Ahh, dus je kan je kapsel nu laten matchen met de bui waarin je je begeeft?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben niet boos, voel me verontwaardigd.
[..]
Ja, heb het heel veel korter dan het was. Komt nu net tot over mn schouders, soms is het erg gekruld soms is het steil. Kan er echt alle kanten mee op, wat een genot
picsquote:Op zondag 18 januari 2015 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben niet boos, voel me verontwaardigd.
[..]
Ja, heb het heel veel korter dan het was. Komt nu net tot over mn schouders, soms is het erg gekruld soms is het steil. Kan er echt alle kanten mee op, wat een genot
Ja!quote:Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, dus je kan je kapsel nu laten matchen met de bui waarin je je begeeft?
Hahaquote:Op zondag 18 januari 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Zó'n zin in! Verheug me echt![]()
Daarom ook blij dat jij je ingehouden hebt Scrum
Hahaquote:Op zondag 18 januari 2015 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja!Zo had ik er niet eens over nagedacht. Nice nice.
Haha, nee nee dat is teveel werk. Door de weeks doe ik gewoon lekker krullen (geeen werk) en als ik het steiler wil, doe ik dat een avond van te voren ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha![]()
Duurt wel wat langer dan 's ochtends als je ook nog moet vaststellen hoe je je voelt, en hoe je dat gaat laten zien met je kapsel
Ahjaaa oké.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nee nee dat is teveel werk. Door de weeks doe ik gewoon lekker krullen (geeen werk) en als ik het steiler wil, doe ik dat een avond van te voren ofzo.
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahjaaa oké.
Ik ga even naar de snackbarmoet iets pittigs hebben. Móet!
Veel plezier met je studie
Jij ook bedanktquote:Op zondag 18 januari 2015 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Eet smakelijk en bedankt haha.
Thanks!quote:Op zondag 18 januari 2015 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij ook bedanktEn Scrummie ook smakelijk eten
Vrienden van Jessica Alba beschouw ik als vrienden van mezelfquote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt![]()
Misschien is het nu anders met johannes aan het roer?En Lav idd
[..]
Awwda wist ik toch heul nie laiverd! Gefeliciteerd!
Ik zal Jessica zo even doen, vriend.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrienden van Jessica Alba beschouw ik als vrienden van mezelf
Ze is al bezet.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal Jessica zo even doen, vriend.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal Jessica zo even doen, vriend.
Knokken!quote:
Jess speelt op zich best hard to get, ben al een keer afgewezenquote:
Geen reactie gekregen.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Gewoon blijven proberen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jess speelt op zich best hard to get, ben al een keer afgewezenGeen reactie gekregen.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Als ik verdrietig ben kan ik altijd nog kijken naar het volgende filmpje wat gemaakt is door een voormalig BNW collega van jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen.
Try try try Johannes
a4lfquote:Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik verdrietig ben kan ik altijd nog kijken naar het volgende filmpje wat gemaakt is door een voormalig BNW collega van jou.
Ja, puike gastquote:Op zondag 18 januari 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen he
[..]
Veel succes dan!
Misschien komt hij ooit wel weer terug? Op VBL?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem niet mijn collega kan noemen maar je kan niet alles hebben
Ik geloof dat hij nu erg druk was, maar wie weet ooit.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien komt hij ooit wel weer terug? Op VBL?
Ja hij is aan het afstuderen dus ja, drukke tijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nu erg druk was, maar wie weet ooit.
Albaquote:Op zondag 18 januari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrienden van Jessica Alba beschouw ik als vrienden van mezelf
Eigenlijk is het ook een beetje oneerlijk om met Alba te vergelijken, want zij is perfect.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Albazóveel beter dan de vrouwtjes in Nieuwstad.
Ja i know, dat is geen vergelijk. Maar weet even niets anders op dit moment![]()
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook een beetje oneerlijk om met Alba te vergelijken, want zij is perfect.
Deze hoort ook bij de dag van vandaag:quote:
Die laatste vind ik zo leukquote:Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deze hoort ook bij de dag van vandaag:
Of deze:
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan je weer op je laptop inloggen?
Uberdeliciousquote:Op maandag 19 januari 2015 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En hoe beviel de pizza en de raspatat piri piri?
Leuk!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trucker overleeft op miraculeuze wijze kettingbotsing
med?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk!
Waarom sta jij nog niet in med dan?
Klopt gaat allemaal via Timmmmm de eerste 2 weken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |