Zit je nog langer in spanning. Nou, leuk eerste stukje hoor. En die man is echt een geluksvogel. Allemachtigquote:Op maandag 19 januari 2015 18:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt gaat allemaal via Timmmmm de eerste 2 weken.
Als het allemaal prima is dan hoor ik of ik onder mijn eigen naam nieuws mag uploaden
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt gaat allemaal via Timmmmm de eerste 2 weken.
Als het allemaal prima is dan hoor ik of ik onder mijn eigen naam nieuws mag uploaden
Net als hier dus. Nee, niet echt aanlokkelijk om naar buiten te gaan danquote:Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriespunt, regen en mist.
Wordt huilen
Volgens mij had ik het verkeerde gequote.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef Blaadjes het volgende:
MED / Nieuwe aanwinsten voor de FP-crew
[..]
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Binnenkort moet je betalen Scrum als je VI terug wilt kijken, wist je dat?
Hoe het precies zit moet je even kijken op het VI-topic. Ik geloof dat iemand er iets op gevonden heeft zodat je het toch terug kunt kijken gratis.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Wat een onzin is dat! Maar goed, meerdere wegen die naar Rome enzo.
En ik hoop vanaf April ergens anders te wonen. Hoop. Maar dan heb ik normale TV weer.
In de volgende MED staat guyvie. We duimenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het verkeerde gequote.
Zekerquote:Op maandag 19 januari 2015 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de volgende MED staat guyvie. We duimen
Ik las de post van Oliver jaquote:Op maandag 19 januari 2015 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe het precies zit moet je even kijken op het VI-topic. Ik geloof dat iemand er iets op gevonden heeft zodat je het toch terug kunt kijken gratis.
Een weg naar Rome dus![]()
Het is wel weer genieten hoor Scrum. Topshowquote:Op maandag 19 januari 2015 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las de post van Oliver ja. MP4 blijft dus. Bleh, normaal kijk ik via RTLXL maar daar beginnen we dus niet aan meer. Die was altijd wat sneller beschikbaar
.
Ach ja, straks in mijn villa gewoon weer normale TV.
Altijd MP4 hieroquote:Op maandag 19 januari 2015 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las de post van Oliver ja. MP4 blijft dus. Bleh, normaal kijk ik via RTLXL maar daar beginnen we dus niet aan. Die was wel altijd wat sneller beschikbaar
.
Ach ja, straks in mijn villa gewoon weer normale TV.
Hehe, enjoyquote:Op maandag 19 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel weer genieten hoor Scrum. Topshow
Divgodquote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijd MP4 hierotegen 22.30 VI kijken, heerlijk
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DivgodIk ga jouw maniertje nu dus ook doen
Yeah, dat word mijn plan van aanpak ookquote:Op maandag 19 januari 2015 21:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Was een tijd dat ze nog gewoon een slechte kwaliteit hadden, tegenwoordig allemaal 720pduurt even om die 2,5GB binnen te hengelen maar wat een genot daarna
Gewoon even wachten tot ie op sigaarsnor verschijnt.![]()
Zag tijdens de wedstrijd wel wat gebeuren in die hoek ja, maar heb wat je beschrijft niet mee gekregenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, dat word mijn plan van aanpak ook.
Maareh, heb je gezien hoe die PSV supporters geknuppeld zijn bij Vitesse uit? Werkelijk schandalig. Nou heb ik het niet zo op PSV'ers, maar dit ging echt nergens over. Vuistslagen als een gek door die stewards daar, en dan komt er nog zo'n ME knuppel langs die ook nog wat tikken uitdeelt. En waarom? Omdat ze op 'het thuisvak' zitten. Echt schandalig, kan me er echt pissig om maken. En dat moeten we niet willen natuurlijk.
Ja weet je, die FLKG.. die waren tijdje terug ook in Almelo, ik ook. 1 van die gasten kreeg mot met een Heracles gast, werd die Feyenoorder tot rust gemaand door de rest. Zo van, geen trammelant van onze kant. Heel tof was dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Zag tijdens de wedstrijd wel wat gebeuren in die hoek ja, maar heb wat je beschrijft niet mee gekregen
Dit klinkt wel schandalig idd. Moeten ze bij de FLKG proberen
En zo hoort het ook als je in een thuisvak zitquote:Op maandag 19 januari 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja weet je, die FLKG.. die waren tijdje terug ook in Almelo, ik ook. 1 van die gasten kreeg mot met een Heracles gast, werd die Feyenoorder tot rust gemaand door de rest. Zo van, geen trammelant van onze kant. Heel tof was dat.
Ja dat was met kinderen idd. Dan zou ik ook gaan lopen zwaaien. Over het algemeen gaat het altijd vrij prima. Vergeet nooit mijn eerste keer 'los' meer, was Vitesse uit, maar dacht dat wij (ik en zus) de enige waren op die hele tribune. Komen de spelers het veld op, ga je klappen, kijk je om je heen, staat iedereen op en begint het hand in hand te bleren.. magischquote:Op maandag 19 januari 2015 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
En zo hoort het ook als je in een thuisvak zit
Was vorig seizoen wel anders tegen Utrecht volgens mij. Vergeet dat beeld nooit meer van die lonely riem-zwaaiende FeyenoorderWel om z'n kids te beschermen volgens mij, weet het niet meer precies.
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat was met kinderen idd. Dan zou ik ook gaan lopen zwaaien. Over het algemeen gaat het altijd vrij prima. Vergeet nooit mijn eerste keer 'los' meer, was Vitesse uit, maar dacht dat wij (ik en zus) de enige waren op die hele tribune. Komen de spelers het veld op, ga je klappen, kijk je om je heen, staat iedereen op en begint het hand in hand te bleren.. magisch
Ik ook.. maar komt wel weer, voor jou ookquote:Op maandag 19 januari 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Prachtig zulke momenten
Boeee, nu wil ik ook weer een wedstrijd bezoeken
Dat leek me ook wel wat ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook.. maar komt wel weer, voor jou ook. Had graag naar Roma gewild, maar pfff, te duur.
Klinkt goedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat leek me ook wel wat ja.
Ach, sowieso dit seizoen nog een wedstrijdje mee pakken. En dan kijken naar een siezoenskaart icm. een trein-abonnement.
Komt allemaal wel goed, Feyenoordquote:Op maandag 19 januari 2015 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ooit neem ik ook weer een kaart. Ik hoop niet aankomend seizoen maar het erop. En nu ga ik leren, en dan VI kijken, en dan slapen!
Trusten allen!
Scrum! Had jij ook dat halverwege de MP4 het geluid niet meer synchroon liep?quote:
Nee! Want ik heb alsnog via RTL XL gekeken, was nog gratisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrum! Had jij ook dat halverwege de MP4 het geluid niet meer synchroon liep?
Ahh oke. Nouja Wilfred is sowieso een twofaced mofo dus echt storend zal het niet zijn geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee! Want ik heb alsnog via RTL XL gekeken, was nog gratis. Had wel dat heel soms het beeld door de midden gehakt werd, en tussen de verschillende beelden een halve seconde vertraging zat. Alsof Wilfredje dus twoface werd.
Succes gozer!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh oke. Nouja Wilfred is sowieso een twofaced mofo dus echt storend zal het niet zijn geweest
Ik ben weg, laminaatje leggen
Toch wel kliklaminaat he Div? Succes!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh oke. Nouja Wilfred is sowieso een twofaced mofo dus echt storend zal het niet zijn geweest
Ik ben weg, laminaatje leggen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Blauwe Panter, ben je weer helemaal beter?
heb je de film gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Propaganda is wel grotendeels gelukt.![]()
[..]
Morguh
Duur grapje dat ziek zijn . Maar fijn dat je weer beter bentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tuurlijk
Bijna 5 dagen ziek en ook nog eens 12 m3 gas verbruiken.![]()
Zien!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:21 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh
Wie wil er een foto zien van toen ik een jaar of 1 was?
Ik had hele hippe kleren en was echt ehhh slank.
Nah tis iets minder geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wangetjes om in te bijten![]()
Heb je die nog?
je was wel een schattig kereltje hoor.quote:
ja leuk is dat he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
je was wel een schattig kereltje hoor.
Ik heb ook zo'n foto met bolle wangetjes en ik was aan mijn slaapje toe want ze zijn knalrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |