nee mijn wachtwoord was kwijtquote:
het was niet meer ikhouvaninsomnia ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee mijn wachtwoord was kwijt
en ze deden nog al moeilijk bij fok
against modern fok
Zat je daar met je first tablet ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry duurde ff! en wou niet scherper, met flits kreeg ik reflectie!
[ afbeelding ]
1988
heb het drie keer geprobeerdquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was niet meer ikhouvaninsomnia ?
mokum410amsterdammertjeCBSquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef Tjacka het volgende:
toen
ikhouvanscrummie410
die deed het ook niet
toen had ik de hoop opgegeven
hahaha Tablet? de eerste kwam in 2000 op de markt, dit waren boeken, zie iets verder terug in topic.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat je daar met je first tablet ?
Hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef Tjacka het volgende:
toen
ikhouvanscrummie410
die deed het ook niet
toen had ik de hoop opgegeven
Ajax heeft het tegen iedereen moeilijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt er geen vertrouwen in?
Ik ook niet. Ik zie ons niet winnen in Amsterdam, helaas
Ja, maar jullie pieken *altijd* weer tegen ons. 10 jaar geleden ofzo dat we bij jullie wonnen, zou me er niet te druk om maken als ik jou wasquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax heeft het tegen iedereen moeilijk.
Een gelijkspel is al een verloren partij natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar jullie pieken *altijd* weer tegen ons. 10 jaar geleden ofzo dat we bij jullie wonnen, zou me er niet te druk om maken als ik jou was
Hahaha, beste remedie inderdaad. Als je nou niet gaat wil ik je kaart welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een gelijkspel is al een verloren partij natuurlijk.
Ach ik ga gewoon zo dronken dat ik de halve wedstrijd niet mee krijg. Dat beviel mij vrijdag ook heel goed.
Oké doen we.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, beste remedie inderdaad. Als je nou niet gaat wil ik je kaart wel
Nee, dat doen Oma's die lelijke truien breienquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het leed is al geschiedt.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Vond hem best mooi.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dat doen Oma's die lelijke truien breien
Behalve die griesmeel pudding die ze altijd voor ons maakte.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso alles wat oma's maken voor hun kleinkinderen.
Oh was die vies?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Behalve die griesmeel pudding die ze altijd voor ons maakte.
maar hij is we heel mooi gebreid dat kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dat doen Oma's die lelijke truien breien
Ja maar...quote:
Dat sowieso. Oma'squote:Op woensdag 21 januari 2015 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso alles wat oma's maken voor hun kleinkinderen.
Zal niet ontkennen dat ik dat ook wel knap vindt van haarquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar hij is we heel mooi gebreid dat kun je niet ontkennen
oh bedankt meneertje guyverrrquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke foto's hoor, niks mis mee.
maare hoe zit het met je date met Divmeister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |