Thanks!quote:Op zondag 18 januari 2015 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij ook bedanktEn Scrummie ook smakelijk eten
Vrienden van Jessica Alba beschouw ik als vrienden van mezelfquote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt![]()
Misschien is het nu anders met johannes aan het roer?En Lav idd
[..]
Awwda wist ik toch heul nie laiverd! Gefeliciteerd!
Ik zal Jessica zo even doen, vriend.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrienden van Jessica Alba beschouw ik als vrienden van mezelf
Ze is al bezet.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal Jessica zo even doen, vriend.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal Jessica zo even doen, vriend.
Knokken!quote:
Jess speelt op zich best hard to get, ben al een keer afgewezenquote:
Geen reactie gekregen.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Gewoon blijven proberen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jess speelt op zich best hard to get, ben al een keer afgewezenGeen reactie gekregen.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Als ik verdrietig ben kan ik altijd nog kijken naar het volgende filmpje wat gemaakt is door een voormalig BNW collega van jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen.
Try try try Johannes
a4lfquote:Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik verdrietig ben kan ik altijd nog kijken naar het volgende filmpje wat gemaakt is door een voormalig BNW collega van jou.
Ja, puike gastquote:Op zondag 18 januari 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen he
[..]
Veel succes dan!
Misschien komt hij ooit wel weer terug? Op VBL?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem niet mijn collega kan noemen maar je kan niet alles hebben
Ik geloof dat hij nu erg druk was, maar wie weet ooit.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien komt hij ooit wel weer terug? Op VBL?
Ja hij is aan het afstuderen dus ja, drukke tijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nu erg druk was, maar wie weet ooit.
Albaquote:Op zondag 18 januari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrienden van Jessica Alba beschouw ik als vrienden van mezelf
Eigenlijk is het ook een beetje oneerlijk om met Alba te vergelijken, want zij is perfect.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Albazóveel beter dan de vrouwtjes in Nieuwstad.
Ja i know, dat is geen vergelijk. Maar weet even niets anders op dit moment![]()
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook een beetje oneerlijk om met Alba te vergelijken, want zij is perfect.
Deze hoort ook bij de dag van vandaag:quote:
Die laatste vind ik zo leukquote:Op maandag 19 januari 2015 10:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deze hoort ook bij de dag van vandaag:
Of deze:
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan je weer op je laptop inloggen?
Uberdeliciousquote:Op maandag 19 januari 2015 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En hoe beviel de pizza en de raspatat piri piri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |