• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Godverdommequote:Op maandag 19 januari 2015 14:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee vroeger mocht ik dat graag zien, twee hondekoppen op elkaar. Ik bedoel meer dat het nieuws me nog meer raakt dan vroeger.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
eindelijk romeins recht binnen en nu het tweede jaar afgerond
De laatste nieuwtjesquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
In ander nieuws, ik zie net dat ik 3 heb gehaald voor strafprocesrecht.
quote:
Ja, was ook dubbel gecheckt.. maar hij had precies die vraag geen punten toegekend terwijl er toch punten voor hadden moeten worden gegeven.. maar hij vond dat ik het niet had verdiendquote:Op maandag 19 januari 2015 14:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Altijd fijn om vakken weg te kunnen strepen, congrats
[..]
Zulke docenten kom je ook tegen in Grunn. Meegemaakt met Europees, FAR, straf 3/2 nieuw. Ergens ook wel terecht want volgens mij checken ze die twijfelgevallen altijd al dubbel. Als je het dan bij de nabespreking nogmaals voorlegt zullen ze ook sneller hebben: had je maar beter moeten leren.
Dat was toch dat tentamen waar je niet voor kon leren door operatie? Lekker boeiend. Herkansing acen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
In ander nieuws, ik zie net dat ik 3 heb gehaald voor strafprocesrecht.
Y denkt volgens mij dat de cijfers bij mekaar op worden geteldquote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
Maar Y, is dit nu hoger dan de vorige keer voor straf?
Zou-ie daarom fiscaal erbij hebben gedaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Y denkt volgens mij dat de cijfers bij mekaar op worden geteld
Dit was al de her. Dus nu aan het einde van het jaar een extra herkansing bietsenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was toch dat tentamen waar je niet voor kon leren door operatie? Lekker boeiend. Herkansing acen.
Waarom had je de eerste kans niet gehaald?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit was al de her. Dus nu aan het einde van het jaar een extra herkansing bietsen
Omdat ik dom benquote:Op maandag 19 januari 2015 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom had je de eerste kans niet gehaald?
quote:
Beetjequote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een WO rechten nieuwsbrief maken die elke maand rond wordt gemaild met de laatste nieuwtjes
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou-ie daarom fiscaal erbij hebben gedaan?
Tja. Wat wil je dan als antwoord horen? Dat ik niet het goede antwoord heb gegeven op meer dan de helft van de vragen? Dat ik het een scheitvak vind?quote:
Spotmeisterquote:Op maandag 19 januari 2015 14:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou-ie daarom fiscaal erbij hebben gedaan?
Toegegeven, strafprocesrecht is geen leuk vak, maar je moet het wel gewoon kunnen halen met een beetje inzet denk ik zo.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja. Wat wil je dan als antwoord horen? Dat ik niet het goede antwoord heb gegeven op meer dan de helft van de vragen? Dat ik het een scheitvak vind?
Meestal als ik een tentamen niet haal heb ik niet genoeg tijd in de voorbereiding gestoken, de hoeveelheid stof onderschat of een essentieel onderdeel van de stof niet begrepen. Ik probeer nog enigszins positief te doen over je 3 maar als jij liever zelfmedelijden hebt en gezeur aanhoort...quote:Op maandag 19 januari 2015 14:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja. Wat wil je dan als antwoord horen? Dat ik niet het goede antwoord heb gegeven op meer dan de helft van de vragen? Dat ik het een scheitvak vind?
Combinatie van factoren deze keer.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal als ik een tentamen niet haal heb ik niet genoeg tijd in de voorbereiding gestoken, de hoeveelheid stof onderschat of een essentieel onderdeel van de stof niet begrepen. Ik probeer nog enigszins positief te doen over je 3 maar als jij liever zelfmedelijden hebt en gezeur aanhoort...
Nog vier pogingen en dan kun je misschien wel een gecombineerde tien halen!
Maar blijft de stof niet een beetje hangen van de eerste keer/keren? Lijkt me wel toch..? Hoef je niet opnieuw lang tijd aan te besteden enzo.quote:
Fout gelijkt, dus.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar blijft de stof niet een beetje hangen van de eerste keer/keren? Lijkt me wel toch..? Hoef je niet opnieuw lang tijd aan te besteden enzo.
Lijkt me ook een straf, iedere keer dat proces doorlopen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar blijft de stof niet een beetje hangen van de eerste keer/keren? Lijkt me wel toch..? Hoef je niet opnieuw lang tijd aan te besteden enzo.
Niet echt. De hele logica van vak blijft me ontgaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En aan het eind van het jaar een WO rechten awardstopic erbij.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een WO rechten nieuwsbrief maken die elke maand rond wordt gemaild met de laatste nieuwtjes
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een straf, iedere keer dat proces doorlopen.
Vertel, wat is mijn troostprijs?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
En aan het eind van het jaar een WO rechten awardstopic erbij.
Ties verdient de hoofdprijs vind ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De Ryon-awardquote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor de Richard Krajicek-award.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je valt in de prijzen in de categorie van welke user er een reallifesoap moet worden gemaakt. Ik val in de prijzen bij grootste hosselaar.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor de Richard Krajicek-award.
Spot's winning streakquote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Naar Erik.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:46 schreef Ties02 het volgende:
De SpotlessMind00-award
*Voor de user met de beste (woord)grappen
Ben benieuwd naar wie die gaat
Ah, nu snap ik hem.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kon heel hard serveren.
Erikquote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
De grootste troll-award.
- BOL9090
- mapima
Stemmen maar.
Je vergeet jantje.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
De grootste troll-award.
- BOL9090
- mapima
Stemmen maar.
Dat wordt de Diekstra-award.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
De award voor het langste-met-quotes-en-smileys-bericht gaat naar...
Erikquote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De award voor topichunk gaat naar...
Boterbartje.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef Ties02 het volgende:
De Gordon-award voor grootste relnicht gaat naar...
De Bronzen Vuist.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef Ties02 het volgende:
Die ene uut Maastrig, waar issie eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef Ties02 het volgende:
Oh, lief.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had jou persoonlijk erg hoog staan
GeneraalAdmiraal?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die ene uut Maastrig, waar issie eigenlijk?
Pax, 100%.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:52 schreef Ties02 het volgende:
De babyface-award gaat naar...
Pax of mezelf
pax droogt aardig op nu. Best een hunk.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax, 100%.
Alhoewel, ik weet niet of je een baard hebt, maar ik heb vanmorgen Pax met donshaartjes op z'n kin kunnen betrappen.
Beat me to it in 7 secondequote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ties nomineer ik voor de Slapeloze Nachten-award.
De Bassie en Adriaan awardquote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik nomineer Etsu en Paxcon voor beste koppel.
Precies.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat een hipster zou zeggen
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat een hipster zou zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |