Oosten damesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, hoezo? iedereen uit het Midden-Oosten heeft zulke ogen joh.Niks speciaals aan.. Valt het je ook op dat de na-foto's allemaal zonder bril zijn?
Onderweg. Lav zal van onze kindjes houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Div kom kindjes maken en ook die trui aan laten doen en ze dan hersenspoelen en ze fan laten worden van AZ.
Het is dat ik je mag, maar godverdorie Divquote:
fixedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Div kom kindjes maken en ook die trui aan laten doen en ze dan hersenspoelen en ze fan laten worden van AZ Feyenoord.
Ah ja dan is het wel heel wat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik ken niet zoveel Midden-Oosten dames. Ben niet verder gekomen dan vroeger een kameraad te hebben gehad die uit Irak kwam. Dorpjes he.
En nee, dat viel me niet specifiek op, maar lenzen dus?? Vind je die bril ook tof staan eigenlijk. Hou ik wel van.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Onderweg. Lav zal van onze kindjes houden
Nee nee AZ, omdat lekker anders.quote:
Ik zei het toch! En dit is godver ook de enige jeugdfoto die ik op m'n pc heb omdat m'n ma de rest niet wil sturen. De etterbakquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is dat ik je mag, maar godverdorie Div. Jeugdzondes.. ik heb ze ook, maar niet van deze orde
Mooie ogen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel heel wat inderdaad.Maar je moet er net van houden.
Ik ben opgegroeid in een vissersdorpje en werd nooit geadoreerd om mijn ogen. In ieder geval werd het nooit tegen me gezegd door jong0ns.
Ego-deuk.
Ja wissel lenzen af met bril.
Jouw mamsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zei het toch! En dit is godver ook de enige jeugdfoto die ik op m'n pc heb omdat m'n ma de rest niet wil sturen. De etterbak
Bedanktquote:[..]
Mooie ogen hoorecht.
tinypicquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Divje het volgende:
Weet godnondeju m'n ww niet meer van imgur
Ja pff, wat weten die vissersgastjes er nou van.. die houden alleen van haring.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel heel wat inderdaad.Maar je moet er net van houden.
Ik ben opgegroeid in een vissersdorpje en werd nooit geadoreerd om mijn ogen. In ieder geval werd het nooit tegen me gezegd door jong0ns.
Ego-deuk.
[..]
Heb m al, m'n gebruikersnaam was verkeerdOh wat een schattebol. Wil je knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik zachtjes sterven in een hoekje.Je kijkt wel semi-verveeld
![]()
Hahaha.. arme jij. Dit gaat je nog lang achtervolgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zei het toch! En dit is godver ook de enige jeugdfoto die ik op m'n pc heb omdat m'n ma de rest niet wil sturen. De etterbak
Ik pas wel op ze als jullie een keer willen stappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Onderweg. Lav zal van onze kindjes houden
Jaaaa knuffelenenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een schattebol. Wil je knuffelenJe kijkt wel semi-verveeld
Dealquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik pas wel op ze als jullie een keer willen stappen.
Dat weet je bestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.. arme jij. Dit gaat je nog lang achtervolgen.
Voor wie ben je eigenlijk zondag?
Ja, maar haring is ook lekkkerrrrrr.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja pff, wat weten die vissersgastjes er nou van.. die houden alleen van haring.
Ik vind het schitterend. Maar goed, ik had ooit een crush op een Turks meisje, die had net zulke mooie ogen. Ook een bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |