quote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, voetbal weekend overleefd, mag nog posten
Ik denk dat ik volgende week maar niet op Fok kom die zondag.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal je missen na volgende week zondag![]()
Of niet natuurlijk
Ahh toeeequote:Op zondag 18 januari 2015 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende week maar niet op Fok kom die zondag.
Neequote:
Dan kom ik sowiesoquote:Op zondag 18 januari 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Neemaar lach me altijd helemaal ziek als jij los gaat
We gaan winnen joh. Feest
Daarom mogen de modjes wel even door de vingers kijken vinnikquote:Op zondag 18 januari 2015 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kom ik sowieso. Wel goeie reden
Hahaha, niet zoveel blowen divquote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom mogen de modjes wel even door de vingers kijken vinnik
Wtfweer een meltdown ofzo.
De modjes mogen het wel door de vingers zien bedoel ik
of L kan jullie niet de baas.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, niet zoveel blowen div. En mods die zien neits van mij door de vingers. Behalve Lav. Maar ja, Godin, die snapt ons.
Nog steeds gestoptquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, niet zoveel blowen div. En mods die zien neits van mij door de vingers. Behalve Lav. Maar ja, Godin, die snapt ons.
Awwquote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Divjen, je bent mn verjaardag vergeten gisteren!
Nou vooruit ik zal je vergeven! Dankjewel.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwda wist ik toch heul nie laiverd! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! (beter laat dan niet)quote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook bedankt!quote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (beter laat dan niet)
Jeejquote:Op zondag 18 januari 2015 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit ik zal je vergeven! Dankjewel.
Hoe gaat het met jullie hier allemaal?
Wat fijn! En ja, gelukkig wel zeg.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeej
Goed hoorweer van de griep af. Jij ook lijkt me?
Toppiequote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat fijn! En ja, gelukkig wel zeg.
Nee ken ik niet waar zit dat?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook bedankt!Ik zag in je fobo dat je in Amsterdam woont? Ik was gisteren naar Roest geweest, ken je dat?
Ja, leuk gehad hoor, s avonds met vrienden geweest. En natuurlijk leuke cadeaus gehad. Een hipstercafe in Amsterdam.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Toppie
Leuke verjaardag gehad?Wat is Roest btw?
Het hoort wel bij het Centrum gedeelte geloof ik, maar wel in Oost. Jacob Bontiusplaats. Afgelegen plekje wel.quote:
Hipsterquote:Op zondag 18 januari 2015 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, leuk gehad hoor, s avonds met vrienden geweest. En natuurlijk leuke cadeaus gehad. Een hipstercafe in Amsterdam.
[..]
Het hoort wel bij het Centrum gedeelte geloof ik, maar wel in Oost. Jacob Bontiusplaats. Afgelegen plekje wel.
Nou, niks mis mee hoor op zijn tijd. Het was wel heel leuk ingericht, met die oude bruine leren banken weetjewel en meerdere zithoekjes. En oude beeldbuistv's (van die met houten omhulsel) en allerlei gekke decoraties.quote:
Van die Chesterfield banken?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, niks mis mee hoor op zijn tijd. Het was wel heel leuk ingericht, met die oude bruine leren banken weetjewel en meerdere zithoekjes. En oude beeldbuistv's (van die met houten omhulsel) en allerlei gekke decoraties.
Ja onder andere dat soort banken.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Van die Chesterfield banken?die zijn zo vet. En duur
Vind er ook niks mis mee hoor
Weggegeven?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja onder andere dat soort banken.Vroeger hadden wij ook zo'n bankstel. Maar mijn ouders wilden iets anders en hadden deze toen weggegeven, eeuwig zonde en hier vergeef ik ze dus ook nooit meer voor.
Oh jammer wilde wel een meningsverschil hebben met je om zoiets onbenulligs.
Ja mja ik was toen 10 en dacht niet na, kon dat destijds niet waarderen denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Weggegeven?dan was ik echt een kleine hellraiser geworden. Pff.
En ben je in zo'n bui ja?
Oh god hoor. Niet jezelf haten om zoiets kleinsquote:Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mja ik was toen 10 en dacht niet na, kon dat destijds niet waarderen denk ik.Ik haat mezelf.
Ik ben in alle buien, ik moet aan de studie maar heb helegaar geen zin daarin.
Jij bent ons vergeten de laatste weken.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent ons vergeten de laatste weken.
Maar gefeliciteerd hoor.
Zelfhaat houdt je realistisch. Nieks mis mee. Haha, klaar komt dit niet, zoveel te doennnn. ZOVEEL TE DOEN! (leuk liedje) IK HEB NOG ZOVEEL TE DOEN!quote:Op zondag 18 januari 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh god hoor. Niet jezelf haten om zoiets kleinsPff, wat een zelfhaat zou ik dan moeten hebben
Veel te veel weg gegooid waar achteraf spijt van kreeg. Maarja
Studie is niet leuk nee. Maar beloon jezelf met een leuke film als je klaar bent, of iets lekkersHUP HUP
Ik weet mn plek toch, wilde niet de hele boel onderspammen hier. En was sowieso drukdrukdruk afgelopen tijd. WEES BLIJ DAT IK HIER WEER POST!quote:Op zondag 18 januari 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent ons vergeten de laatste weken.
Maar gefeliciteerd hoor.
pfffff opluchtingquote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, voetbal weekend overleefd, mag nog posten
AAN HET WERK DANquote:Op zondag 18 januari 2015 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfhaat houdt je realistisch. Nieks mis mee. Haha, klaar komt dit niet, zoveel te doennnn. ZOVEEL TE DOEN! (leuk liedje) IK HEB NOG ZOVEEL TE DOEN!
[..]
Ik weet mn plek toch, wilde niet de hele boel onderspammen hier. En was sowieso drukdrukdruk afgelopen tijd. WEES BLIJ DAT IK HIER WEER POST!
Dankjewel.
Geen idee, ik ratelde maar wat.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef Divje het volgende:
[..]
AAN HET WERK DAN
Heb geleerd dat zelfhaat niet goed is. Wel benieuwd hoe het jou relaistisch houdt
Blij dat je er weer bent heauwr.
Mijn pizza komt er aanquote:Op zondag 18 januari 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
Heb ontiegelijke zin in patat piri piriof een kapsalon.
Nah, zit ik hier m'n hersenen te breken wat je bedoeltquote:Op zondag 18 januari 2015 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, ik ratelde maar wat.![]()
Ah gelukkig maar, voelde lichte venijn in de post van scrummie.
Oehquote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn pizza komt er aan![]()
Pizza Pollo met extra chili kruiden
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar, voelde lichte venijn in de post van scrummie.
Nee, lokale pizza boer, Milanooooo.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nah, zit ik hier m'n hersenen te breken wat je bedoelt
Enn, daarvoor moet je bij Scrum zijn
[..]
Oehtoch geen Domino's of NYP he?
Ahhquote:Op zondag 18 januari 2015 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Nee, lokale pizza boer, Milanooooo.
@KB, het is je vergeven hoor
Hij heeft me vergeven, godzijdank!quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nah, zit ik hier m'n hersenen te breken wat je bedoelt
Enn, daarvoor moet je bij Scrum zijn
Zeker zeker, en we hebben niet anders hierquote:Op zondag 18 januari 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhaltijd goed om de lokale Raiola te steunen ipv die grote franchises
Ik proef een licht cynische ondertoon in deze post.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft me vergeven, godzijdank!
Ik zou niet durven! Waarom denk je dat? Mensen denken altijd dat ik sarcastisch en cynisch ben, terwijl ik dat dan echt niet ben.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik proef een licht cynische ondertoon in deze post.
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Waarom denk je dat? Mensen denken altijd dat ik sarcastisch en cynisch ben, terwijl ik dat dan echt niet ben.
Zo rolt Scrumquote:Op zondag 18 januari 2015 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft me vergeven, godzijdank!
Ik heb mijn haar ook geknipt, had ik ook niet gezegd he!Zoveel veranderingen hier, daarom had ik zo weinig tijd om in dit topic aanwezig te zijn!
Oja dat vind ik ook altijd zo irritantquote:Op zondag 18 januari 2015 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker, en we hebben niet anders hier. Vind 't al kut dat ik ze moet bellen ipv via thuisbezorgd.nl te kunnen bestellen
Ja, daarom ga ik verhuizenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo rolt Scrum![]()
Heb je dat ene gedaan?
[..]
Oja dat vind ik ook altijd zo irritantGaat meestal nog verkeerd ook als ik bel
Wel klote als je maar 1 pizzeria in de buurt hebt
Ben niet boos, voel me verontwaardigd.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Ja, heb het heel veel korter dan het was. Komt nu net tot over mn schouders, soms is het erg gekruld soms is het steil. Kan er echt alle kanten mee op, wat een genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |