Komt allemaal wel goed, Feyenoordquote:Op maandag 19 januari 2015 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ooit neem ik ook weer een kaart. Ik hoop niet aankomend seizoen maar het erop. En nu ga ik leren, en dan VI kijken, en dan slapen!
Trusten allen!
Scrum! Had jij ook dat halverwege de MP4 het geluid niet meer synchroon liep?quote:
Nee! Want ik heb alsnog via RTL XL gekeken, was nog gratisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrum! Had jij ook dat halverwege de MP4 het geluid niet meer synchroon liep?
Ahh oke. Nouja Wilfred is sowieso een twofaced mofo dus echt storend zal het niet zijn geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee! Want ik heb alsnog via RTL XL gekeken, was nog gratis. Had wel dat heel soms het beeld door de midden gehakt werd, en tussen de verschillende beelden een halve seconde vertraging zat. Alsof Wilfredje dus twoface werd.
Succes gozer!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh oke. Nouja Wilfred is sowieso een twofaced mofo dus echt storend zal het niet zijn geweest
Ik ben weg, laminaatje leggen
Toch wel kliklaminaat he Div? Succes!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh oke. Nouja Wilfred is sowieso een twofaced mofo dus echt storend zal het niet zijn geweest
Ik ben weg, laminaatje leggen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Blauwe Panter, ben je weer helemaal beter?
heb je de film gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Propaganda is wel grotendeels gelukt.![]()
[..]
Morguh
Duur grapje dat ziek zijn . Maar fijn dat je weer beter bentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tuurlijk
Bijna 5 dagen ziek en ook nog eens 12 m3 gas verbruiken.![]()
Zien!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:21 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh
Wie wil er een foto zien van toen ik een jaar of 1 was?
Ik had hele hippe kleren en was echt ehhh slank.
Nah tis iets minder geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wangetjes om in te bijten![]()
Heb je die nog?
je was wel een schattig kereltje hoor.quote:
ja leuk is dat he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
je was wel een schattig kereltje hoor.
Ik heb ook zo'n foto met bolle wangetjes en ik was aan mijn slaapje toe want ze zijn knalrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |