Combinatie van factoren deze keer.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal als ik een tentamen niet haal heb ik niet genoeg tijd in de voorbereiding gestoken, de hoeveelheid stof onderschat of een essentieel onderdeel van de stof niet begrepen. Ik probeer nog enigszins positief te doen over je 3 maar als jij liever zelfmedelijden hebt en gezeur aanhoort...
Nog vier pogingen en dan kun je misschien wel een gecombineerde tien halen!
Maar blijft de stof niet een beetje hangen van de eerste keer/keren? Lijkt me wel toch..? Hoef je niet opnieuw lang tijd aan te besteden enzo.quote:
Fout gelijkt, dus.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar blijft de stof niet een beetje hangen van de eerste keer/keren? Lijkt me wel toch..? Hoef je niet opnieuw lang tijd aan te besteden enzo.
Lijkt me ook een straf, iedere keer dat proces doorlopen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar blijft de stof niet een beetje hangen van de eerste keer/keren? Lijkt me wel toch..? Hoef je niet opnieuw lang tijd aan te besteden enzo.
Niet echt. De hele logica van vak blijft me ontgaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En aan het eind van het jaar een WO rechten awardstopic erbij.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een WO rechten nieuwsbrief maken die elke maand rond wordt gemaild met de laatste nieuwtjes
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een straf, iedere keer dat proces doorlopen.
Vertel, wat is mijn troostprijs?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
En aan het eind van het jaar een WO rechten awardstopic erbij.
Ties verdient de hoofdprijs vind ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De Ryon-awardquote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor de Richard Krajicek-award.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je valt in de prijzen in de categorie van welke user er een reallifesoap moet worden gemaakt. Ik val in de prijzen bij grootste hosselaar.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor de Richard Krajicek-award.
Spot's winning streakquote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Naar Erik.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:46 schreef Ties02 het volgende:
De SpotlessMind00-award
*Voor de user met de beste (woord)grappen
Ben benieuwd naar wie die gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |