quote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, voetbal weekend overleefd, mag nog posten
Ik denk dat ik volgende week maar niet op Fok kom die zondag.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal je missen na volgende week zondag![]()
Of niet natuurlijk
Ahh toeeequote:Op zondag 18 januari 2015 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende week maar niet op Fok kom die zondag.
Neequote:
Dan kom ik sowiesoquote:Op zondag 18 januari 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Neemaar lach me altijd helemaal ziek als jij los gaat
We gaan winnen joh. Feest
Daarom mogen de modjes wel even door de vingers kijken vinnikquote:Op zondag 18 januari 2015 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kom ik sowieso. Wel goeie reden
Hahaha, niet zoveel blowen divquote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom mogen de modjes wel even door de vingers kijken vinnik
Wtfweer een meltdown ofzo.
De modjes mogen het wel door de vingers zien bedoel ik
of L kan jullie niet de baas.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, niet zoveel blowen div. En mods die zien neits van mij door de vingers. Behalve Lav. Maar ja, Godin, die snapt ons.
Nog steeds gestoptquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, niet zoveel blowen div. En mods die zien neits van mij door de vingers. Behalve Lav. Maar ja, Godin, die snapt ons.
Awwquote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Divjen, je bent mn verjaardag vergeten gisteren!
Nou vooruit ik zal je vergeven! Dankjewel.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwda wist ik toch heul nie laiverd! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! (beter laat dan niet)quote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Divjen, je bent mn verjaardag vergeten gisteren!
Ook bedankt!quote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (beter laat dan niet)
Jeejquote:Op zondag 18 januari 2015 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit ik zal je vergeven! Dankjewel.
Hoe gaat het met jullie hier allemaal?
Wat fijn! En ja, gelukkig wel zeg.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeej
Goed hoorweer van de griep af. Jij ook lijkt me?
Toppiequote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat fijn! En ja, gelukkig wel zeg.
Nee ken ik niet waar zit dat?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook bedankt!Ik zag in je fobo dat je in Amsterdam woont? Ik was gisteren naar Roest geweest, ken je dat?
Ja, leuk gehad hoor, s avonds met vrienden geweest. En natuurlijk leuke cadeaus gehad. Een hipstercafe in Amsterdam.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Toppie
Leuke verjaardag gehad?Wat is Roest btw?
Het hoort wel bij het Centrum gedeelte geloof ik, maar wel in Oost. Jacob Bontiusplaats. Afgelegen plekje wel.quote:
Hipsterquote:Op zondag 18 januari 2015 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, leuk gehad hoor, s avonds met vrienden geweest. En natuurlijk leuke cadeaus gehad. Een hipstercafe in Amsterdam.
[..]
Het hoort wel bij het Centrum gedeelte geloof ik, maar wel in Oost. Jacob Bontiusplaats. Afgelegen plekje wel.
Nou, niks mis mee hoor op zijn tijd. Het was wel heel leuk ingericht, met die oude bruine leren banken weetjewel en meerdere zithoekjes. En oude beeldbuistv's (van die met houten omhulsel) en allerlei gekke decoraties.quote:
Van die Chesterfield banken?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, niks mis mee hoor op zijn tijd. Het was wel heel leuk ingericht, met die oude bruine leren banken weetjewel en meerdere zithoekjes. En oude beeldbuistv's (van die met houten omhulsel) en allerlei gekke decoraties.
Ja onder andere dat soort banken.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Van die Chesterfield banken?die zijn zo vet. En duur
Vind er ook niks mis mee hoor
Weggegeven?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja onder andere dat soort banken.Vroeger hadden wij ook zo'n bankstel. Maar mijn ouders wilden iets anders en hadden deze toen weggegeven, eeuwig zonde en hier vergeef ik ze dus ook nooit meer voor.
Oh jammer wilde wel een meningsverschil hebben met je om zoiets onbenulligs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |