SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's
• Lijst met fototijden van alle foto's (EenVandaag)
• Interpretaties verscheidene FOK!kers nachtfoto van hoofd van KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens
Geruisloos - 22-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks
• 2014
Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews / getuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video
TVN-2-video met het achtergelaten gele briefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
Landingsbaan:
• Westelijk van waar Kris en Lisanne zaten; tegenover Cerro Punta:
Algemene informatie Boquete en Bocas:quote:Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Hier een heel uitgebreide lijst met van alles in Bocas del1 Toro, klik op info van een regel en je ziet een kaart met de coördinaten
http://mapasamerica.dices(...)ocas-del-Toro-6.html
En ook handig het zelfde van de provicie Chiriqui
http://mapasamerica.dices.net/panama/provincia-Chiriqui-1.htmlThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zonder geluk vaart niemand wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:09 schreef agter het volgende:
[..]
Ze hadden kennelijk genoeg netwerkbereik om 112 te bellen.![]()
Ik heb het er al vaak over gehad in dit topic, maar ik snap dat je niet alles kan bijhouden, het is al ondoenlijk veel.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
Nee ik dacht dat dat een grapje was, maar je gaat dus echt Mata?
Wanneer?
Mijn plan is en was sowieso al om dit jaar Centraal-Amerika verder te ontdekken, dus Boquete (waar ik nog nooit van gehoord had voor 4 april 2014) ligt op de route.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Niet verdwalen hequote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het er al vaak over gehad in dit topic, maar ik snap dat je niet alles kan bijhouden, het is al ondoenlijk veel.
Mijn plan is en was sowieso al om dit jaar Centraal-Amerika verder te ontdekken, dus Boquete (waar ik nog nooit van gehoord had voor 4 april 2014) ligt op de route.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Neem een telefoon mee, die 2 weken batterij heeft. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het er al vaak over gehad in dit topic, maar ik snap dat je niet alles kan bijhouden, het is al ondoenlijk veel.
Mijn plan is en was sowieso al om dit jaar Centraal-Amerika verder te ontdekken, dus Boquete (waar ik nog nooit van gehoord had voor 4 april 2014) ligt op de route.![]()
Zou ik dan ook een 151-delige naamtopicreeks krijgen?quote:
Nee, maar ik heb genoeg ervaring met hiken, excursies organiseren, etc. Niet in het klimaat van daar, dus sowieso goed voorbereiden, maar ik wil Chani wel es face to face spreken. En dat gebied leren kennen.The only limit is your own imagination
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Neem een telefoon mee, die 2 weken batterij heeft. Je weet maar nooit.ik zal een rookmachine meenemen. En veel batterijen. Werkt beter.
The only limit is your own imagination
gelukkig....pfff, dat stelt me gerusterquote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]ik zal een rookmachine meenemen. En veel batterijen. Werkt beter.
![]()
Ik heb alle vertrouwen in de survival skills van Domnivoor, mocht ik door een Culebra gardena pittiensis gebeten worden...quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
gelukkig....pfff, dat stelt me gerusterThe only limit is your own imagination
Ga je het Pianistapad bewandelen?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in de survival skills van Domnivoor, mocht ik door een Culebra gardena pittiensis gebeten worden...![]()
Ik zal met Domni overleggen. Misschien blijven we wel gewoon aan het zwembad van het luxe hotel hangen en vragen we Sigrid om ons te komen masseren (quote:Op zondag 18 januari 2015 20:47 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ga je het Pianistapad bewandelen?) en doen we net alsof we heel hard met ongelooflijk goede (Nederlandse) speurhonden heel diep in het bos ons uiterste best doend naar sporen gezocht hebben.
Een reis met bijzonder veel aspecten en ik hoop echt dat je samen met Domni iets nieuws weet te ontdekken. Is vooral fijn om een reisverslag te lezen van het forumbodem ipv de kranten.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal met Domni overleggen. Misschien blijven we wel gewoon aan het zwembad van het luxe hotel hangen en vragen we Sigrid om ons te komen masseren () en doen we net alsof we heel hard met ongelooflijk goede (Nederlandse) speurhonden heel diep in het bos ons uiterste best doend naar sporen gezocht hebben.
![]()
Dat komt helemaal goed. Ik kan mezelf uitstekend redden als jij gebeten wordt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in de survival skills van Domnivoor, mocht ik door een Culebra gardena pittiensis gebeten worden...![]()
Dit is het plan: met een piña colada bij het zwembad sterke verhalen verzinnen voor het thuisfront![]()
![]()
Lekker dan. Denk je met een sociale herpetoloog op stap te gaan, kan ik nog steeds een beetje liggen candyflippen op een slangenbeet, terwijl meneer op zijn iPadje een beetje bediend wordt van een cocktailtje met verse mango van Chani's finca.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan mezelf uitstekend redden als jij gebeten wordt.![]()
met een piña colada bij het zwembad
Bingo! Het gaat om de nachtelijke foto's! Dus om foto 542 etc.
Arrocha vermoedt dus dat die foto's genomen zijn bij quebrada Alejandro, die op 2 uur afstand ligt van de Pianista. Ongeveer 2 uur achter de Mirador waarschijnlijk, dus iets voorbij de Paddock?![]()
Ik ben heel sociaal hoor. Ik zal nauwkeurig observeren hoe jij ligt te candyflippen en schrijf er een mooi artikeltje overquote:Op zondag 18 januari 2015 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker dan. Denk je met een sociale herpetoloog op stap te gaan, kan ik nog steeds een beetje liggen candyflippen op een slangenbeet, terwijl meneer op zijn iPadje een beetje bediend wordt van een cocktailtje met verse mango van Chani's finca.![]()
![]()
Het is handig om het kaartje van Geruisloos erbij te pakken:quote:Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef RapaNui het volgende:
Bingo! Het gaat om de nachtelijke foto's! Dus om foto 542 etc.
Arrocha vermoedt dus dat die foto's genomen zijn bij quebrada Alejandro, die op 2 uur afstand ligt van de Pianista. Ongeveer 2 uur achter de Mirador waarschijnlijk, dus iets voorbij de Paddock?
http://i7.minus.com/iHBdeAd1XmBCJ.jpg
'Ongeveer 2 uur achter de Mirador' zal ergens bij de buitenste cirkel liggen.![]()
Candyflippen onder de sterren lijkt me anders wel een topplan....quote:Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben heel sociaal hoor. Ik zal nauwkeurig observeren hoe jij ligt te candyflippen en schrijf er een mooi artikeltje over
Maar goed, was er nog nieuws van Kris en Lisanne? Hebben ze nog gebeld?
Die vermissing in Turkije is interessant om te vergelijken:
- Ze zijn verdwaald
- Ze hebben pas na twee dagen 112 gebeld
- Daarna is er niets meer gehoord
- Pas na twee dagen uitgebreid zoeken gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_gevonden___.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)nuit-helikopter.html![]()
Ja, dat is zeker interessant.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
Die vermissing in Turkije is interessant om te vergelijken:
- Ze zijn verdwaald
- Ze hebben pas na twee dagen 112 gebeld
- Daarna is er niets meer gehoord
- Pas na twee dagen uitgebreid zoeken gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_gevonden___.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)nuit-helikopter.html
Ze hebben maar 1 keer gebeld, heel weinig dus. Ik vraag me af waarom ze niet vaker belden.Make my day!![]()
Dat is de verkeerde Alejandro vrees ik. Die 'Cascada Alejandro' ligt bij de Baru-vulkaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef doorgaan het volgende:
hier nog wat over Alejandro omgeving:
http://pa.geoview.info/cascada_alejandro,7303226
Forum Opties Forumhop: Hop naar: